Gå til innhold

Den store finn.no tråden.

Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

:( Kan du be ham å legge ut bilder på snapshot tråden da? :) Er den like pen idag?

nja ikke helt, mangler jo felgene som var på den tidligere, så har det kommet noe rust. Syns ikke hjulbuene er så veldig pent valsa(slik var den før og da) men pen bil sånn ellers.

Hadde planer om å kjøpe den selv egentlig før han kompisen min handla den, men lei av ombygde biler så gadd ikke :P Blir man stoppa i teknisk er det bare å skrote karosseriet omtrent så :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

pen bil ,men skal vel godt gjøres at han får 160.000 for den tror jeg, ja den er pen, men man får faktisk en e28 535 i samleobjekt tilstand for den prisen der :-P

å ikke minst den er registrert som verneverdig, så hvis en ny eier vil ha senk å andre lamper (det er ikke alle som liker å kjøre pensjonist høy bil) så er jo ikke det mulig så vidt jeg har forstått

Endret av stig.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

pen bil ,men skal vel godt gjøres at han får 160.000 for den tror jeg, ja den er pen, men man får faktisk en e28 535 i samleobjekt tilstand for den prisen der :-P

å ikke minst den er registrert som verneverdig, så hvis en ny eier vil ha senk å andre lamper (det er ikke alle som liker å kjøre pensjonist høy bil) så er jo ikke det mulig så vidt jeg har forstått

Tror selger vil være VELDIG nøye på hvem han selger bilen sin til, blir neppe til folk som ønsker å "modifisere" bilens utseende.

Den bilen bør bli beholdt akkurat slik den er nå  (min mening) :)

Endret av hermanoo90
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn jeg ser det så har han ikke lov til og suttre for folk som vil gjøre så enkle modifikasjoner som senk, evnt bytte ei lampe eller to, da den ikke har orginale felger,+ masse krimskrams inni. så hvis selger mener at bilen blir ødelagt av senk (bilen har forsåvidt pr dags dato feil høyde enten forran eller bak ser det ut som) , så det er ikke så himla nøye med at alt skal være 100% riktig

ja bilen burde ikke herjes med, men senk er virkelig ikke å ødelegge en bil etter min mening.

jeg synes bilen er kjempe pen å håper noen som vil ta vare på den kjøper den (noe jeg regner med da den ligger til 160 lapper) men om nåværende eier ikke vil selge en bil til en person som har lyst til og montere et senkesett, ja da skjønner ikke jeg.

men det er ikke så relevant nå, da den er vernet å da får man vel ikke sånt godkjent

Endret av stig.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   3 medlemmer

• Opprett ny...