Gå til innhold

Nyterns værbitte krigere - En reise i flere forstander.


 Share

Anbefalte innlegg

24 minutter siden, Nytern skrev:

1. Ganske useriøse tilstander i E39-miljøet har jeg inntrykk av :D

2. Drømmer om 18" sommerfelger og. Enten originale M5 eller style 37. Sukk!

1. Amen! Vurderer å melde meg ut igjen av gruppene :P Overflod av idioter. De er skikkelig stygge med hverandre også. Så er det i tillegg litt trist å se 3 E39 som blir høgget daglig. 

2. Hadde samme drømmen selv! Style 65 ga jeg opp. Men disse kommer jo for salgs innimellom, og svært billig. Ville følgt med etter et slikt sett, prutet og så få de lakkert. Style 37 i brukbar stand og E39 specs var enda vanskeligere for meg å få tak i. Etter nesten 6 mnd klarte dealeren min å spore opp noen i Latvia, så de er på vei til meg nå. Måtte ut med litt kroner :P

Ellers var det meg som hadde den "Zootopia på kino"-kommentaren på FB forleden. Hehe, sånn om du lurte. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, Freakshow skrev:

e39 gruppa på facebook er jo helt bak mål >.< legg inn spørsmål med småting får jo bare dritt og møkk i svar >.< uff nei skulle vel laget egen facebook gruppe der jeg kunne kikka ut folk som er ubrukelige! oO

Da måtte du først og fremst meldt deg ut sjæl ;)

Nei, er helt enig! Mange idioter der, jeg gidder sjeldent å poste noe (Bimmers gir mer saklige svar i det minste). Vanskelig å finne de delene man vil ha også (bakluke,  kremt), og skal man ha ny frontfanger og skriver "IKKEEEEEE trolltuning" er det likevel 43 stykk som svarer "jeg har kjøpt fra trolltuning uten problemer". Eller de som tror man får 80 lapper for en 530d med 400 000 på telleren! 

Har ikke kjøpt/solgt noe der på evigheter - dukka opp en fyr i Moss med de lyktene jeg kjøpte til en fin pris, men ellers mye useriøst.  

Helt enig med kaptein Freakshow, du må oppdatere mer her Nytern. Gjerne start din egen blogg med dasspoesien også (:lol:). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, Thundercoil skrev:

1. Amen! Vurderer å melde meg ut igjen av gruppene :P Overflod av idioter. De er skikkelig stygge med hverandre også. Så er det i tillegg litt trist å se 3 E39 som blir høgget daglig. 

2. Hadde samme drømmen selv! Style 65 ga jeg opp. Men disse kommer jo for salgs innimellom, og svært billig. Ville følgt med etter et slikt sett, prutet og så få de lakkert. Style 37 i brukbar stand og E39 specs var enda vanskeligere for meg å få tak i. Etter nesten 6 mnd klarte dealeren min å spore opp noen i Latvia, så de er på vei til meg nå. Måtte ut med litt kroner :P

Ellers var det meg som hadde den "Zootopia på kino"-kommentaren på FB forleden. Hehe, sånn om du lurte. 

1: La oss! Hele den derre evinnelige mølla med duster som kjører uke ut og uke inn med tempnåla på rødfeltet for så å forbanne dritbilen i det den legges ut for salg i deler.. Kjenner jeg blir amper. Mitt vrak er jo ikke på langt nær så strøkent som 90% av bilene som brukes opp på denne måten.

2: Hoi! Gratulerer! Du har adressen min, sant? :D:D:D Har funnet style 65, men de var omlakkert i en fæl grunningsaktig farge. 6000,-. I går kom jeg dessutenover style 37 REPLICAER for 6000kr. 6000!!!

3: Helvete! Så, det var altså deg! Jeg begynte å lure, føler meg jo ikke veldig kjendis, så at random folk plutselig satt på denne typen innsideinformasjon om mitt beskjedne liv og levnet impobekymret meg :D (kul ordmiks) 

20 timer siden, Freakshow skrev:

e39 gruppa på facebook er jo helt bak mål >.< legg inn spørsmål med småting får jo bare dritt og møkk i svar >.< uff nei skulle vel laget egen facebook gruppe der jeg kunne kikka ut folk som er ubrukelige! oO

Hoi! Enig! Hender jeg er litt streng der. Kjenner jeg er gammel.

11 timer siden, S. Gunstad skrev:

 

Du veit det spilles "drittmusikk" når du kjører rundt med en dassrull på bassen;)

 

Ellers strøkent! Bare å få bytta listene på fangerene.

Ja! :D Evt mangla jeg fyrstikkeske i det jeg prøvde å visualisere hvor liten denne bassedingsen var :D  Jaa, jeg vet ikke helt hva jeg gjør med fangere enda. Har mest lyst på facelift. Foran må jeg uansett bytte fanger da den bidro sterkt den gangen bilen vant over et busskur på mørekysten. Føler M-fangere er litt mainstream, dessuten orker jeg ikke hardplastjallagreier, hender jeg "vinner" over traileravføring på RV3. (Isklumper) Ka du trur? 

11 timer siden, DanielStance skrev:

Bilen din ble fin med shadowline, må få på listene på fanger snart også da :P Men siden du har US blink så syns jeg nesten du burde hatt lykter med oransje blink i stedenfor hvite. Ser litt snålt ut med de syns jeg.

Jajajaja masa! :D Neida, jeg er enig. Har facelift frontlykter liggende, venter bare på adaptere og dingser til engleøynene. De mangla, selger syntes ikke at dette var veldig relevant virker det som.  Fangergreiene.. Huff..

 

Dopoesiblogg, burde kanskje spare folk for sånne påfunn. Bare driten alt sammen :D

 

 

Sånn ellers: Kompis kjøpte seg -12? Focus RS nylig. Sukk.. Andre kompiser bare.. Dævver.. Så, nå begynner jeg å føle litt på midtlivskrisa. Jeg har så lyst på raskere bil. MEN! Hvor gøy er egentlig E39 540 / E38 740i? Skal jeg først investere i noe kulere bør det være brukbart på tur osv. Har heller ikke hjerte til å selge min nåværende E39 da den ikke er fin for andre enn meg. Kjipt å "gi bort" noe en selv har lagt så mye i, bare for å se at'n rusler gjennom standardmølla før'n selges i deler om 4mnd.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin den sjueren ;) Ville nok fått den på bukk og sjekka slitedeler, med tanke på km ;)

Da jeg kjøpte lykter fra Koed nye til TDS'en jeg hadde tidligere fulgte overgangene med. Husker ikke om det er xenon eller halogen på bilen din? 

Er i hvert fall forskjell på overgangene mellom Hella og Depo med xenon. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Nytern skrev:

Ja! :D Evt mangla jeg fyrstikkeske i det jeg prøvde å visualisere hvor liten denne bassedingsen var :D  Jaa, jeg vet ikke helt hva jeg gjør med fangere enda. Har mest lyst på facelift. Foran må jeg uansett bytte fanger da den bidro sterkt den gangen bilen vant over et busskur på mørekysten. Føler M-fangere er litt mainstream, dessuten orker jeg ikke

Lyst på facelift fanger selv jeg;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...