ehaugsnes Skrevet Oktober 26, 2017 Share Skrevet Oktober 26, 2017 Gleder meg til å se den live 😎 williamwiers reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet Oktober 29, 2017 Forfatter Share Skrevet Oktober 29, 2017 Bilen er komt i hus og motor/gir er montert bimmerfun, Bendik Kjellevold, Thundercoil og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Oktober 29, 2017 Share Skrevet Oktober 29, 2017 S50'n? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Oktober 29, 2017 Share Skrevet Oktober 29, 2017 Ser veldig lovende ut! Blir nok absolutt verdt all venting williamwiers reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet Oktober 29, 2017 Forfatter Share Skrevet Oktober 29, 2017 27 minutter siden, Slavearbeider'n skrev: S50'n? Nei, bilen skal på eu i november(blir tatt til våren) så får eg se om eg bytter før sesongen eller bare kjører med 2 literen. Mangler litt ting til s50’n og usikker på om eg rekker å få den ferdig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet November 22, 2017 Forfatter Share Skrevet November 22, 2017 Går sakte med sikkert framover her fått på plass en god del. mangler å få på førerdøren før eg skal justere alt 100%. Ruter blir satt i iløpet av vinteren. ellers driver eg å tilpasser og tig’er ferdig rustfrie eksosen motor har eg hatt oppstart på og har testet rf hjulene med nye buer bak litt finjustering så blir det bra! santho96, Maggi93, Bendik Kjellevold og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet November 22, 2017 Share Skrevet November 22, 2017 1 time siden, williamwiers skrev: Går sakte med sikkert framover her fått på plass en god del. mangler å få på førerdøren før eg skal justere alt 100%. Ruter blir satt i iløpet av vinteren. ellers driver eg å tilpasser og tig’er ferdig rustfrie eksosen motor har eg hatt oppstart på og har testet rf hjulene med nye buer bak litt finjustering så blir det bra! Rå fitment bak, William! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet November 22, 2017 Share Skrevet November 22, 2017 Kjekt å se at det er fremgang her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet November 22, 2017 Forfatter Share Skrevet November 22, 2017 4 timer siden, Slavearbeider'n skrev: Rå fitment bak, William! Takk for det😁 2 timer siden, Daniel. skrev: Kjekt å se at det er fremgang her Prøver å alltid få gjort noe, gleder meg til å få i ruter og kunne ta første vasken! Daniel. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet November 26, 2017 Share Skrevet November 26, 2017 god damn! denne blir virkelig bra nå ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sndvik Skrevet November 27, 2017 Share Skrevet November 27, 2017 Blir utrolig bra William! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet November 27, 2017 Forfatter Share Skrevet November 27, 2017 11 timer siden, Freakshow skrev: god damn! denne blir virkelig bra nå ja! Takk for det 3 timer siden, Sndvik skrev: Blir utrolig bra William! Takktakk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet Desember 23, 2017 Forfatter Share Skrevet Desember 23, 2017 Litt lørdagsyssel fikk begynt smått på eksosen med litt kapp eg hadde liggende, har bestilt mer rør men kommer trolig ikke før nyttår.. blir punktet no med mig også lager eg nye punkt med tig apparat og sliper vekk mig-punktene. Even Pladsen, Bendik Kjellevold, Maggi93 og 6 andre reagerte på dette 9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegardFj Skrevet Januar 28, 2018 Share Skrevet Januar 28, 2018 Noe fremgang her da William? Ser ut for at bilen blir meget bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet Januar 28, 2018 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2018 1 minutt siden, VegardFj skrev: Noe fremgang her da William? Ser ut for at bilen blir meget bra Skjer ikke så mye akkurat no, vi holder på å bytte lokalet etter at bygget vi hadde lokale i plutselig ble solgt og fikk 1 mnd på å finne nytt lokale og rydde oss ut.. men har funnet nytt lokale og får flyttet ting til uken. VegardFj reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå