williamwiers Skrevet Mai 10, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2016 Girkassen ble tatt ned i går og ny clutch står for tur drittjobb å komme til de øverste boltene, men det gikk denne gang og. MarcusSteffensen og Bendik Kjellevold reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet Mai 12, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2016 Mye annet å ta seg til for tiden, men fikk no tatt med girkassen og skrudd av gamle clutchen no i ettermiddag ny blir sikkert montert i morgen og kassen kommer på igjen. Bendik Kjellevold, santho96 og MarcusSteffensen reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hsd Skrevet Mai 12, 2016 Share Skrevet Mai 12, 2016 bare å få toppdekselet svart slik som på m52, synest det ser mye ryddigere ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet Mai 12, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2016 6 minutter siden, hsd skrev: bare å få toppdekselet svart slik som på m52, synest det ser mye ryddigere ut. Har m52 eg, men grått deksel(kom visst på noen, mulig de første siden detter 95mod) svart toppdeksel er planen derfor pakningen ikke er byttet endå. hsd reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet Mai 19, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2016 Fikk endelig gjort bilen ferdig så jomfru turen med ny clutch er tatt og det funker utmerket! har en fin pakke på vei, er no i oslo og vært gjennom tollen. Bendik Kjellevold, Amarios og thomaleo reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet Mai 24, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2016 Pakke ankom i går de nye hex nutsene fra spinfab! Mangler å få tak i orginale bbs logoer, men disse uorginale får duge enn så lenge. Amarios, danskiii, F.Krokrud og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
F.Krokrud Skrevet Mai 24, 2016 Share Skrevet Mai 24, 2016 Ser meget bra ut Få tak i det lille runde dekselet til sideskjørtet å få på listene nå så blir det enda bedre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet Mai 24, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2016 4 minutter siden, F.Krokrud skrev: Ser meget bra ut Få tak i det lille runde dekselet til sideskjørtet å få på listene nå så blir det enda bedre Dekselet har eg en plass 🤔 Og lister kommer når eg har peng til overs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mai 24, 2016 Share Skrevet Mai 24, 2016 Møtte deg igår kveld på Søfteland, ser riiimelig tøff ut langs veien. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet Mai 24, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2016 56 minutter siden, Frode D skrev: Møtte deg igår kveld på Søfteland, ser riiimelig tøff ut langs veien. Takktakk! så dessverre ikke deg, men du kjørte vell e90'n? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mai 24, 2016 Share Skrevet Mai 24, 2016 Kjørte E90 ja. Var rett ved Søfteland skole. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet Mai 24, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2016 3 timer siden, Frode D skrev: Kjørte E90 ja. Var rett ved Søfteland skole. Ahh, hadde mye sol i trynet då har ikke fått tak i sorte solskjermer endå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mai 25, 2016 Share Skrevet Mai 25, 2016 Lekkert! williamwiers reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet Mai 26, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2016 tok litt bilder i solen også fant eg ut at eg skulle pollere bilen og vokse den har ingen bilder under pollering.. brukte Rupes sin DA polleringsmaskin og fusso voks BjornarHS, carlhaakon, Frode D og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet Mai 26, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2016 Også lurer eg litt på hvordan folk holder felgene sine, med tanke på eiring/korrosjon pollerer dere ofte? Hvilken voks? Osv. Legg gjerne ved produkter/link til hvor dere kjøper det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå