Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

Hehe, jasså!

Gikk jeg glipp av den til 100 000 altså...

Men still... Må da vel være en grei pris for en slik bil?

Som skulebollen skriver, koster det fort penger å få den i god stand. Jeg ser for meg at å bruke en orginal bil til sladdebil ikke er nødvendig så hvis det er tanken ville jeg heller kjøpt en "bedre" godkjent ombygget bil.

Orginal m3 er orginal m3, men som sagt koster denne nok endel å få pen, med mindre man selv er oppretter(?)

 

Nå skal det sies at jeg selv vurderte bilen da den lå ute til 100k, hadde aldri betalt noe mer for den. 

Endret av -Erik-
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen F10 ekspert, men er ikke denne alt annet en et kupp?

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=62590896&searchclickthrough=true

 

 

Jeg vil tippe på listepris på ca 900k med det utstyret.

Men det er før rabatt da. Så det er nok ikke super billig, men du sparer penger.

Jeg regnet kjapt gjennom og finner utstyr for ca 200000 kr siden du nå får du mange forskjellige utstyrspakker til F10. 

Og hvis vi regner basispris på ca 530000 med xDrive salgskampanje, da er vi på 730000, altså langt ifra noe kupp.  ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sendte ham en melding ang det E.H.D, der selger sier han hadde brukt over 100k,- i oppgraderinger osv.

Men uansett stusset fælt på prisen da man får en m550d for omlag 150k,- over den nevnte bilen..

 

Forøvrig litt imponert over hvordan du kom fram til ca totalpris ny E.H.D :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sendte ham en melding ang det E.H.D, der selger sier han hadde brukt over 100k,- i oppgraderinger osv.

Men uansett stusset fælt på prisen da man får en m550d for omlag 150k,- over den nevnte bilen..

Forøvrig litt imponert over hvordan du kom fram til ca totalpris ny E.H.D :)

I alle dager, over 100000kr for de "oppgraderingene", høres helt tullete ut.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Usedvanlig fin farge kombinasjon og rå sprek BMW med sine 190 HK! Husk, denne bilen må ikke sammenlignes med de som har 163 HK! For begge heter 520D.

 

Det er jo det folk skriver om x30 vs x20.. Er da vel ikke de store forandringene på 2015modellen av 520d? Klarer vel å hente ut ca like mye kraft på en 2013 modell f10?

 

For øvrig en veldig stiv pris på denne overnevnte 520d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...