Shattered Skrevet Januar 3, 2015 Share Skrevet Januar 3, 2015 http://www.finn.no/54584083 Er virkelig lenge siden jeg har sett en så forbanna dårlig annonse. Spesielt mtp prisen på bilen. Tesla selges med gammelt, utslitt hus som må rives, bygges opp igjen og kostes på mange millioner? Eller selger han bare bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsrangoy Skrevet Januar 3, 2015 Share Skrevet Januar 3, 2015 (endret) Tesla selges med gammelt, utslitt hus som må rives, bygges opp igjen og kostes på mange millioner? Eller selger han bare bilen? Hvis du ser på bildet, så er det kun halve bilen som selges. edit: Jeg synes det er irriterende når folk skriver så lite om bilen i annonsen. Derfor tok jeg meg god tid å skrev en skikkelig annonse når jeg la ut bilen min. Har ikke fått så mye respons på salg enda. men fikk denne en dag: Hei Lars. Min innbyttebil er sånn sett for dyr etter hva du skriver. Det er en V70 D5 fra 2010. Så jeg skriver først og fremst for å skryte av annonsen din. Det er en av de grundigste og flotteste annonsene jeg har sett på Finn noengang. Og jeg har sett noen opp igjennom årene... Glimrende! Vennlig hilsen Geir fra Larvik Kjekt å høre dette også. Link i signaturen om noen vil lese Endret Januar 3, 2015 av Larsrangoy hermanoo90, Bimmer fan, Shattered og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheMaa Skrevet Januar 5, 2015 Share Skrevet Januar 5, 2015 Satan for en grom e36, denne blir nok solgt fort! http://www.finn.no/54653721 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30_joakim Skrevet Januar 5, 2015 Share Skrevet Januar 5, 2015 Satan for en grom e36, denne blir nok solgt fort! http://www.finn.no/54653721 HAHAHA! så den i stad selv , herregud ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Januar 5, 2015 Share Skrevet Januar 5, 2015 Ikke var den gjennomført heller. Det blir bare helt feil når den er gjort halvveis på alt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enes Yakici Skrevet Januar 5, 2015 Share Skrevet Januar 5, 2015 Satan for en grom e36, denne blir nok solgt fort! http://www.finn.no/54653721 hahah, lo godt når jeg så denne! sikkelig bølle tralleee e30_joakim reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Januar 5, 2015 Share Skrevet Januar 5, 2015 Det må være noe av jævligste jeg har sett på lenge, at det er mulig.... Hadde jeg hatt valget om å kjøre denne eller tatt bussen så...ja jeg hadde gått i stede for å kjøre denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 5, 2015 Share Skrevet Januar 5, 2015 Jeg hadde tatt drosje. Ps: flaut å være fra samme land som selger... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Januar 5, 2015 Share Skrevet Januar 5, 2015 http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=54675963 Hva synes folk om prisen? Er sikkert en her inne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
axept Skrevet Januar 5, 2015 Share Skrevet Januar 5, 2015 Er ikke det gamlebilen til Ivrig86?? Eller noe slikt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet Januar 5, 2015 Share Skrevet Januar 5, 2015 (endret) Syns prisen er for høy. Greitt det er feite hjul å luft, men det er fremdeles en 520iA med relativ høy kmstand, sjølv om den ser strøken ut. I tillegg må man jo bytte til dempere kvar gang man skulle bli tatt i teknisk / eu-godkjenning. Men for all del, er vel nok av de som syns den er verdt pengene... Endret Januar 5, 2015 av BMWE39turbo HenrikSolberg reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet Januar 5, 2015 Share Skrevet Januar 5, 2015 Syns prisen er for høy. Greitt det er feite hjul å luft, men det er fremdeles en 520iA med relativ høy kmstand, sjølv om den ser strøken ut. I tillegg må man jo bytte til dempere kvar gang man skulle bli tatt i teknisk / eu-godkjenning. Men for all del, er vel nok av de som syns den er verdt pengene... Kunne ikke vært mer enig!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet Januar 5, 2015 Share Skrevet Januar 5, 2015 helt enig.. Kunne montert luftunderstell og kjøpt flett nye ccw felger på min 540i til mye lavere pris enn det der, inkl kjøpesummen på bilen ofc. Og det er ikke noe stakkarslig 2l Gått mindre er den og. Får vell glatt 200k får min da vell? Bimmer fan reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Januar 5, 2015 Share Skrevet Januar 5, 2015 (endret) Jeg synes alltid det er så festlig når folk setter spørsmålstegn ved om bilen de selger er Norges mest strøkene, skal ha bra oversikt over landets E39er for å stille spørsmålstegn ved det. Men jeg vet iallfall om noen M5er og 540er som stiller seg langt foran i køen som Norges fineste E39. Er vist to verdener i forskjell mellom M52B20 og M54B22 ser jeg. Forskjell er det men to forskjellige verdener er vel å ta litt hardt i, M5 vs 520I er to forskjellige verdener Men bilen var jo strøken og rattet var jo grisetøft, men den er aaaalltt for lav Endret Januar 5, 2015 av Fredrik 90 Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet Januar 5, 2015 Share Skrevet Januar 5, 2015 helt enig.. Kunne montert luftunderstell og kjøpt flett nye ccw felger på min 540i til mye lavere pris enn det der, inkl kjøpesummen på bilen ofc. Og det er ikke noe stakkarslig 2l Gått mindre er den og. Får vell glatt 200k får min da vell? Legga din ut for 320k du mister Mattae reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå