stig. Skrevet Mars 18, 2014 Share Skrevet Mars 18, 2014 Mulig jeg poster dette feil sted, men greit og få nevnt det. Her viser det seg at bil er solgt til annen mann og så levert tilbake etter at det viste seg og være mangler på den for 60.000 som ikke var informert om. Og toppen av det hele så har selger fått dette skriftlig fra bmw om at det var feil og mangler på den for ca 60.000, da han stakaren som kjøpte den leverte den tilbake etter den relativt uhyggelige beskjeden fra bmw verkstedet. Dette ble funnet ut bare fordi brodern sjekka ut hos bt ang eierforhold osv, så viste det seg å ha vert en eier på den i mellomtiden (som også selger hadd jugd om for han sa at han hadde da eid den siden den ble tatt inn i landet. han nevnte ikke noe om at den har vert regga på en som ble lurt i 4mnd) Før noe av dette ble avklart i det hele tatt så har selger gått med og selge den til 240 (før 275) hvis han fikk skrive i kontrakta at bilen solgtes som repobjekt, men da fortsatt uten og fortelle om at det var feil og mangler på den for nesten 60.000 som da ikke er informert om i annonsen. Dette er vel forsøk på svindel i høy klasse, så obs obs folkens FINN-kode: 46954602 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mars 18, 2014 Share Skrevet Mars 18, 2014 Hvilke feil og mangler er det snakk om? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig. Skrevet Mars 18, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2014 Det er vel relativt uvesentlig. Men vertfall som jeg husker,ryggesensorer, luftfjøring kompressor, no motorpakninger(bla bunnpannepakning), og motorfester, på en bil som har gått 93.000km (er ikke jeg som har vert innblanda i dett,men brodern,så har ikke sett lista ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet Mars 18, 2014 Share Skrevet Mars 18, 2014 Det er ikke uvesentlig, skal du rope ulv må du også levere. Clevion reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig. Skrevet Mars 18, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2014 Det er ikke uvesentlig, skal du rope ulv må du også levere. Jo det er totalt uvesentlig da det står at det ikke er jeg som har hørt på bilen, men broren min. Jeg driter i om du eller en anne kjøper en bil med en shitload feil, hvis du er så ekstremt interisert i å vite konkrete feil og mangler på bilen. Så kan du jo ringe bt og få navnet på han som kjøpte bilen og eide den i 4mnd før han fikk returnert den og få hele lista av han. (det er den leveringa du får) Jeg gir bare en heads upp jeg. Julianv reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mars 18, 2014 Share Skrevet Mars 18, 2014 http://bimmers.no/forum/3-annet-bmw-og-motorprat/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Mars 18, 2014 Share Skrevet Mars 18, 2014 Kompressor feil. Noen pakninger. Osv. 60k. Blir fort det med bmw priser da. Ikke noe uvanlig dette her. Rådebank gjennom soltak og knust tak som er sparklet over og egentlig er en Volvo. Da kan dj skrike om store feil hi hi. 60k. Jaja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig. Skrevet Mars 19, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2014 Kompressor feil. Noen pakninger. Osv. 60k. Blir fort det med bmw priser da. Ikke noe uvanlig dette her. Rådebank gjennom soltak og knust tak som er sparklet over og egentlig er en Volvo. Da kan dj skrike om store feil hi hi. 60k. Jaja Bare så det er sagt så husker ikke jeg alle feilene som var med bilen, men utifra hva du skriver. Så synes du det er greit og holde tilbake informasjon om feil og mangler med bilen,og juge om ting ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Mars 19, 2014 Share Skrevet Mars 19, 2014 Nei jeg sa bare at for de tinga du skrev så var ikke prisen ublu for å være quotet fra BMW verksted. Jeg nevnte ingenting om å holde tilbake info Min uttalelse var kun om prisen Og at feilene du nevnte ikke var store grove feil, touring 5ere har veldig veldig ofte problemer med kompressorer. Ikke noe nytt det. Hvilke andre feil som den kunne hatt har jeg ikke uttalt meg om. bare så det er sagt så husker ikke jeg alle feilene som var med bilen, men utifra hva du skriver, så synes du det er greit og holde tilbake informasjon om feil og mangler med bilen,og juge om ting ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig. Skrevet Mars 19, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2014 Nei det er nå så, men uansett, hvordan man vrir og vender på det så var lista(som jeg da har bare skrivi det jeg husker ,så er noe mer) fra bmw dyr. Når man har fått heva kjøpet så sier det seg selv at det har vert krøll. Når da selger , skal selge den igjen og bevisst holder tilbake informasjonen de har fått muntlig og skriftlig fra bmw. Å så prøver og selge den litt billigere for hvis han fikk skrive at den solgtes som repobjekt, å da fortsatt ikke nevne at han veit det er feil og mangler på bilen for en bråta penger. Det er det som provoserer meg her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Mars 19, 2014 Share Skrevet Mars 19, 2014 Ikke for å være stygg, men bruk en punktum ( . ) av å til, når du blir aggressiv! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mars 19, 2014 Share Skrevet Mars 19, 2014 Og der var annonsen slettet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig. Skrevet Mars 19, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2014 Og der var annonsen slettet. Ja det er nok en grunn til det for å si det sånn. Thundercoil reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 19, 2014 Share Skrevet Mars 19, 2014 Sikkert pga dine uttalelser at den ble sletta... som skrevet lenger opp her...skal du skrive ulv, så må nok ta med ett par ulvespor... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig. Skrevet Mars 19, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2014 Sikkert pga dine uttalelser at den ble sletta... som skrevet lenger opp her...skal du skrive ulv, så må nok ta med ett par ulvespor... Hvis du ikke var interisert i bilen så er vel det forbanna ulvesporet et fett?. Hvis du var interisert i bilen så kunne vel du ringt bt og pratet med han som eide den i 4mnd før han fikk heva kjøpet. Er det virkelig mitt ansvar og punkt og prikke legge frem alle bevis i denne saken,da du har fått en god peikepinn hva det dreier seg om ? Så wicky den kommentaren din synes jeg virkelig var skivebom og helt bak mål,du pleier å være mer fornuftig i kommenteringen din en dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå