Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

Syntes den var litt høyt priset. Automat, minste motor, ingen m-fangere, ikke noe senk. Pluss for sort skinn.

 

Du får jo en 523 til den prisen, noe jeg kan si er klart verdt det. De 20 ekstra hestene er noe, men er vesentlig mer moment i den motoren. Pruter du ned noen lapper og den er i så god stand som annonsen vil tilsi, kan man begynne å snakke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare for å ha det klart, senk eller uoriginale M-fangere trenger nødvendigvis ikke trekke prisen opp.

Men for enkelte kjøpere, kan dette være et (stort) pluss som de ønsker å betale mer for. Jeg er heldigvis ikke en av dem.

Derimot... Ville det ha vært en original M-Sport bil med M-Sport fangere, sportsseter og alt annet det fører med (kom ikke før i 2000), ville jeg såklart betalt mer for bilen, noe den da ville vært verdt.

 

Personlig syntes jeg bilen Axept linker til er svært pen til å være en prefacelift og ser meget velholdt ut.

Men på en annen side finnes det meget gode kupp på penere e39 facelift utgaver som etter min mening ser ennå finere ut, som som regel har lavere km. stand og mindre rust

eksempel: 

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=46645749&searchclickthrough=true

 

Men det spørs det om du har baller nok til å kjøpe av en med det navnet der da... hehe ;)

Joke aside, den så velholdt og fin ut ihvertfall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare for å ha det klart, senk eller uoriginale M-fangere trenger nødvendigvis ikke trekke prisen opp.

Men for enkelte kjøpere, kan dette være et (stort) pluss som de ønsker å betale mer for. Jeg er heldigvis ikke en av dem.

Derimot... Ville det ha vært en original M-Sport bil med M-Sport fangere, sportsseter og alt annet det fører med (kom ikke før i 2000), ville jeg såklart betalt mer for bilen, noe den da ville vært verdt.

 

Personlig syntes jeg bilen Axept linker til er svært pen til å være en prefacelift og ser meget velholdt ut.

Men på en annen side finnes det meget gode kupp på penere e39 facelift utgaver som etter min mening ser ennå finere ut, som som regel har lavere km. stand og mindre rust

eksempel: 

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=46645749&searchclickthrough=true

 

Men det spørs det om du har baller nok til å kjøpe av en med det navnet der da... hehe ;)

Joke aside, den så velholdt og fin ut ihvertfall!

 

Er det ikke den prikken bak kmstand som indikerer km-juks?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lå nettopp 525i ute til 35000 kr,-, hadde aldri vurdert å betale så mye for en slik bil.. Ligger jo på prisnivå til forhandlere, om ikke enda dyrere. Dette er en type bil som jeg er på utkikk etter, så har følgt med på priser ei stund :)

 

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=47017459

Jeg fant tilfeldigvis en her på forumet med fin pris og manuell, men hvis jeg var deg ville jeg sett etter noe uten autolat og de trøtte trelistene i interiøret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

523 ;) men ja 2.5l.

Ah, tenkte ikke stort over det. Selger skrev 525, og jeg klarte ikke å tyde skilltnr så fikk ikke sjekket hos vegesenet. Takk for rettelsen :)

Jeg fant tilfeldigvis en her på forumet med fin pris og manuell, men hvis jeg var deg ville jeg sett etter noe uten autolat og de trøtte trelistene i interiøret.

Har tenkt å gå for manuell, men det virker som at det er andre som har det samme i tankene som meg.. Dette kjører jo prisene hardt opp.. :(

Kjøper jeg en med trelister kommer jeg nok til å foliere dem!

Får prøve å finne den du nevnte.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, tenkte ikke stort over det. Selger skrev 525, og jeg klarte ikke å tyde skilltnr så fikk ikke sjekket hos vegesenet. Takk for rettelsen :)

Har tenkt å gå for manuell, men det virker som at det er andre som har det samme i tankene som meg.. Dette kjører jo prisene hardt opp.. :(

Kjøper jeg en med trelister kommer jeg nok til å foliere dem!

Får prøve å finne den du nevnte.. :P

Link til den er i signaturen min ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=47039665

 

Denne her er så jævlig merkelig. I annonsen står det:

BMW 735 IA

Bilen er en 1993 modell som har fått chassis nummer av en 1998 730i dette er godkjent av statens vegvesen i vognkort

-

735i fantes ikke som 1993-modell. Og hvorfor i all videste verden har den fått chassisnr. fra en E38 730i?

Chassisnummeret iflg vegvesen.no er heller ikke et BMW-chassisnummer, og den er registrert med 3,5 liter og 190hk.

Det virker merkelig hele greiene, men ser ut som en ok bil sånn ellers da :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...