noekult Skrevet September 27, 2014 Share Skrevet September 27, 2014 Ja det ser rått ut...Men penere med litt sort også Har hatt to biler med rødt interiør. Begge hadde noe svart i. Enig med deg i at det er must. Hadde ikke orket bil med rødt over alt (rød er faktisk en dokumentert stressende farge). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet September 27, 2014 Share Skrevet September 27, 2014 Min bil! rublings, Shattered, BMWE39turbo og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet September 27, 2014 Share Skrevet September 27, 2014 Perfekt, Roger! Har sansen for sorte biler med rødt innvendig, veldig classy. -Roger- reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 27, 2014 Share Skrevet September 27, 2014 Du ser jo forskjellen... Sondre92 og -Roger- reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet September 27, 2014 Share Skrevet September 27, 2014 For meg så holder det igrunn at setene er røde. Evnt sånn som cab'n noe kult kjøpte av meg. Dash etc sort. Dørtrekk og nedover med seter rødt. Rødt dash = pimp mangler bare litt juksepels og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet September 27, 2014 Share Skrevet September 27, 2014 http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=51319899 er ikkje dette ganske billig? Ja skjønner ikke at den ikke er solgt... Helt håpløst å selge bil om Dagen tror jeg!! Knallpris det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet September 27, 2014 Share Skrevet September 27, 2014 Hei, jeg er ny her på forumet og blir forhåpentligvis snart BMW eier. Noen som kjenner til denne bilen og har noe info om den? http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=51491994&searchclickthrough=true Bygd om av Bjanne hvertfall. Du svarte aldri påPm Hva du lurte på!? Bilen var ganske shabby når En kompis av meg hadde den før nåværende eier men som annonsen og bildene viser så er det endret! Tror den Er en Av di bedre til Salgs Anbefaller nok engang min gamle som Ligger til 300 i Asker! Der får Man Mye bil for Penga! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet September 27, 2014 Share Skrevet September 27, 2014 Man får jo som andre har sagt tidligere her, originale M3'er for 300 nå. Jeg hadde hvertfall heller vurdert det enn en ombygd 318. (Kunne fint hatt en ombygd altså hvis prisen er rett, sier ikke at det er dritt men det er for de fleste rett og slett ikke verdt like mye som en original) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet September 27, 2014 Share Skrevet September 27, 2014 Man får jo som andre har sagt tidligere her, originale M3'er for 300 nå. Jeg hadde hvertfall heller vurdert det enn en ombygd 318. (Kunne fint hatt en ombygd altså hvis prisen er rett, sier ikke at det er dritt men det er for de fleste rett og slett ikke verdt like mye som en original) Orginal eller ikke har lite å si prismessig er min erfaring etter å ha hatt diverse M av alleSlag... Eneste Negative med ombygd er at folk ikke har penger å Vanskelig å Få lån på Ombygd. Som regel Er ombygde mye bedre stand enn orginale er min Erfaring ettersom Veldi mye blir byttet å oppgradert ved bygging Å er såpass mye Ombygd Nå så prisene har Jevnet seg ut. Men på sikt er nok originale mere verdt sånn Sett ja. Men jeg personlig ville hvertfall heller Betalt gjerne mere for En Ombygd Med Masse Stasj enn en kjip original en Men vil man ha original så skal det sies at je har en veldig riktig Cab til 290!!! Neste tilsvarende ligger til 359!!! GIBORT PRIS før vinteren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet September 27, 2014 Share Skrevet September 27, 2014 Orginal eller ikke har lite å si prismessig er min erfaring etter å ha hatt diverse M av alle Slag... Eneste Negative med ombygd er at folk ikke har penger å Vanskelig å Få lån på Ombygd. Som regel Er ombygde mye bedre stand enn orginale er min Erfaring ettersom Veldi mye blir byttet å oppgradert ved bygging Å er såpass mye Ombygd Nå så prisene har Jevnet seg ut. Men på sikt er nok originale mere verdt sånn Sett ja. Men jeg personlig ville hvertfall heller Betalt gjerne mere for En Ombygd Med Masse Stasj enn en kjip original en Joda man må jo alltid ta til vurdering om hva man er ute etter, og hvor bra eksemplarene er. Selvfølgelig bedre med en skikkelig bra ombygd bil enn en original som er i samme stand som et gammelt dass.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 27, 2014 Share Skrevet September 27, 2014 Du mååå slutte å trykke enter når skjermen ikke har mer plass til tekst...er bare å fortsette å skrive så slipper man store bokstaver og punktum i utide... bricks, Evenol, sandersander og 6 andre reagerte på dette 9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet September 28, 2014 Share Skrevet September 28, 2014 Man får jo som andre har sagt tidligere her, originale M3'er for 300 nå. Jeg hadde hvertfall heller vurdert det enn en ombygd 318. (Kunne fint hatt en ombygd altså hvis prisen er rett, sier ikke at det er dritt men det er for de fleste rett og slett ikke verdt like mye som en original) I den prisklassen går man for original bil as... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola. Skrevet September 28, 2014 Share Skrevet September 28, 2014 En M bil er sjelden den type bil det lønner seg å kjøpe den billigste på finn.... Orginal eller ombygd. Dyrt å sette istand en sliten utgave. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 28, 2014 Share Skrevet September 28, 2014 Alltid lurt på en ting...Det KRYR av ombygde M3er...men nesten ingen ombygde AMG modeller....why? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet September 28, 2014 Share Skrevet September 28, 2014 Tror BMW er mer populært bare. Mercedes har aldri? vært så populær som BMW i norge såvidt jeg kan huske. Tenker da på det markedet som vil ha M eller AMG. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå