Gå til innhold

Walkabout sin F11 520d [salgsbilder s. 138]


 Share

Anbefalte innlegg

29 minutter siden, danskiii skrev:

Vurdert mørke brune? :) 

Har vurdert kobber eller bronse, men vet ikke helt hvor bra det blir? Er litt fan av noe á la Ferric Grey eller antrasitt også, men må bare unngå at det blir for mørkt, da forsvinner felgene helt på hvit bil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Walkabout skrev:

Har vurdert kobber eller bronse, men vet ikke helt hvor bra det blir? Er litt fan av noe á la Ferric Grey eller antrasitt også, men må bare unngå at det blir for mørkt, da forsvinner felgene helt på hvit bil.

Ja var typ kobber og bronse jeg tenkte på.

Hadde vi hatt oppe pulverlakkeringa enda så skulle jeg fått laget en killer farge til deg, men dessverre måtte vi legge den ned :(

Uansett, en typ krom sølv eller blank sølv med kobber klarlakk gir et fantastisk resultat!

Her er en 4er med noe mattere kobber farge og en med lysere kobber :) Si ifra om jeg skal fjerne bildene

unnamed-3.jpg

Alpine-White-Beauty-By-Mode-Carbon-Photoshoot-2.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, den øverste der liker jeg ganske godt! Ser smashing ut på M4, men frykter det kan bli litt gubbete på en stasjonsvogn. Kobber blir jo på en måte litt likt gull, så kunne kanskje prøvd noe annet denne gang. Eventuelt er det jo bare å gå for en vanlig farge. Kanskje grå (type Battleship Grey) hadde vært litt tøft mot en spenstig farge på calipperen (gul/oransje/rød) :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Walkabout skrev:

Ja, den øverste der liker jeg ganske godt! Ser smashing ut på M4, men frykter det kan bli litt gubbete på en stasjonsvogn. Kobber blir jo på en måte litt likt gull, så kunne kanskje prøvd noe annet denne gang. Eventuelt er det jo bare å gå for en vanlig farge. Kanskje grå (type Battleship Grey) hadde vært litt tøft mot en spenstig farge på calipperen (gul/oransje/rød) :) 

Setter meg engentlig enig der! Sett på noe grå hjul og en spenstig gulfarge på kalippere :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Fikk opp varsel om lite batteri på nøkkelen i dag, så da var det bare å bytte! Tok noen få bilder av prosessen i tilfelle andre kan få nytte av det. 

Bare å trykke ned tappen bak og skli ut delen i bunn, vippe av lokket på baksiden og bytte om batteri. Enkelt og greit :) 

IMG_0598.JPG

IMG_0599.JPG

IMG_0600.JPG

IMG_0601.JPG

IMG_0602.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, litt off topic, men har fått et tilbud på noen felger som kun gjelder i dag. Så håper desperat på litt hjelp:

jeg har en F11 (520d, ikke x-drive), jeg lurer på om originale BMW M-sport 20" felger som har sitter på en 740 passer min bil. Kan veldig lite om felgstørrelser og innpress osv, men har fått et bilde som viser følgende:

Foran:

8,5J x 20EH 2+

Bak:

10J x20EH 2+

vil disse felgene passe på min bil? Må jeg evt kjøpe "senterring" får at de skal passe?

Det sitter 295  25 dekk bak, og 245  30 dekk foran, men dekkene er slitte og må uansett byttes til nye dekk.

Håper noen kan hjelpe en glad amatør :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, FredrikF11 skrev:

Hei, litt off topic, men har fått et tilbud på noen felger som kun gjelder i dag. Så håper desperat på litt hjelp:

Ser du sendte meg en PM også, bare del et bilde av felgen så finner nok jeg/vi her på forumet ut hva slags innpress denne har og om det passer din F11 (mest sannsynlig gjør den det) :) 

Endret av Walkabout
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som planene om Performance frontleppe blir satt på vent. Fikk ikke leppen og selger svarte aldri, så klaget saken inn for eBay, så jeg fikk alle pengene tilbake i det minste. Så får se om det dukker opp noe rimelig igjen på et senere tidspunkt. Lyster ellers litt på oppgradering til NBT (med DAB+ selvsagt), så får se hva som prioriteres fremover :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Walkabout changed the title to Walkabout sin F11 520d [salgsbilder s. 138]

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...