Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=47527039&searchclickthrough=true

hadde det ikkje vore for at eg har kjøpt meg 535i så trur eg hadde henta dinna på dagen! E39 er sååå vakkert i rødt ! Kanskje litt dyr?

 

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=47516869&searchclickthrough=true

Sette på CSL front, 2 blanke enderør (eisenmann eksos) så hadde jo dette blitt en flott sommercruiser!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elektriske bakseter og nakkestøtte ja.

Men også:

Skipose.

4 sonet klima.

750 skinn pakka.

Dobbelt batteri.

Glass takluke.

Bakfanger uten hull til hengerfeste. (Liker ikke hengerfeste)

Setevarme i baksete.

Dette er hva jeg kan se med det første hvertfal.

Men er uansett en godt utstyrt og fin bil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var allerede i dårlig humør når jeg kom over annonsen, den gjorde ikke ting bedre :P jeg var kanskje litt for slem i forrige posten, MEN den er overpriset til helvete :P frister å sende selgerenen melding for å si hva han svarer tilbake!

 

Så det er du som skal bestemme hvor mye han skal prise bilen sin til?

Det får da være opp til selger å sette pris på objektet som skal selges, så får markedet svare med å kjøpe bilen eller ikke.

 

Om jeg legger ut en tomflaske til 10.000,- så får det da vitterlig være mitt problem at jeg kaster bort annonsepenger på det. Og ikke noe du skal stikke nesen din i.

 

Makan til bedrevitere az.

Og om folk har dårlig smak, så kan de fortsatt være entusiaster. At folks subjektivitet ikke passer over ens med forumtrollene her gjør dem ikke til mindre entusiaster enn dere. Noe av det styggeste jeg ser er BBS-felger og etterligninger - gjør det meg til en ikke-entusiast fordi jeg ikke liker felgene som BMW har sverget til i flere tiår?

Det viktigste er vel at bilen er tatt vare på. Hva som er av subjektive løsninger får være opp til bileier, og ingen her kan sitte og si om det er feil eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...