Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

Litt off topic, men de få gangene jeg ser en E39 med sekserdiesel tenker jeg på dere i finn-tråden. Sto ved siden av en mørkeblå 1-eiers 2003 525DA Touring med champagnefarget skinn i et lyskryss i Oslo tidligere i uka. Kjører alltid med vinduet nede, og gjenkjente en småmacho M57-tomgang, og når jeg så sjåføren på 60+ skjønte jeg at dette var en E39 utenom det vanlige :wink: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja den har ligget ute i en evighet. Så lenge jeg har hatt min i alle fall. Over 6 år det.....

Er tråd om den her inne. Dessverre mangler alle bildene :(

 

Edit: Her: 

 

Synes den var tøffest da Ferdinand Motor hadde den for salg i 2011

02_2082662793.jpg

 

 

Endret av StigJ
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Kruste skrev:

På bilde 16/17 har vedkommende vært (for) close på den kanten foran der! Har faktisk registrert at sensorene foran på vår også til tider ikke er helt på nett. Førte en gang til at leppen foran havnet godt oppå en kantstein som ikke ble registrert av sensorene. Heldigvis ble det kun noen skrammer under leppen, og ikke noe synlig. Forbaska fort gjort, og F10 er en svært uoversiktlig bil (synes jeg). Ellers ser jo bilen veldig velholdt ut, for min del er svart interiør med de forbaska fiskeskjell-alu. interiøret no-go, men det handler jo om smak og behag :) Vedkommende som kjøper denne får seg en fin lyskryss-racer! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innvending så den fin ut, men lakken på denne bilen så herpa ut av swirls og det ligger polish/voks rester i ALLE kriker og kroker ser det ut som..   Skuffa..

 

Men fyttikatta for en hærli motor :)

Endret av codex
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, -Erik- skrev:

Denne fortjener litt oppmerksomhet. E36 M3 sedan som har gått ned, opp, ned, og opp i pris. Forstår ikke hvordan det hjelper ett salg og først sette ned prisen, og når ikke det virker sette den opp igjen... 

Den har vært mye jojo, var vel nesten 200k en stund og 150k for noen dager siden, er ikke helt gal pris for en original bil, må vel være noe shady med den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, E.C. skrev:

Den har vært mye jojo, var vel nesten 200k en stund og 150k for noen dager siden, er ikke helt gal pris for en original bil, må vel være noe shady med den.

Har vært oppe i 229 en gang før den dalte til 169-149-150-160. Usedvanlig rart. 

149 var Ikke en kjempe gal pris, selvom den snart har gått 250k km 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...