Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

Går ann jo, men det originale oppsettet er fjernet, ergo så må kjøper fikse det, men jeg skrev jo i parenteset (ingen big deal)

 

Grunnen for at jeg inkluderte en slik "filleting" er fordi i mine øyne så er skilt i frontruta en "rånerting" når man ikke har det som en midlertidig greie fordi skiltet har løsna/falt av/ødelagt feste osv. =)

Endret av hermanoo90
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble stoppet uten skilt foran. Polisen fant ikke noe feste til det og trodde jeg hadde tatt det av med vilje å plasert det i frontruta, men de fant det ikke i frontruta heller. De var litt grinette da jeg heller ikke viste hvor det var. Jeg fikk kjøre vidre undre tvil og jeg måtte finne og montere det innen dagen var omme, eller melde skiltet tapt. Det lå igjen på gulvet i garasjen hjemme. Mest sansynlig hadde en katt revet det av bilen.

 

Vegvesenet driter også i hvordan skiltene er festet bare det er der. om du må skru i filler bilen for å få det på driter de rett og slett i. Jeg har spurt de om å få tilpassede skilter for å få det på plass der det skal sitte. Blankt nei. Fest det et annet sted...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klagde ikke på skiltgreia om den sciroccoen pga. loven eller reglene.

 

Jeg klagde pga. mitt inntrykk av å ha skilt i fronruta. Blitt nærmest en trend blant mange rånere.

 

Å ha den der midlertidig pga. det har skjedd noe, er intet problem for min del. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, er teit når folk ikke er ærlige ved bilsalg. Eller salg av andre ting.

 

Synes den gylne regel burde gjelde. (vær mot andre slik du ønsker at andre skal være mot deg)

 

Får håpe han informerer om det på mail eller tlf hvis potensielle kjøpere spør om historikk/tidligere skader osv.

 

Vi kunne jo ha testa han :P? hehe

Endret av hermanoo90
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aha...

 

Er det ikke litt dumt av selger å ikke nevne at denne bilen er kolisjonsskadet og har byttet ut store deler av karosseriet på høyre side?

 

Gamle bilen til broderen dette her! Likte chrome-lyktene han hadde satt på fremme, det løftet utseendet på bilen betraktelig... *lyvekryss :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...