Sjøbuse Skrevet Desember 29, 2013 Share Skrevet Desember 29, 2013 Da hjelper det nok en del.. Søk i tråden er veldig fin å bruke i lange tråder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Desember 29, 2013 Share Skrevet Desember 29, 2013 Ja, da er det nok kjempegreier! Tror faktisk jeg har brent meg på dette en gang før også, men har glemt helt av det. Nå har jeg en gul postit lap på skjermen for og minne meg på dette. ( ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hsd Skrevet Desember 29, 2013 Share Skrevet Desember 29, 2013 Søkefunksjonen har blitt bra , men layouten/brukervennligheten er for dårlig. Knallbra at Sjøbuse drar til med guide, men en søkefunksjon burde ikke være så vrang at det er behov for det etter min mening. Man bør huske at for en stor andel nye brukere på bimmers.no kommer hit for å hente informasjon, og dersom dem støter på en slik søkefunksjon tror jeg dem kjapt migrerer andre steder. stig. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wackamole Skrevet Desember 30, 2013 Share Skrevet Desember 30, 2013 Flott at folk kommer med tilbakemelding, siden man bruker en felles søkefunksjon for hele websiden (ref. om man trykker på den lille grå ruten inni søkefeltet vil man få endel valg) så vil det dessverre være noe forvirring alt etter hvor man er på websiden. Er man i en tråd vil søkefunksjonen gå ut ifra at du vil søke i tråden, samme om man står i forum eller på hovedsiden. Jeg er helt enig i at en enkel søkefunksjon ikke skal trenge en egen guide for at man skal kunne bruke den. Skal sjekke litt opp i hvordan man gjør det i forhold til å forenkle brukervennligheten \\ Fredrik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Januar 1, 2014 Share Skrevet Januar 1, 2014 Mulig det har vært tatt opp her før, men er det ikke mulig og endre topic på en tråd man har startet lenger? Eller er det bare jeg som ikke skjønner? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Januar 1, 2014 Share Skrevet Januar 1, 2014 Du må bruke "full edit" for å redigere trådtittel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Januar 1, 2014 Share Skrevet Januar 1, 2014 Aha! Takker! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Januar 9, 2014 Share Skrevet Januar 9, 2014 Er det mulig å fjerne formateringen som kommer om man limer inn tekst fra andre steder automatisk? Jeg vet man kan fjerne den ved å trykke "Remove format" (knapp to fra venstre), men hadde vært bedre om denne var av, og så kunne man heller skrudd den på selv. Veldig mange som kopierer tekst fra en quote får ramme rundt teksten og slike rare ting nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K-E Skrevet Januar 9, 2014 Share Skrevet Januar 9, 2014 Hurtigtast for å lime inn innhold uten å videreføre formateringen: "Ctrl" + "Shift" + "V" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Januar 9, 2014 Share Skrevet Januar 9, 2014 Takk, men det endrer ikke det faktum at "alle andre" gjør feil. Hadde vært bedre om dette hadde vært av om det er mulig. Edit: Det fungerer forøvrig ikke på Mac (jeg får det ihvertfall ikke til ). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K-E Skrevet Januar 10, 2014 Share Skrevet Januar 10, 2014 Joda, ser den Det er dessverre ikke en enkel funksjon å slå av.. Editoren er nemlig en tredjepartsapplikasjon, som er delvis integrert i forumsoftwaren.. Men om admin har lyst å rote i kildekodene og vil ha løsningen på dette problemet, så er den følgende: /public/js/3rd_party/ckeditor/ips_config.js Legg til: config.forcePasteAsPlainText = true;Rett under: CKEDITOR.editorConfig = function( config ){ Ang innliming uten formatering, så er det: "Shift" + "Option" + "Command" + "V" på Mac, om jeg husker rett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wackamole Skrevet Januar 10, 2014 Share Skrevet Januar 10, 2014 Joda, ser den Det er dessverre ikke en enkel funksjon å slå av.. Editoren er nemlig en tredjepartsapplikasjon, som er delvis integrert i forumsoftwaren.. Men om admin har lyst å rote i kildekodene og vil ha løsningen på dette problemet, så er den følgende: /public/js/3rd_party/ckeditor/ips_config.js Legg til: config.forcePasteAsPlainText = true;Rett under: CKEDITOR.editorConfig = function( config ){Ang innliming uten formatering, så er det: "Shift" + "Option" + "Command" + "V" på Mac, om jeg husker rett Da er denne endringen gjort \\ Fredrik awt reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS4 Skrevet Januar 10, 2014 Share Skrevet Januar 10, 2014 Test Tror ikke det fungere? En kopi ifra vg.no siden... Eller er det ikke slik dere tenker på? Lege: - Tilstanden hans er kritisk Les hele saken Stöckl om skrekkfallet: - Han gjorde en feil Bildeserie: Her går det fryktelig galt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Januar 10, 2014 Share Skrevet Januar 10, 2014 Fungerer helt fint hos meg ihvertfall. Lege: - Tilstanden hans er kritiskLes hele sakenStöckl om skrekkfallet: - Han gjorde en feilBildeserie: Her går det fryktelig galt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Januar 10, 2014 Share Skrevet Januar 10, 2014 Lege: - Tilstanden hans er kritisk Les hele saken Stöckl om skrekkfallet: - Han gjorde en feil Bildeserie: Her går det fryktelig galt Jeg bare kopierte det dere postet, og nå skriver jeg vist med feil størrelse også her...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå