Gå til innhold

Sommer dekk nankang å minerva,bra eller dårlig?


sørsia73
 Share

Anbefalte innlegg

sånt må du ikke finne på og spørre om her,hehe

 

minerva er vel ikke noe hurra hurra dekk.

 

men nankang ns20 da får du mye for pengene, relativt god slitestyrke , og sitter bra på tørt.

sitter noe dårligere på regn en si f,eks goodyear, og støyer litt mer. men jeg kjører som et svin med mange av bila mine, å jeg får pusha bile mine ganske så bra på regn også for å si det sånn .

 

Folk som sier at Nankang er ræva dritt merke er ofte av samma sorten folk som nekter for at pizza grandiosa er mat (men sanheten er jo at grandis er digg :-P )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det en ting man ikke burde spare penger på så er det dekk. Gå for skikkelige premiumdekk så slipper du å skli inn i bilen foran ved neste nødbremsing.

 

Hilsen en som har Nankangdekk på en av bilene og angrer som en hund på kjøpet og som nesten kvestet både bil og rådyr pga. de.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det en ting man ikke burde spare penger på så er det dekk. Gå for skikkelige premiumdekk så slipper du å skli inn i bilen foran ved neste nødbremsing.

 

Hilsen en som har Nankangdekk på en av bilene og angrer som en hund på kjøpet og som nesten kvestet både bil og rådyr pga. de.......

Hvis du har kjørt med Nankang dekk og holdt på og kveste bil og rådyr pga Ns-20 dekk, da sier det mer om deg en dekka ;-)

Hilsen en som har kjørt blytung audi quattro som satt som et skudd på tørt og satt helt ålreit på bløtt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har to Nankang NS-2 275/30 ZR19 96Y XL (bak) og de er helt super. Lite støy, slitesterke og rett og slett en fryd på både våt og tør vei. Iforhold til de jeg har kjørt på før som toyo, nexen, michelin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjørte med 1 gen Nankang på min E39 når jeg kjøpte den for 7-8 år siden og de fungerte helt greitt på både vått og tørt føre, er iallefall mye bedre enn de Livsfarlige Antyre dekkene som jeg har bak nå, de slipper lett i 20-30km/t i sving når det er vått, det firmaet som jeg kjøpte de hos hadde også sluttet å selge dem noen mnd senere, jeg fikk desverre ikke noe penger tilbake da de mente at jeg burde ha kontaktet dem før.

 

Så det blir nok Nankang på meg til sommeren igjen, jeg kjører alikevel så lite at jeg har de i 3-4 år før de blir utslitt og det er godt nok for meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åpenbart at noen har andre krav til dekk her ja. Jeg har å hatt nankang-ns2 og det er ypperste kvalitet av søppel dekk. Tror ikke at vinterdekkene mine har dårligere grep på våt asfalt enn ns2.

Men for all del. Kjøp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åpenbart at noen har andre krav til dekk her ja. Jeg har å hatt nankang-ns2 og det er ypperste kvalitet av søppel dekk. Tror ikke at vinterdekkene mine har dårligere grep på våt asfalt enn ns2.

Men for all del. Kjøp!

Haha

 

Man får helt klart hva man betaler for ja, kina søppel!

Men hvem er det som blir stilt til ansvar den dagen det går med liv pga disse dårlige dekkene? Alt skal jo egentlig CE merkes før det taes inn på vårt marked. Og noen skal jo være ansvarlige for at disse opprettholder våre krav til sikkerhet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av Minerva og nankang så ville jeg gått for minerva. Har prøvd begge og synes minerva er halket bedre. Nankang er etter min mening et skikkelig søppeldekk. Har pushet biler både av og på bane med nankang og det var ikke noen hyggelig opplevelse. På vått så funker det bedre med vinterdekk.

Kjører Michelin nå og det er mye bedre! Man får hva man betaler for. At man sammenligner Nankang med f.eks Michelin, Continental osv er bare tull. Er i to forskjellige ligaer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...