Frode D Skrevet November 25, 2015 Share Skrevet November 25, 2015 Hadde ground control på E91'en, de var helt konge. Så de kan anbefales. De bestilles til coilovers eller til fjær. Kjøpte billige camberplater til E46'en på ebay og de var boss, de var akkuratt slik som HSD beskriver GSP sine. Skulebollen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet Desember 2, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 2, 2015 (endret) då er nye bærearmer framme og nye styrestag/endeledd på vei dette fordi det står 2 ulike bærearmer på og fikk 2 stk billig, endeleddene på min er så rustet at når eg sist tok hjulstilling så klarte han såvidt å stille noe på de. nye foringer til bærearmene fikk eg også med, orginale vell og merke, så mulig eg kjøper noen i poly! Sort taktrekk og a-c stolper blir montert i morgen Oppdatering på "to do" listen for vinteren: -Bygge sub baki som ikke tar mye av bagasjeplassen-Koble alle høytalerene på egen forsterker (ferdig med fornthøytalere)-Koblet opp til setevarmere i framstolene, noen her som har gjort det før? har funnet en god DIY på nettet, men tar gjerne imot tips!-Smalere dekk framme(215/40>195/40)-Litt lavere framme og bak-Ny frontfanger (bestilt)-Sort taktrekk og a og c stolpe-Nye panser dempere-Nye felger (under bygging)-Hattehylle med bassporter -Svart tårnstag -Montere ny eksos fra manifold til lyddemper -Topplagre framme -M-tech grill -Bærearmer -Styrestag/endeledd Endret Januar 11, 2016 av WilliamW BjornarHS reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Desember 2, 2015 Share Skrevet Desember 2, 2015 Høres bra ut! Bilder hadde vært fint Kjøpte billige camberplater til E46'en på ebay og de var boss, de var akkuratt slik som HSD beskriver GSP sine. Boss som i sjef/bra, eller boss som i søppel på dialekt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet Desember 2, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 2, 2015 Høres bra ut! Bilder hadde vært fint Boss som i sjef/bra, eller boss som i søppel på dialekt? Kommer bilder når taktrekk er montert Han mener nok at de er boss som i dårlig/søppel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Desember 2, 2015 Share Skrevet Desember 2, 2015 (endret) Høres bra ut! Bilder hadde vært fint Boss som i sjef/bra, eller boss som i søppel på dialekt? De sier boss i Bergen/vestlandet.... Endret Desember 2, 2015 av Slavearbeider'n williamwiers reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarcusSteffensen Skrevet Desember 2, 2015 Share Skrevet Desember 2, 2015 liker planene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet Desember 2, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 2, 2015 Kan legge ved bilde av bilen som får smake salt i vinter Daniel. og MarcusSteffensen reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Desember 2, 2015 Share Skrevet Desember 2, 2015 Vakker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet Desember 3, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2015 Taktrekk montert mangler fortsatt litt smådeler eg må ha i svart, lys i midten framme, lysene bak, solskjerm og håndtakene. Så gi en lyd om noen her har det! Litt finger merker og pakning som ble fikset etter bilde ble tatt Hele bilen ble ryddet og fikk en kjapp støvsuging utendørs før regnet kom igjen Skulebollen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BjornarHS Skrevet Desember 3, 2015 Share Skrevet Desember 3, 2015 Taktrekk montert mangler fortsatt litt smådeler eg må ha i svart, lys i midten framme, lysene bak, solskjerm og håndtakene. Så gi en lyd om noen her har det! Litt finger merker og pakning som ble fikset etter bilde ble tatt Hele bilen ble ryddet og fikk en kjapp støvsuging utendørs før regnet kom igjen Taktrekk montert mangler fortsatt litt smådeler eg må ha i svart, lys i midten framme, lysene bak, solskjerm og håndtakene. Så gi en lyd om noen her har det! Litt finger merker og pakning som ble fikset etter bilde ble tatt Hele bilen ble ryddet og fikk en kjapp støvsuging utendørs før regnet kom igjen Da jeg skiftet taktrekk fikk jeg med en annen type c-stolpe lys enn de jeg hadde, så jeg tenkte jeg kunne prøve rett og slett å sprit-tysje lysene bak, bare for å teste. Dette ble så bra at lysene er på bilen enda, over 2 år etter Bilder: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet Desember 3, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2015 Da jeg skiftet taktrekk fikk jeg med en annen type c-stolpe lys enn de jeg hadde, så jeg tenkte jeg kunne prøve rett og slett å sprit-tysje lysene bak, bare for å teste. Dette ble så bra at lysene er på bilen enda, over 2 år etter Bilder: IMG_0352.JPG Hjertelig takk for tips! Dette skal prøves BjornarHS reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerfun Skrevet Desember 3, 2015 Share Skrevet Desember 3, 2015 Gjør seg med sort taktrekk! Skulle fått tak i sort gulvteppe, samt dashbord nå. Er en på Knarvik som har alt, til lite peng Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet Desember 3, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2015 Gjør seg med sort taktrekk! Skulle fått tak i sort gulvteppe, samt dashbord nå. Er en på Knarvik som har alt, til lite peng Er under vurdering ja, hvertfall dashbord! Redd det for blir "for mye" sort til at det passer inn med de gråe stolene/baksete Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet Desember 4, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2015 (endret) fikk knipset litt bilder med ett kamera idag ble gjort fort før det ble mørkt og pissetrengt uten stativ bilen står ikke på 100% flatt og lite luft i venstre framhjul så ikke helt lik høyde bak.. og ser at parklysene er ulik effekt i fikk også på litt sot på frontlyktene her om dagen. ble litt mørkere bilder på pcen enn på kameraskjermen.. Endret Desember 7, 2015 av WilliamW HenrikSolberg reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Desember 4, 2015 Share Skrevet Desember 4, 2015 Skulle hatt bakhjulene litt lengre ut no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå