sveigis Skrevet November 5, 2015 Share Skrevet November 5, 2015 Utvilsomt den fineste f10 i forumet her ja. Nydelig. Fahad reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet November 5, 2015 Forfatter Share Skrevet November 5, 2015 Da har jeg vært hos Bernhard, en av Norges aller beste detailere, for tredje gang siden jeg har eid denne bilen. Fikk utrolig mye skryt for å ha tatt godt vare på bilen. Var nesten ingen vaskeriper å finne ☺ litt kult å høre dette fra en detailer av hans kaliber Skulebollen og tobiasw reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet November 5, 2015 Share Skrevet November 5, 2015 Så bra! Hva skal han gjøre med bilen? Vask + voks eller noe korrigering av lakk? Er det ikke riper trengs det vel neppe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet November 5, 2015 Forfatter Share Skrevet November 5, 2015 (endret) Så bra! Hva skal han gjøre med bilen? Vask + voks eller noe korrigering av lakk? Er det ikke riper trengs det vel neppe Det ble kun vask og voks var ikke noe behov for korrigering. Som jeg fortalte Bernhard så kjører jeg heller på med en sterk surfex HD blanding (1:20) ved hver vask enn å risikere riper på bilen. Endret November 5, 2015 av Fahad StigJ reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet November 12, 2015 Forfatter Share Skrevet November 12, 2015 (endret) Da har jeg bestilt meg "3d Design" side Skirt tror de vil se veldig bra ut på sort bil sammen med M Performance folien Endret November 12, 2015 av Fahad Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet November 12, 2015 Share Skrevet November 12, 2015 Da har jeg bestilt meg "3d Design" side Skirt tror de vil se veldig bra ut på sort bil sammen med M Performance folienDet jeg har sett av bilder av de ser bra ut, hvilket materiale er de laget av? Jeg antar du ikke har bestilt de orginale CF side skjørtene fra 3DDesign, for de er dyyyyyre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet November 12, 2015 Forfatter Share Skrevet November 12, 2015 Det jeg har sett av bilder av de ser bra ut, hvilket materiale er de laget av? Jeg antar du ikke har bestilt de orginale CF side skjørtene fra 3DDesign, for de er dyyyyyre.Det eneste som står på hjemmesiden dems er: High quality real carbon fiber with clear coat. De originale ligger på 19000 kr på ebay, HELT SYKT. De jeg har bestilt er ganske like Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenrikSolberg Skrevet November 12, 2015 Share Skrevet November 12, 2015 Har du vurdert å kanskje bytte til led lci framlykter Fahad? (da jeg synes dem ser utrolig bra ut!) men igjen, drit fin bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet November 13, 2015 Share Skrevet November 13, 2015 Såvidt jeg vet er det "umulig" å gjøre en retrofit på LCI LED Adaptive Headlights på F10/11 (umulig i den forstand at prisen på dette blir astronomisk høy fordi alt av ledningsnett og lysmoduler må skiftes ut). HenrikSolberg reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet November 13, 2015 Forfatter Share Skrevet November 13, 2015 Takk for det Solberg93 det er riktig som Walkabout sier, alt av ledningsnett må byttes ut og prisen blir såpass høy at det ikke er verdt det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenrikSolberg Skrevet November 13, 2015 Share Skrevet November 13, 2015 Da forstår jeg..så dere har muligens vurdert tanken selv Fahad/Walkabout? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet November 13, 2015 Forfatter Share Skrevet November 13, 2015 Da forstår jeg..så dere har muligens vurdert tanken selv Fahad/Walkabout? Det har jeg fant noe info om det på nettet men det er altfor stor jobb og prisen er ganske skremmende føler også at jeg har brukt nok penger på bilen nå. HenrikSolberg reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Desember 8, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 8, 2015 (endret) Da blir det samme type look på bilen min etterhvert men med større rør (2×90). "M Performance" diffuseren er til salgs folkens, lakkert i blank grå. Går for 2800 Endret Desember 8, 2015 av Fahad HPVL reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPVL Skrevet Desember 8, 2015 Share Skrevet Desember 8, 2015 Godt valg! Fahad reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Desember 8, 2015 Share Skrevet Desember 8, 2015 Stilig, supersprint? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå