Emilsen Skrevet August 25, 2015 Share Skrevet August 25, 2015 http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=63475888&searchclickthrough=true Noen som gjorde et godt kjøp Ble solgt på under en time! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenrikSolberg Skrevet August 25, 2015 Share Skrevet August 25, 2015 Tviler på det skjer, hehe Han er ikke den ivrigste på pc. Kan du be ham å legge ut bilder på snapshot tråden da? Er den like pen idag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet August 26, 2015 Share Skrevet August 26, 2015 Kan du be ham å legge ut bilder på snapshot tråden da? Er den like pen idag? nja ikke helt, mangler jo felgene som var på den tidligere, så har det kommet noe rust. Syns ikke hjulbuene er så veldig pent valsa(slik var den før og da) men pen bil sånn ellers. Hadde planer om å kjøpe den selv egentlig før han kompisen min handla den, men lei av ombygde biler så gadd ikke Blir man stoppa i teknisk er det bare å skrote karosseriet omtrent så HenrikSolberg reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet August 26, 2015 Share Skrevet August 26, 2015 Noen som gjorde et godt kjøp Knallkjøp det der, ja. Var ikke akkurat store problemene før den går gjennom EU. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenrikSolberg Skrevet August 26, 2015 Share Skrevet August 26, 2015 Fatter ikke at folk bare får feilene fikset og selger bilen for mye mer, da problemene var så små.. Nytern reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kurt85 Skrevet August 27, 2015 Share Skrevet August 27, 2015 http://www.finn.no/63502293 Sent fra min SM-G900F via Tapatalk AlexZandero reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet August 27, 2015 Share Skrevet August 27, 2015 wow.....den var kul! Altså..som regel er strøkne lav-km biler de med minst motor og minst utstyr...denne hadde jo alt... Skulebollen og HenrikSolberg reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet August 27, 2015 Share Skrevet August 27, 2015 http://www.finn.no/63502293 Sent fra min SM-G900F via Tapatalk Ære være eier av den bilen, FOR et eksemplar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet August 27, 2015 Share Skrevet August 27, 2015 Er tråd på den bilen her på forumet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krika Skrevet August 27, 2015 Share Skrevet August 27, 2015 Veldig fin annonse også[emoji106] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig. Skrevet August 27, 2015 Share Skrevet August 27, 2015 (endret) pen bil ,men skal vel godt gjøres at han får 160.000 for den tror jeg, ja den er pen, men man får faktisk en e28 535 i samleobjekt tilstand for den prisen der å ikke minst den er registrert som verneverdig, så hvis en ny eier vil ha senk å andre lamper (det er ikke alle som liker å kjøre pensjonist høy bil) så er jo ikke det mulig så vidt jeg har forstått Endret August 27, 2015 av stig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet August 27, 2015 Share Skrevet August 27, 2015 (endret) pen bil ,men skal vel godt gjøres at han får 160.000 for den tror jeg, ja den er pen, men man får faktisk en e28 535 i samleobjekt tilstand for den prisen der å ikke minst den er registrert som verneverdig, så hvis en ny eier vil ha senk å andre lamper (det er ikke alle som liker å kjøre pensjonist høy bil) så er jo ikke det mulig så vidt jeg har forstått Tror selger vil være VELDIG nøye på hvem han selger bilen sin til, blir neppe til folk som ønsker å "modifisere" bilens utseende. Den bilen bør bli beholdt akkurat slik den er nå (min mening) Endret August 27, 2015 av hermanoo90 ahj, HenrikSolberg og kurt85 reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet August 27, 2015 Share Skrevet August 27, 2015 Burde igrunn fjerne kromlistene på hjulbuene.... HenrikSolberg reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kurt85 Skrevet August 27, 2015 Share Skrevet August 27, 2015 Burde igrunn fjerne kromlistene på hjulbuene....Står i annonsen att d er fett under dem, hvis det var rust du tenkte på... Sent fra min SM-G900F via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig. Skrevet August 27, 2015 Share Skrevet August 27, 2015 (endret) Sånn jeg ser det så har han ikke lov til og suttre for folk som vil gjøre så enkle modifikasjoner som senk, evnt bytte ei lampe eller to, da den ikke har orginale felger,+ masse krimskrams inni. så hvis selger mener at bilen blir ødelagt av senk (bilen har forsåvidt pr dags dato feil høyde enten forran eller bak ser det ut som) , så det er ikke så himla nøye med at alt skal være 100% riktig ja bilen burde ikke herjes med, men senk er virkelig ikke å ødelegge en bil etter min mening. jeg synes bilen er kjempe pen å håper noen som vil ta vare på den kjøper den (noe jeg regner med da den ligger til 160 lapper) men om nåværende eier ikke vil selge en bil til en person som har lyst til og montere et senkesett, ja da skjønner ikke jeg. men det er ikke så relevant nå, da den er vernet å da får man vel ikke sånt godkjent Endret August 27, 2015 av stig. R4F431 RAFAEL reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå