Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=42588639

En E39 utenom det vanlige til 25k. 528i manuell med masse utstyr samt at jeg tror det er en individual-utgave mtp fargen på skinninteriøret.

Tøff bil som fortjener en liten oppussing.

Har kjøpt bilen, skal se om jeg ikke får lagd en liten prosjekt tråd av bilen, til den prisen er det mye penger som kan brukes på oppussing :)

Hvordan er den mtp. rust?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Korrekt. Harald Kynningsrud kjøpte denne ny, og kjørte mye. Siste gang jeg så den for salg mener jeg den hadde gått +/- 300k km.

Personlig er ikke jeg no fan av det som er hengt på den nå.

Interessant at den var eid av Kynningsrud da, har en kamerat som kjører mobilkran der.

Denne lå vel på finn i 2009 med km-stand på 270 000 km. Kostet ca 350k, noe som da var hysterisk billig.

Tror bilen hadde vært mer lettsolgt i original stand enn med tilbehøret dog.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Korrekt. Harald Kynningsrud kjøpte denne ny, og kjørte mye. Siste gang jeg så den for salg mener jeg den hadde gått +/- 300k km.

Personlig er ikke jeg no fan av det som er hengt på den nå.

Interessant at den var eid av Kynningsrud da, har en kamerat som kjører mobilkran der.

Denne lå vel på finn i 2009 med km-stand på 270 000 km. Kostet ca 350k, noe som da var hysterisk billig.

Tror bilen hadde vært mer lettsolgt i original stand enn med tilbehøret dog.

Kynningsrud bytta inn denne i en flett ny 645i mener jeg å huske, som han igjen bytta inn i en 740xd for noen år siden. God smak i biler hvertfall. :)

Var jo hvertfall ærlig km-stand på den, før den annonsen som ligger ute nå. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker en gang jeg var innom Schmiedmann med 523'n.

Da hadde denne akkurat vært innom, og gutta sa jeg skulle vært der 5 minutter tidligere så de kunne vise eiern hvordan en ordentlig e39 skulle se ut :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse cred til eieren som brukte den ordentlig :)

Helt enig :) Tøft at noen faktisk bruker disse bilene og ikke kun kosekjører om sommeren, alt for mange eiere av slike biler gjør dette i Norge. Sikkert for å holde best mulig på bilens verdi

En bil som dette har ingen problemer med å gå 350 000 km med godt vedlikehold :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 535en har stått til salgs gørr lenge og hos tre forskjellige forhandlere :) Den er dessverre 100 000 for dyr med så lite utstyr. Tror den er tatt inn privat fra Tyskland. Har faktisk vært overraskende mange F10 535I til salgs i de siste, men de har blitt solgt veldig fort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   1 medlem

×
×
  • Opprett ny...