Fredrik 90 Skrevet Mars 30, 2014 Share Skrevet Mars 30, 2014 Nå er den evige "hva er en entusiast" diskusjonen på trappene igjen, det får bli uten meg iallfall.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Mars 30, 2014 Share Skrevet Mars 30, 2014 Denne kommer til å bli solgt fort.... http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=47532698&searchclickthrough=true Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Mars 30, 2014 Share Skrevet Mars 30, 2014 Takk gud den var såpass rusten Ellers hadde den nok vert i mitt eige nå.. Blir vel fort dyr og vedlikeholde en gammel v8 med den km standen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet Mars 30, 2014 Share Skrevet Mars 30, 2014 http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=47527039&searchclickthrough=truehadde det ikkje vore for at eg har kjøpt meg 535i så trur eg hadde henta dinna på dagen! E39 er sååå vakkert i rødt ! Kanskje litt dyr? http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=47516869&searchclickthrough=trueSette på CSL front, 2 blanke enderør (eisenmann eksos) så hadde jo dette blitt en flott sommercruiser! Mantis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet Mars 30, 2014 Share Skrevet Mars 30, 2014 Sett den trilla et par ganger her i byn ja Pen bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kragz Skrevet Mars 30, 2014 Share Skrevet Mars 30, 2014 http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=47533535 En kompis av meg som selger et veldig godt eksemplar av en 740i e38, har alt det gode utstyret med lav km! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kolstad Jr. Skrevet Mars 30, 2014 Share Skrevet Mars 30, 2014 Den reparasjon av skaden var nå meget shabby.. Synd på en ellers strøken og spesiell bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 30, 2014 Share Skrevet Mars 30, 2014 Hva tilsier at den bilen er verdt 170tusen kr!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Mars 30, 2014 Share Skrevet Mars 30, 2014 Satt nettopp og så på denne. Veldig fin bil med alt det rette utstyret og fargekombo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Mars 30, 2014 Share Skrevet Mars 30, 2014 Fin bil. men jeg savner noe fint utstyr jeg da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Mars 30, 2014 Share Skrevet Mars 30, 2014 Hvilket utstyr? Baksetegreier? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Mars 31, 2014 Share Skrevet Mars 31, 2014 Elektriske bakseter og nakkestøtte ja. Men også: Skipose. 4 sonet klima. 750 skinn pakka. Dobbelt batteri. Glass takluke. Bakfanger uten hull til hengerfeste. (Liker ikke hengerfeste) Setevarme i baksete. Dette er hva jeg kan se med det første hvertfal. Men er uansett en godt utstyrt og fin bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LoKi Skrevet Mars 31, 2014 Share Skrevet Mars 31, 2014 var allerede i dårlig humør når jeg kom over annonsen, den gjorde ikke ting bedre jeg var kanskje litt for slem i forrige posten, MEN den er overpriset til helvete frister å sende selgerenen melding for å si hva han svarer tilbake! Så det er du som skal bestemme hvor mye han skal prise bilen sin til? Det får da være opp til selger å sette pris på objektet som skal selges, så får markedet svare med å kjøpe bilen eller ikke. Om jeg legger ut en tomflaske til 10.000,- så får det da vitterlig være mitt problem at jeg kaster bort annonsepenger på det. Og ikke noe du skal stikke nesen din i. Makan til bedrevitere az. Og om folk har dårlig smak, så kan de fortsatt være entusiaster. At folks subjektivitet ikke passer over ens med forumtrollene her gjør dem ikke til mindre entusiaster enn dere. Noe av det styggeste jeg ser er BBS-felger og etterligninger - gjør det meg til en ikke-entusiast fordi jeg ikke liker felgene som BMW har sverget til i flere tiår? Det viktigste er vel at bilen er tatt vare på. Hva som er av subjektive løsninger får være opp til bileier, og ingen her kan sitte og si om det er feil eller ikke. Walkabout, E3Sex og eriksen76 reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Mars 31, 2014 Share Skrevet Mars 31, 2014 Mindre kvalitetsbesvisst kan man vel si han er om lyktene vertfall:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LoKi Skrevet Mars 31, 2014 Share Skrevet Mars 31, 2014 Hehe, DET er noe annet ja. At man putter produkter med søppel kvalitet på bilen er definitivt noe som trekker ned på "entusiast"-nivået. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå