Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

Er vel egentlig der prisen på disse bilene BØR ligge.

Personlig hadde jeg ikke en gang betalt prisantydning på den bilen, men det er nok fordi jeg ikke er i marked for en slik.

 

Men jeg skal ikke begi meg ut på hva jeg syntes om prisene på dette karosseriet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere som er ganske overprisa, syns blant annet ivrig86 sin gamle (pen bil) er veldig overprisa, til tross for gjennomført bil er den ikke verdt 150 000....

Et par andre eksempler også ;

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=53411218&searchclickthrough=true

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=55382515&searchclickthrough=true

Haha den første der er jo helt på jordet da!! Ville uten tvil gitt 150 for gamle min istedenfor di der ja hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg undres over hvordan folk som feilvurderer biler så til de grader kan få lønn for å jobbe med bilsalg?

Ja det kan du si!! Haha jeg har jobbet endel innen bilsalg osv å er såååååå mye surr rundtomkring at du aner ikke!! Spessielt merkebutikker som tar brukte biler i bytte på nye... Betaler altfor mye inn, Pga NULL takst feks. Di jobber på provisjon vett så gjør alt mulig for å få solgt nye biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han som selger bilen i første omgang er jo en "kjenning" i Østfold, ble vel tiltalt for snusk en rekke ganger når han var med på driften av diverse bilbutikker i Fredrikstad.

Litt sånn økonomisk underslag og småsnacks, ser ut som han har trukket seg tilbake til å selge billigbiler som bilbutikkene ikke orker å selge på privaten.

Ja dette har jeg også hørt ;) Men er vel akkurat det samme han drev med før hehe solgte innbyttebiler privat å tok penga i lomma :P Han har flere biler på finn nesten daglig. Å alle er priset ganske lavt. Så selges som nybakt brød alle sammen omtrent.

Bilen var vel ganske billig i første annonsen å mere riktig priset nå med også bedre annonse og helt sikkert en litt "bedre" person som selger

Endret av Ivrig86
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja dette har jeg også hørt ;) Men er vel akkurat det samme han drev med før hehe solgte innbyttebiler privat å tok penga i lomma :P Han har flere biler på finn nesten daglig. Å alle er priset ganske lavt. Så selges som nybakt brød alle sammen omtrent.

Bilen var vel ganske billig i første annonsen å mere riktig priset nå med også bedre annonse og helt sikkert en litt "bedre" person som selger

Eneste forskjellen er vel at nå gjør han det "lovligere".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men tenk.. Hvor billig han kjøpte inn den sjuern....? og alle andre biler han selger ut... Lurer på hvor han får tak i dem...

Gamle kontakter, han har jo vært med på drift av diverse butikker i Fredrikstad-området. Tipper han kjøper innbyttebiler svinbillig, gjerne biler som blir byttet inn på sånne kampanjer "få minst 25 000kr for din bruktbil ved kjøp av blablabla". De er forhandlerne gjerne interessert i og bare bli kvitt så fort som mulig :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...