Freakshow Skrevet April 20, 2015 Share Skrevet April 20, 2015 Har som sagt vært på utkikk etter en billigbmw... men de er virkelig råtne... Endte opp med en ny merce...igjen... E200cdi ble solgt...den var rett og slett for dau! men selgern...joa...hun var en artig liten rasist.... haha fyfaen aldri møtt en mer idiot før... "nei du kan ikke prøvekjøre på motorveien for jeg vil ikke betale bompengene" og "jasså skal du ringe til noen for å sjekke? er det fettern din eller? skal du ringe faren din også eller?" eneste grunnen jeg gadd å bruke tid på henne var fordi bilen var 30k billigere enn markedsverdien... haha! du kan ikke gjøre noe annet en å le av sånne folk heller da xD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 20, 2015 Forfatter Share Skrevet April 20, 2015 Morsomme er at hun nekta å beholde vognkort del2 etter at den var signert for å levere den på BT for hu nekta å betale omreg for oss....så...hu ga den til oss.... Ja har kjøpt enda en merce Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet April 20, 2015 Share Skrevet April 20, 2015 Sånne mennesker må man nesten bare unnskylde, de er enkelt og greit idioter. Kall de gjerne amatører, du skulle sagt til ho at det å selge bruktbil er noe hun aldri burde gjøre igjen. Eller du kunne sagt at det er greit ho selger bilen billig, men det går an å vise litt folkeskikk og oppføre seg som folk. Beklager altså, men jeg hadde blitt så inni ........ forbanna om jeg var deg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 21, 2015 Forfatter Share Skrevet April 21, 2015 Jeg var ganske irritert ja...men hva kan man gjøre egentlig? Hadde vel endt opp med at hun ikke hadde solgt bilen til oss... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet April 21, 2015 Share Skrevet April 21, 2015 Må ærlig talt innrømme at hadde det komt ett par svære pakistanere og skulle kjøpt bil med meg, og jeg så at inni Mercen di kom med låg der en svær Maglight som ikke funka som lommelykt, da hadde jeg blitt litt skeptisk. Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 21, 2015 Forfatter Share Skrevet April 21, 2015 Hadde vi kjøpt bil MED deg hadde vi vært på din side og hjulpet deg med å kjøpe bil til deg....? Men ser hva du mener og nei maglighten virker ikke... og det var den minste snilleste broren som var og møtte selger... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet April 21, 2015 Share Skrevet April 21, 2015 (endret) Godt du er en sindig mann Wikcy Endret April 21, 2015 av Fredrik 90 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 27, 2015 Forfatter Share Skrevet April 27, 2015 Ratta litt i helgen med en helt ok 3er Fahad, Nytern og hermanoo90 reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet April 27, 2015 Share Skrevet April 27, 2015 Shattered postet denne i "Du gjør det helt feil" tråden. Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet April 27, 2015 Share Skrevet April 27, 2015 Haha! Parking, more like failing! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 27, 2015 Forfatter Share Skrevet April 27, 2015 I know... var ett stunt mot P-vaktene Nytern reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet April 27, 2015 Share Skrevet April 27, 2015 Hva skulle det stuntet være godt for? Ellers så var det jo en tøff 320 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 27, 2015 Forfatter Share Skrevet April 27, 2015 Fordi han får en bot der om dagen...så han ble litt lei så han bare slengte alle sammen i fronten Ja ålreit 320 med individual farge, nye vossen felger, noe m-sport her og der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet April 27, 2015 Share Skrevet April 27, 2015 Om man får en bot om dagen for å feilparkere, hvorfor parkerer man ikke lovlig istedet? Fredrik 90 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 27, 2015 Forfatter Share Skrevet April 27, 2015 fordi noen ganger finnes det ingen tilgjengelig parkering.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå