Gå til innhold

Den store finn.no tråden.

Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

On 2.2.2016 at 20.48, DanielStance skrev:

328i E46 Manuell til typisk "E46 med rekkesekser" pris.

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=70639689

kjenner han her. det var han eg kjøpte min E46 fra ;) er til å stole på han her. og steller bilene sine godt mekanisk! og dinna bilen der har så mykje rust  her og der at det er ikkje nokke eg anser som reddbart. 

men hadde ikkje betalt 65.000 for den nei. betalte 37 for min med 100k mindre på telleren og mykje mindre rust, m fanger og senk

Endret av R4F431 RAFAEL
Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, Solberg93 skrev:

Hvordan ser du det Erik? :) men synes da høres rart ut selv ja.

Toppdeksel, oljelokkplasseing, vanos, oljefilterhus og innsug.

Den fra USA er vel bygd på M50TU, så den ligner på M52 mtp plasseing av oljelokk, type oljefilter og at toppdekselet er i plast. Innsuget er dog samme type som M50.

Greia med den motoren er at den er ikke så all verdens imponerende sammenlignet med S50 (som har spjeldrekke og litt andre ting). Tar man utgangspunkt i en M52B28 så kan man matche en S52 på ytelse ved å bruke følgende ting: smelle på M50B25-innsug, mer aggresive kammer, veiv/innmat fra M54B30, litt friere eksos og remap så har du tilsvarende ytelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Solberg93 skrev:

Hvordan ser du det Erik? :) men synes da høres rart ut selv ja.

Bruker E.C sitt innlegg til å svare, da det var utfyllende og dekkende. 

Er en helt annen motor i den bilen, en hva jeg oppfatter selger opplyser om, men for all del, ikke så synlig motorbytte og sikkert en artig 5-er:) 

Endret av -Erik-
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 18.2.2016 at 11.50, -Erik- skrev:

http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=71356838

Ombygget med e36 M3 motor 3.0 sekser på 286 hk... Nja, ser i "beste" fall ut i fra bildet noe som for meg ser ut som en s52b32 som usa sin flotte 3.2 liter på 240hk.... 

Står en 3.2 i den, ja. Er Lagunilla på forumet sin gamle, han solgte den relativt nylig. Siklet på den bilen lenge :love:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   3 medlemmer

• Opprett ny...