Gå til innhold

Fredrik 90 sin F10 530d Solgt!! Takk for alt..


Anbefalte innlegg

Så hyggelig :) Ja jeg skal ikke klage, den er virkelig en fantastisk bil. Men jeg må si at min så litt "ordinær" ut der den sto ved siden av din :P Jeg må få tak i noen 351 felger og M leppe på bagasjelokket iallfall, er planen å få tak i det i løpet av sommeren.

Blir bra! :) Takker også for en veldig hyggelig dag! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

351M vil se veldig bra ut :) ligger et par brukte på finn til en grei pris. Men har du sett på 356 felgene? Ser veldig bra ut de også. Jeg misunner i god forstand fargen på bilen din :) var noe helt annet å se den i virkeligheten

Endret av Fahad
Lenke til kommentar
Del på andre sider

351M vil se veldig bra ut :) ligger et par brukte på finn til en grei pris. Men har du sett på 356 felgene? Ser veldig bra ut de også. Jeg misunner i god forstand fargen på bilen din :) var noe helt annet å se den i virkeligheten

Ja jeg tror det blir bra. Jeg har også vurdert Zito WP111 som jeg hadde på min forrige bil (E90 325d) men har blitt litt smittet av HF sin original look på hans F10. 356 er også veldig tøffe, men de er vanskeligere å finne igjen synes jeg.

Fargen er nydelig, er vel noe av det jeg er mest fornøyd med på hele bilen. Vanskelig å holde men utrolig fin når den er velholdt :) Skal få tatt en skikkelig fotoshoot snart ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satt å kjedet meg litt så jeg bestemte meg for å gjøre noe med bilen, men det måtte bli noe jeg kunne stå innendørs med siden det høljer ned ute. Så da fant jeg ut at det var på tide å gi skinninteriøret en behandling med Swissvax Lether Care kit :) Går på med Cleaner fluid og medfølgende børste, fremstolene tar jeg to ganger da disse brukes mest, men siden jeg tok dette i fjor også så var det egentelig ikke nødvendig. Men det er sykt mye skinn i denne bilen så det gikk noen timer, avsluttet med å sette inn alt skinn med Lether Milk som gjør at skinnet beholder sin matte og myke finish :)

post-47692-0-47912200-1430850264_thumb.j

post-47692-0-43869700-1430850277_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og lærfettet slutter jo aldri å "svette", det bruker man kun på spesielt utsatte steder.

svette? hvordan da mener du? :)

leste litt på DCN at man skulle bruke det på setene og la det tørke et døgn. også tørke av det overflødelige

Lenke til kommentar
Del på andre sider

svette? hvordan da mener du? :)

leste litt på DCN at man skulle bruke det på setene og la det tørke et døgn. også tørke av det overflødelige

Det virker som at det aldri slutter å bli "vått" der man smører det på.

Ellers har dcn rett [emoji6]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cleaner fluid er for lakken så håper du ikke har brukt det. :P

 

Hehe, selvsagt var det Lether Cleaner jeg mente :P Hadde vel neppe skumma så fint om jeg brukte Cleaner Fluiden, men Swissvax flaskene er skummelt like når man har noen stykker i hylla... Har heldigvis ikke tatt feil ennå ;)

Og lærfettet slutter jo aldri å "svette", det bruker man kun på spesielt utsatte steder.

 

Det er grunnen til at jeg droppa lærfettet, det svettet hele tiden og madammen klager på at det faktisk lagde flekker på hvite klær. Men kanskje jeg skal ta på og heller tørke av med gjevene mellomrom. Skal til å ta interiøret på E34en også så prøver meg litt frem med lærfettet der :)

Alltid like bra Fredrik.:).

Den ser knall ut å jobbe med ihvertfall den Swisswax'en:).

Hyggelige å høre Jan :)

Swissvax koster litt ekstra men jeg synes du får det igjen på brukervennlighet og resultat, fantastiske produkter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...