Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

Ser ut som at der har blitt foretatt et karrosseribytte i 2007. Da blir det originale chassinummeret streket over, og erstattet med et håndskrevet nummer som begynner med årstallet.

Utrolig merkelig at den har fått 1998 som modellår.. Send chassinummer til BT så får du all tilgjengelig info. :smile:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=47039665

 

Denne her er så jævlig merkelig. I annonsen står det:

BMW 735 IA

Bilen er en 1993 modell som har fått chassis nummer av en 1998 730i dette er godkjent av statens vegvesen i vognkort

-

735i fantes ikke som 1993-modell. Og hvorfor i all videste verden har den fått chassisnr. fra en E38 730i?

Chassisnummeret iflg vegvesen.no er heller ikke et BMW-chassisnummer, og den er registrert med 3,5 liter og 190hk.

Det virker merkelig hele greiene, men ser ut som en ok bil sånn ellers da :P

Hel og pen bil da, kunne godt tatt å vasket litt innvendig og kastet ut tomflasker før han tok bilder. Men ellers så er jeg enig i at denne er litt mistenkelig, idiotisk å skrive at bilen er en 1998 modell når den er langt eldre en det. Chassisnummeret tilhører i følge BMW en E30 324td fra 1986...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=47093361&searchclickthrough=true

 

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=46870965&searchclickthrough=true

 

 

Hvem ville betalt 30 000,- mer for bilen på toppen? 

Som tidligere sagt er jeg tilhenger av at folk skal kunne prise bilen sin til akkurat hva dem selv vil, men enkelte tilfeller blir det bare for dumt [-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

dem har heller ikke stort med motorsport å gjøre. Tilsvarendes felger går for 4-6k avhengig av stand :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sendte mail til begge to med m3 felgene. Han ene hadde ikke snøring på hva han solgte, han andre mente de var kjempe sjeldne. Snakket om at han skulle senke prisen til 12000,-! Sa til begge at de disse felgene går gjerne for + - 4000, avhengig av stand....

Mye folk som drømmer på finn.no.....merket jeg ble provosert, og måtte si ifra;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sendte mail til begge to med m3 felgene. Han ene hadde ikke snøring på hva han solgte, han andre mente de var kjempe sjeldne. Snakket om at han skulle senke prisen til 12000,-! Sa til begge at de disse felgene går gjerne for + - 4000, avhengig av stand....

Mye folk som drømmer på finn.no.....merket jeg ble provosert, og måtte si ifra;)

Har selv gjort det med diverse trommeutstyr, folk svarer "ja men, nypris var jo blabla" og "ja, ok" osv. Mange som ikke har peiling, og mange som bare er sleipe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...