Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

Skriv hva en e46 m3 vil koste da! :D 2002 mod. Evt. En 2005 mod. Er vel gjerne ikke noe å hente der?

M3en ser ut til å bli 80-120k dyrere med alternativ. Ser ut til at dem er kunstig høyt priset her til lands versus importprisen, ellers er kalkulatoren helt på bærtur. :smile:

 

En e61 msport 525d/530d lci vil komme på sånn ca totalt om man importerer? :smile:

Det ser ut til at en vil kunne spare 20-40k på alternativ, det varierer noe fra bil til bil. Dette var for 07' 530DAT. Normal avgift får du et anslag av på mobile24.no.

 

Mobile24.no stemmer sjelden. Regn ut selv er mitt tips.

Dette stemmer nok, så tallene må tas med en klype salt. Noen alternative beregninger er helt ute og kjører, da spesielt på litt skjeldne biler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så var det dette med flere innlegg etter hverandre da! Skal du svare på mer bruker du multisitat eller redigerer innlegget du allerede har postet.

Når jeg multisitater med tapatalk såblir det bare krøll. Hvorfor?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg multisitater med tapatalk såblir det bare krøll. Hvorfor?

Det vet jeg ikke. Jeg styrer alltid unna mobil sider og slike apper. Stortsett så funker den vanlige web utgaven best uansett.

Om du spør her så er det mulig noen kan svare deg.

http://bimmers.no/topic/770481-tilbakemeldinger-på-nye-bimmersno-gjøres-her/

Så slipper vi masse off topic her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igjen - alle slike biler tas inn på ALTERNATIV, så om du ikke har filla peiling på hvordan den kommer ut der, er det bedre å ikke si noe enn å gulpe opp et regnestykke som ingen benytter seg av ved import av slike biler uansett ;)

Ja men samme pokker så MÅ du betale full avgift først og den er på 123 000 kr, om man så søker alternativ er opp til en og enhver. Da var det jo korrekt likevel!

Men slik som dette kan du holde å kverrulere frem og tilbake i god stil som du liker å gjøre, bruk litt fornuft man..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, helt enig med deg Sauce, latterlige priser, nærmere 250 000 for en OK 330D/i coupé.

Mange som virkelig har sansen for e46 og da er unge gutter (som regel) villige til å betale dyre dommer for en slik bil.

Jeg er heldigvis og definitivt ikke en av dem som kunne tenkt seg å betale flere hundre tusen for en gammel kjedelig bil.

Derimot er e46 coué facelift u/m-sport faktisk rimelig stilig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, helt enig med deg Sauce, latterlige priser, nærmere 250 000 for en OK 330D/i coupé.

Mange som virkelig har sansen for e46 og da er unge gutter (som regel) villige til å betale dyre dommer for en slik bil.

Jeg er heldigvis og definitivt ikke en av dem som kunne tenkt seg å betale flere hundre tusen for en gammel kjedelig bil.

Derimot er e46 facelift u/m-sport faktisk rimelig stilig

drømmebilen er e46 m3, men da må de begynne å gå ned i pris! foreløpig holder jeg meg til tbane og buss xD 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, helt enig med deg Sauce, latterlige priser, nærmere 250 000 for en OK 330D/i coupé.

Mange som virkelig har sansen for e46 og da er unge gutter (som regel) villige til å betale dyre dommer for en slik bil.

Jeg er heldigvis og definitivt ikke en av dem som kunne tenkt seg å betale flere hundre tusen for en gammel kjedelig bil.

Derimot er e46 facelift u/m-sport faktisk rimelig stilig

Du kan da virkelig ikke mene at den frontfangeren er stilig?? Tenket da på stv. Og sedan.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=49291464&searchclickthrough=true

En tilsynelatende veldig hel og fin E30 Cab :) Men jeg stusser veldig over rattet, krom dørhåndtak og synlig rust på en E30 til 125 000,-. Særlig rusta stusser jeg på når han skriver at bilen ble restaurert i fjor...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fjernet noen innlegg her. Hvis dere absolutt må krangle/være ufine eller whatever mot hverandre så finn en annen plass en her. Begynner å bli passe lei den stadige kranglingen og angrep på hverandre på bimmers. Det gjelder dog flere andre tråder en bare denne. Jeg velger å sette ned foten nå, og tar det i plenum selv om jeg ikke bruker å gjøre det. Virker som eneste tiltaket er time out fra forumet, og det kan fort bli en realitet om det ikke bedres!

Og ja jeg tar nok alle over en kam nå om noen lurte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   1 medlem

×
×
  • Opprett ny...