Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

Jaggu har BMW kommet med en ny "utgave" uten at vi har fått det med oss  :stupid:

 

http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=66011928&q=BMW+%2F%2FM530&location=20003&ref=fas

 

Skjønner ikke hvorfor folk skal gjøre det på den måten... 

 

"Topputstyrt" Mangler mye utstyr slik jeg ser det... 

Og det er den eneste bilen jeg har sett med Comfort-sport seter. Trodde de var comfort seter, man lærer noe hver dag gitt... :stupid:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. Det jeg reagerte mest på er ///M530.. Det blir presentert i annonsen som om det er en egen modell.. Da kan man heller si det som det er, en 530 med M-pakke.. Forøvrig som du sier, det mangler utstyr her og der, men først og fremst modellbetegnelsen jeg så. Som entusiast er vel ikke det noe man burde skrive, slik som vedkommende gjør.. Hehe, men men, man får gjøre som man vil ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som en billig kopi av en delorean[emoji23]

Sendt fra mobilen med gigantiske pølsefingrer og småtaster.

 

Tror du trenger briller. :P Er så langt ifra noe billig kopi av DeLorean som man kan komme, og jeg er nesten sikker på at den er bedre også. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du trenger briller. [emoji14] Er så langt ifra noe billig kopi av DeLorean som man kan komme, og jeg er nesten sikker på at den er bedre også. ;)

Bedre er den sikkert. Men syrefast skråg var vell det eneste denne manglet [emoji12]

Eg meiner i så fall den var formmessig lik.

Sendt fra mobilen med gigantiske pølsefingrer og småtaster.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere har dårlig smak [emoji38] [emoji38]

 

Sry men da syns jeg du har dårlig smak, det er mye penger for hvor mye bil en får. Bare fordi det er en ooo store "300ZX" må man fortsatt bruke hodet.

Men må uansett le litt, bak på bilen står det både Datsun, på skiltet Toyota østfold, på høyre side bak Nissan og merket på panser foran.. Z..

 

edit:

Hadde heller lagt på noen lapper, pruta litt og kjøpt den her:

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=66229707&searchclickthrough=true

Endret av AlexZandero
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sry men da syns jeg du har dårlig smak, det er mye penger for hvor mye bil en får. Bare fordi det er en ooo store "300ZX" må man fortsatt bruke hodet.

Men må uansett le litt, bak på bilen står det både Datsun, på skiltet Toyota østfold, på høyre side bak Nissan og merket på panser foran.. Z..

 

Du snakker som om jeg ikke får lov til å like bilen, dessuten var kommentaren min en spøk.

Le hvor mye du vil, det er ikke klistret på i hytt og pine. I USA fikk den både Datsun og Nissan merker på baken. Bilen heter Nissan Fairlady Z i Japan, og Nissan 300ZX ellers. Prisen er som den er, typisk Norsk. Vi har ræva utvalg til latterlige priser, trodde du visste dette. :)

 

Liker Impreza også (men den du linket til har stygg vinge, bare for å være pirkete). Men hva hvis jeg vil ha turbo V6 og bakhjulstrekk i stedenfor bokser motor og AWD?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   1 medlem

×
×
  • Opprett ny...