Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den 3 serien du linket til er dyr, men den er jo kraftig modifisert med veldig dyre felger!

Tror ikke han får forlangende for bilen.

Den 5 serien du linket til er fornuftig priset.

Jeg og synest den 3 serien har en drøy pris. 

Skrevet (endret)

Ikke stor fan av røde biler, men denne var meget lekker og til en veldig fin pris  :iwant: . Skulle jeg ha byttet nå så er veldig sannsynlig at jeg hentet hjem den

BMW X3

Endret av Telcontar
Skrevet

Ikke finn.no, men en del fine gamle veteranbiler som skal auksjoneres bort i Drammen, bl.a. en 1998 520i sedan. Veldig lite info om bilene, men interessante der er vel en '67 Corvette Coupe C2 427. En bil jeg godt kunne tenkt å hatt i garasjen :-)

Auksjon

Skrevet

Har gjort det mister, den har sine feil og felgene på bildene medfølger mot tillegg så derfor valgte jeg å si "fy, for en pris".

Mjaa, synes han skulle tatt en helvask av bilen først...! Møkkete bil selger ikke.

Skrevet

Har bladd litt her, og stusset over hvorfor ikke denne ligger linket her inne! (kanskje jeg som er blind eller ikke bladd langt nok tilbake men...)

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=63850588&searchclickthrough=true

Har alltid hatt lyst på E9, og dette ser jo ut til å være et kupp?

88_908095143_xl.jpg

Dette er vel biler som ruster noe jevlig, og siden denne er nyoppusset for 2 år siden med ny lakk. Men har fått rustbobler bare av og stå i ro, ville jeg holdt meg unna :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...