Kjennern Skrevet Oktober 24, 2013 Skrevet Oktober 24, 2013 Ta vel i mot Saltkjelen og Sjøbuse som nye moderaterer Velkommen skal dere være. ///Magnus og Shattered reagerte på dette 2
Sjøbuse Skrevet Oktober 24, 2013 Skrevet Oktober 24, 2013 Hei hei alle sammen. De fleste har vel hørt om meg før. Så trenger vel ingen stor intro om hvem jeg er. Jeg har jo vært ganske aktiv her på forumet i mange år. Og nå har jeg altså fått i oppgave og passe litt på her inne også. Takker for tilliten fra nye eiere og de gammle moderatorene som da har valgt meg som en av de nye moderatorene her på verdens beste bilforum
Kjennern Skrevet Juli 8, 2014 Forfatter Skrevet Juli 8, 2014 Da ønsker vi awt velkommen som moderator på Bimmers.no. De fleste er kjenner sikkert godt til hvem awt er etter mange år på Bimmers Dybvii, M|Fjeld, awt og 5 andre reagerte på dette 8
Fredrik 90 Skrevet Juli 9, 2014 Skrevet Juli 9, 2014 Awt er en bra mann awt og Fredrik reagerte på dette 2
S.Arnesen Skrevet Juli 12, 2014 Skrevet Juli 12, 2014 Det trengs vel enda flere moderatorer enn det? Er jo noen her på bimmers som har det som hobby å rapportere innlegg
Shattered Skrevet November 24, 2015 Skrevet November 24, 2015 [space] har blitt moderator, eller har han vært lenge?
Saltkjelen Skrevet November 24, 2015 Skrevet November 24, 2015 [space] har vært moderator lenge, men vært fraværende i en periode. Fullstendig oversikt over forumets moderatorer finnes her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå