williamwiers Skrevet Mai 22, 2017 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2017 Fått på dekk no fikk ikke poppa ut bakdekkene helt, står med par bar i natt og ser om de smetter ut. Framme var null problem. Sndvik, Frode D, bimmerfun og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hsd Skrevet Mai 23, 2017 Share Skrevet Mai 23, 2017 (endret) Dekkdimensjoner er det du har nå da? Er vell 1" breiere tønner bak i år? Endret Mai 23, 2017 av hsd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet Mai 23, 2017 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2017 2 timer siden, hsd skrev: Dekkdimensjoner er det du har nå da? Er vell 1" breiere tønner bak i år? Stemmer, og 0,5" mer tønne framme 205/40 på 9,5 225/35 på 10,5 Maggi93 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet Mai 23, 2017 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2017 Fikk poppa ut ene bakdekket idag 9bar så sklei an over felghornet med mye HTS for litt glid. Bendik Kjellevold og Olsen-e46 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Mai 23, 2017 Share Skrevet Mai 23, 2017 Litt for mye strekk etter min smak, men at det blir skamtøft på bilen, er det ingen tvil om! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet Mai 23, 2017 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2017 29 minutter siden, Slavearbeider'n skrev: Litt for mye strekk etter min smak, men at det blir skamtøft på bilen, er det ingen tvil om! Ja, forventer å få noen uenigheter på strekket håper på det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet Mai 23, 2017 Share Skrevet Mai 23, 2017 Eg e ingen motstandar av dekkstrekk, men da dar såg direkte trafikkfarlig ut... Resten av bilen e eg derimot mykje meir positiv til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet Mai 23, 2017 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2017 2 timer siden, RF91 skrev: Eg e ingen motstandar av dekkstrekk, men da dar såg direkte trafikkfarlig ut... Resten av bilen e eg derimot mykje meir positiv til Hehe takk for det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet Mai 25, 2017 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2017 Fått lakkert luft tanken og tatt noen kjappe bilder Har og fått tak i ny bakre mellomaksling som skal få nytt lager(er på vei fra koed), siden eg har montert 188mm diff. Driver for tiden å planlegger hvordan eg skal lage det til i bagasjerommet. Har ett bilde oppe i hodet, men litt usikker endå på hvor eg skal gjøre av de 2 forsterkerne til sub og høytalere.. BjornarHS og Thundercoil reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Mai 25, 2017 Share Skrevet Mai 25, 2017 Går framover her Blir råtøff når den er ferdig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet Mai 25, 2017 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2017 17 minutter siden, DanielStance skrev: Går framover her Blir råtøff når den er ferdig. Prøver å få gjort hvertfall litt hver dag, så går det på fram takk for det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet Juni 16, 2017 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2017 Går no litt på fram her! -bytta bakre del av mellomaksling og lageret på denne. -bytta ut en god del rustent stål bak høyre framhjul(kappet vekk endå litt mer etter bildet) etter dårlig rustjobb😫 - slipt ned, malt hjulhus og sprøyta. -Montert redstuff klossene framme(bak gjenstår) -Tatt hjulstilling og levert bilen på Fana karroseri😁😁 Så mens eg venter har eg fresha opp rødfargen på nålene i speedometeret. BjornarHS, Even Pladsen, bimmerfun og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Pladsen Skrevet Juni 16, 2017 Share Skrevet Juni 16, 2017 5 minutter siden, williamwiers skrev: Går no litt på fram her! -bytta bakre del av mellomaksling og lageret på denne. -bytta ut en god del rustent stål bak høyre framhjul(kappet vekk endå litt mer etter bildet) etter dårlig rustjobb😫 - slipt ned, malt hjulhus og sprøyta. -Montert redstuff klossene framme(bak gjenstår) -Tatt hjulstilling og levert bilen på Fana karroseri😁😁 Så mens eg venter har eg fresha opp rødfargen på nålene i speedometeret. Begynner å komme seg nå ja!🙌🏻 Keep up the Good Work! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet Juni 16, 2017 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2017 23 minutter siden, Even Pladsen skrev: Begynner å komme seg nå ja!🙌🏻 Keep up the Good Work! Takktakk! Gleder meg til kjøre denne igjen etter 11-12mnd Even Pladsen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maggi93 Skrevet Juni 16, 2017 Share Skrevet Juni 16, 2017 Er det BBS RS jeg ser der?😎 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå