Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

Nydelig drømmebil, en skikkelig bra skrevet annonse også, mye lærerik info

 

 

Kanskje det, men for min del er jeg ikke ute etter å lære noe av en annonse, så jeg synes det blir for mye tekst.

 

Jeg er kun interessert i å lese informasjon om den aktuelle bilen (stand, servicehistorikk, utstyr etc.), og ikke tester mot konkurrentene, historie og andre ting. Dette klarer jeg fint å finne selv om jeg ønsker.

 

Han kunne heller brukt den tiden på å tatt bilder med noe annet enn en mobiltelefon. :)

 

Når det er sagt, så er nok dette en helt fantastisk bil, som jeg absolutt ikke hadde sagt nei takk til selv. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje det, men for min del er jeg ikke ute etter å lære noe av en annonse, så jeg synes det blir for mye tekst.

 

Jeg er kun interessert i å lese informasjon om den aktuelle bilen (stand, servicehistorikk, utstyr etc.), og ikke tester mot konkurrentene, historie og andre ting. Dette klarer jeg fint å finne selv om jeg ønsker.

 

Han kunne heller brukt den tiden på å tatt bilder med noe annet enn en mobiltelefon. :)

 

Når det er sagt, så er nok dette en helt fantastisk bil, som jeg absolutt ikke hadde sagt nei takk til selv. :)

 

Men så er du en bilentusiast, og klarer å finne ut av mye informasjon selv. Det er nok mer objektive utsagn og informasjon der ute om bilen også.

Det annonseeieren gjør ved å skrive på den måten er å øke sannsynligheten for å overtale folk med mindre peiling på bil som vurderer slike biler, det finnes en god del av de. Han øker sine odds, og hvis du som bilentusiast hadde vært på markedet etter en slik bil så hadde ikke den annonseteksten holdt deg tilbake, hvis det eksemplaret var noe du leita etter.

 

Enig med deg om bildene =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil påstå at man absolutt er bilentusiast, og fortrinnsvis Mercedes-entusiast om man vurderer en slik bil, og da vet man allerede alt dette. Det er sjeldent noen som ikke bryr seg spesielt om bil klasker en million i bordet for en bil som er fire år gammel, og som ikke skiller seg nevneverdig ut fra en C180. Slike folk vil jeg tro heller går mot Porsche, eller noe annet litt mer "eksotisk" slik at det viser litt igjen at man nettopp har brukt såpass med penger på bil. Om de likevel skulle være på jakt etter en slik bil tror jeg de er relativt likegyldige i historikken. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ikke påstå jeg har mer rett enn deg (eller andre for den saks skyld), jeg liker bare ikke at det står mye (i mine øyne, unødvendig) tekst i annonser, da jeg blir smålei hele annonsen før jeg har lest gjennom den. Andre kan naturligvis ha en helt annen oppfatning, og for alt jeg vet er det godt mulig en potensiell kjøper setter pris på det, men jeg gjør ikke det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...