Gå til innhold

Walkabout sin F11 520d [salgsbilder s. 138]


 Share

Anbefalte innlegg

OJ! Dette var en annen form for bling! :P Vet ikke helt om jeg hadde gått for slikt selv på en F11, men folk er forskjellige. For all del, kan jo bli kult.

Men så i alle fall ut som en bra finish på det der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knallfin bil! :)

Hva slags vinterdekk kjører du? Jeg tenkte å kjøpe 19" vinterdekk i år, og lurer derfor på hva som anbefales. Tør ikke å kjøre på nankang etc.

Takk for det :) Jeg kjører Nokian Hakka R2 og er veldig fornøyd, selv i dimensjon 255/35 og 285/30-20. Koster litt, men gode egenskaper og bra holdbarhet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hyggelige tilbakemeldinger, folkens!

Jeg brukte vinterfelgene på E60'en til søster for å øve meg litt først, men ble veldig stilig på og grei finish på hennes 18" også i samme fargen. De var dog vanskeligere å lakkere, med hele 10 eiker (E60 M5-felger).

Trikset er å være tålmodig og ikke føre på for mye, samt å gjøre felgen ren først. Hadde vel 10-12 lag på før det ble heldekkende.

Inspirasjonen hentet jeg fra dette bildet, så har faktisk tro på denne kombinasjonen her, selv om jeg er enig i at det blir litt bling, Stig :)

post-62632-0-66535600-1431724762_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er litt spent selv, men tror jeg venter med å prøve til omleggingen i vinter, så har jeg noe å være spent på ;)

For øvrig så spanderte jeg på gamlingene et nytt sett med felger på deres X1 til jul, samt gikk opp et par hakk i bredden på dekkene, noe som gjorde at hjulbuene ble fylt relativt bra opp. Synes M6 replica kledde sort bil bra! Skodd i 245/45-18.

Måtte også få gjort litt andre rimelige småting med bilen. Performance-grill, lyktesenkere, blinklyspærer uten oransje gjenskinn og sorte N-merker hevet det sportslige inntrykket av fronten et par hakk.

post-62632-0-90733200-1431762321_thumb.j

post-62632-0-43672500-1431762352_thumb.j

post-62632-0-45719300-1431762429_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, digger at du "pimper" opp bilen til foreldrene dine :D Gullfelger på vintern vil iallfall skille seg ut ifra mengden forøvrig, ikke mitt valg med bra at noen tenker annerledes :)

Tror jeg møtte deg i Froland her på Torsdagen forresten, er vel ikke så mange som kjører hvit F11 med PD skilter og fire utblås bak :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Etter at jeg byttet til original Y-kabel for avspilling fra iPod i bilen så kommer ikke lengre albumgrafikken opp i iDrive - noen som har erfart det samme eller vet hva problemet kan være?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk tatt en skikkelig shine på bilen nå i helgen. Gikk først over med avfetting (Prickbort), deretter IronX og så full vask. Så var det å gå over hele bilen med clay. Deretter cleaner fluid og så Swissvax Shield. Mye jobb, men verdt det når en ser resultatet :)

 

Fjernet også skiltholderne, og festet skiltene med dobbeltsidig teip istedenfor. Synes det ble pent!

 

Vurderer å øke spacerne foran fra 10 til 15 millimeter, samt å senke bilen ytterligere 5 millimeter bak. Den er nå senket 15 millimeter, men ettersom fjørene har satt seg litt mer foran (25 millimeter senk) vil det bli likere dersom den senkes 20 millimeter bak. Men dette og spacerne får uansett bli til neste vår i så fall!

post-62632-0-59375400-1433768481_thumb.j

post-62632-0-07838900-1433768489_thumb.j

post-62632-0-75802500-1433768494_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den haifinneantennen, burde ikke den vært svart på denne bilen? Jeg får litt "drosjefølelse" når jeg ser den hvite dingsen på taket.

 

Jeg har tenkt tanken, men tror ikke det ville blitt pent - det ville bare markert den enda mer og gitt en illusjon av at det var et sort "hull" i taket når man så bilen ovenfra også. Synes den er ganske diskré når den er i bilens farge, så kommer nok til å forbli slik :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Walkabout changed the title to Walkabout sin F11 520d [salgsbilder s. 138]

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...