Christer Eliseussen Skrevet Juli 7, 2014 Share Skrevet Juli 7, 2014 hvordan får jeg burnout med en 170 hk 320i e46 automat? tar jo seffølgelig esp-en av.. er det for lite hester? på bar tørr assfalt seffølgelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet Juli 7, 2014 Share Skrevet Juli 7, 2014 Evnt dropp det. Det er feil bil til formålet. tore_tj, Maxmek, Kobar og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Juli 7, 2014 Share Skrevet Juli 7, 2014 Hehe, det var et merkelig spørsmål Men du trykker på bremsa og gir full gass, så slipper du opp bremsa så mye at bilen akkurat står still.Da burde hjula begynne og gå rundt. Men det kommer selvsagt an på hvor breie bakhjul du har også.Men er overhode ikke og anbefale da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eeikenes Skrevet Juli 8, 2014 Share Skrevet Juli 8, 2014 Om du for all del må ta burnouts burde du få deg noe som dette http://www.ebay.com/itm/Granatelli-Tire-Fryer-Line-Lock-Kit-760500-Mustang-Camaro-Corvette-Chevelle-/390667898161?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item5af59f0d31&vxp=mtr Om ikke, ja det går, men som de over skriver ikke anbefalt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Juli 8, 2014 Share Skrevet Juli 8, 2014 Bånn gass med girspaken i N. Når du har 6000 Rpm så hiver du spaken i D. Kan ikke garantere at girkassa overlever. Maxmek, stig., Larsrangoy og 5 andre reagerte på dette 8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Juli 9, 2014 Share Skrevet Juli 9, 2014 Tviler på at du klarer å få til en burnout med en 320I, motoren er alt for svak. Hvorfor vil du burne, hva er liksom vitsen? Du sliter dekk og drivverk, lager ordensforstyrrelser og risikerer å miste lappen samt at alle over 16 år kommer til å se på deg som en idiot... hanzhe og kortstokk reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clevion Skrevet Juli 9, 2014 Share Skrevet Juli 9, 2014 Tviler på at du klarer å få til en burnout med en 320I, motoren er alt for svak. Hvorfor vil du burne, hva er liksom vitsen? Du sliter dekk og drivverk, lager ordensforstyrrelser og risikerer å miste lappen samt at alle over 16 år kommer til å se på deg som en idiot... Og ikke minst gjøre som ei dame gjorde for ikke lenge sia, faila, kræsja 2 eller 3 biler og skada andre mennesker. Kjør ordentlig. HPVL reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasBmw. Skrevet Juli 12, 2014 Share Skrevet Juli 12, 2014 lettere om bilen hadde manuell. Vil ikke anbefale burnout, ødelegger girkassa og kan slite på clutchen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet Juli 12, 2014 Share Skrevet Juli 12, 2014 Olje/diesel på bakken der bakdekka står, og så full gass med brems.. men blir det ikke for dumt og brenne dekk vist bilen egentlig ikke orker det?.. legg ut video av resultatet da;-) Sent from my GT-N8010 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Juli 12, 2014 Share Skrevet Juli 12, 2014 Burning blir man aldrig for gammel til, men da må du ha bil som klarer brasene. Toby91 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Juli 16, 2014 Share Skrevet Juli 16, 2014 Er vel vanskelig å få til uansett med åpen diff? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet Juli 16, 2014 Share Skrevet Juli 16, 2014 Ender som regel opp med hjulspinn på 1 hjul, som gjør det hele enda mer latterlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Juli 18, 2014 Share Skrevet Juli 18, 2014 La vær Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teigland Skrevet Juli 18, 2014 Share Skrevet Juli 18, 2014 det du starter med er å jekke nedi en m3 motor og drivlinje, så gir du gass på 2. gir og slipper clutchen og lager MASSE røyk... eller så overlater du dekkbrenninga til de som har motor til det. (til tross for at jeg har burna mye med 170hk, men hadde sperrediff) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå