Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

Alarm, sportsseter, regnsensor og multifunksjonsratt som ekstrautstyr bare? Helt enig med deg!

 

Nuvel. En BMW med litt ekstrautstyr har fortsatt "mye utstyr" når man sammenligner den med div annet. Så det er relativt.

Og man kan ikke sammenligne "mye utstyr" på en 7-serie med "mye utstyr" på en 1-serie.

 

I tillegg er dette ekstrautstyr:

- Klimatronic

- Metallic lakk

- Kjørecomputer

 

Vet ikke om elektriske vinduer og speil er standard, men det overrasker meg ikke om det er ekstra også :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minimum 30k påslag, sannsynligvis 40k den første måneden.

Eg driver med bilsalg selv så eg har litt peiling på hvordan vi gjør det hvertfall. 

Pleier som regel ha 30k å gå på, av og til meir! Men denne bilen er vel såpass bra at dei slipper å gjøre noen ting med den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig hvor fort dei bilene der faller i pris fortiden!

 

Ja det er så smått blitt mye bil for pengene :) Men nå skal det sies at modellen faller litt mellom to stoler.

Minimum 30k påslag, sannsynligvis 40k den første måneden.

Da kan jeg si at du bommer litt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Ja det er så smått blitt mye bil for pengene :) Men nå skal det sies at modellen faller litt mellom to stoler.

Da kan jeg si at du bommer litt :P

 

Da har de fått en jævla bra deal på bilen du kjøpte.

Når det kommer til bruktbil-bruktbil innbytte, så er det egentlig irrelevant hva de priser bilen til - det er mellomlegget som er det viktige. Og da målt opp mot bilen du kjøper sin verdi.

 

Dette er jo med forutsetning om at du har foretatt innbytte, og ikke solgt dem bilen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har de fått en jævla bra deal på bilen du kjøpte.

Når det kommer til bruktbil-bruktbil innbytte, så er det egentlig irrelevant hva de priser bilen til - det er mellomlegget som er det viktige. Og da målt opp mot bilen du kjøper sin verdi.

 

Dette er jo med forutsetning om at du har foretatt innbytte, og ikke solgt dem bilen. :)

Bilen jeg kjøpte var det jeg selv som valgte ut i Tyskland, de hentet den hjem på oppdrag fra meg :) De la ut for bilen da de tok innbytte i E90en. Om de har fått noe ekstra god pris vet jeg ikke, men de trakk ifra 15 000 kr på alternativ avgiftsberegning men det kom meg til gode da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom over denne alpina biturboen på finn.

Norge og ombygde biler, ikke bra!

Den svarte som lå for salg er skjøtet, men denne er bygd på 520...

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=48783245&folderId=1806152

Ikke bra nei, finner man først en Alpina på skilter så er den selvsagt ombygd...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom over denne alpina biturboen på finn.

Norge og ombygde biler, ikke bra!

Den svarte som lå for salg er skjøtet, men denne er bygd på 520...

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=48783245&folderId=1806152

](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,)

Ikke strøken, helt enig. Men iflg annonsa så er jo denne bilen i aller høyeste grad en original bil. Før du starter en diskusjon så les deg opp på hva kraosseribytte er. (jeg mener det, les før du diskuterer videre).

Når du har gjort det så vil du fort se at det ENESTE ombygde på bilen er "ombygd" i vognkortet. Hvis det er vognkortet som er viktigst (det norske), og ikke om bilen faktisk er original, så fortsett gjerne diskusjonen, dog trolig uten meg.

Det som er litt leit er tydelig "generiske" trimdeler i form av trimdeler som egentlig ikke passer samt tåpelig turbotimer. Har ikke noe imot oppjusteringer, men kan godt gjøres mer "originalt" på en slik bil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...