Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

Tesla selges med gammelt, utslitt hus som må rives, bygges opp igjen og kostes på mange millioner? Eller selger han bare bilen? :huh:

Hvis du ser på bildet, så er det kun halve bilen som selges.

edit: Jeg synes det er irriterende når folk skriver så lite om bilen i annonsen. Derfor tok jeg meg god tid å skrev en skikkelig annonse når jeg la ut bilen min. Har ikke fått så mye respons på salg enda. men fikk denne en dag: 

Hei Lars. Min innbyttebil er sånn sett for dyr etter hva du skriver. Det er en V70 D5 fra 2010. Så jeg skriver først og fremst for å skryte av annonsen din. Det er en av de grundigste og flotteste annonsene jeg har sett på Finn noengang. Og jeg har sett noen opp igjennom årene... Glimrende! Vennlig hilsen Geir fra Larvik 

 

Kjekt å høre dette også. Link i signaturen om noen vil lese :)

Endret av Larsrangoy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns prisen er for høy. Greitt det er feite hjul å luft, men det er fremdeles en 520iA med relativ høy kmstand, sjølv om den ser strøken ut. I tillegg må man jo bytte til dempere kvar gang man skulle bli tatt i teknisk / eu-godkjenning. Men for all del, er vel nok av de som syns den er verdt pengene...

Endret av BMWE39turbo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns prisen er for høy. Greitt det er feite hjul å luft, men det er fremdeles en 520iA med relativ høy kmstand, sjølv om den ser strøken ut. I tillegg må man jo bytte til dempere kvar gang man skulle bli tatt i teknisk / eu-godkjenning. Men for all del, er vel nok av de som syns den er verdt pengene...

Kunne ikke vært mer enig!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

helt enig..

 

Kunne montert luftunderstell og kjøpt flett nye ccw felger på min 540i til mye lavere pris enn det der, inkl kjøpesummen på bilen ofc. Og det er ikke noe stakkarslig 2l :P Gått mindre er den og.

 

 

Får vell glatt 200k får min da vell?  :stupid:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes alltid det er så festlig når folk setter spørsmålstegn ved om bilen de selger er Norges mest strøkene, skal ha bra oversikt over landets E39er for å stille spørsmålstegn ved det. Men jeg vet iallfall om noen M5er og 540er som stiller seg langt foran i køen som Norges fineste E39.

Er vist to verdener i forskjell mellom M52B20 og M54B22 ser jeg. Forskjell er det men to forskjellige verdener er vel å ta litt hardt i, M5 vs 520I er to forskjellige verdener :P Men bilen var jo strøken og rattet var jo grisetøft, men den er aaaalltt for lav :)

Endret av Fredrik 90
Lenke til kommentar
Del på andre sider

helt enig..

 

Kunne montert luftunderstell og kjøpt flett nye ccw felger på min 540i til mye lavere pris enn det der, inkl kjøpesummen på bilen ofc. Og det er ikke noe stakkarslig 2l :P Gått mindre er den og.

 

 

Får vell glatt 200k får min da vell?  :stupid:

Legga din ut for 320k du mister ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   1 medlem

×
×
  • Opprett ny...