Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

Du snakker som om jeg ikke får lov til å like bilen, dessuten var kommentaren min en spøk.

Le hvor mye du vil, det er ikke klistret på i hytt og pine. I USA fikk den både Datsun og Nissan merker på baken. Bilen heter Nissan Fairlady Z i Japan, og Nissan 300ZX ellers. Prisen er som den er, typisk Norsk. Vi har ræva utvalg til latterlige priser, trodde du visste dette. :)

 

Liker Impreza også (men den du linket til har stygg vinge, bare for å være pirkete). Men hva hvis jeg vil ha turbo V6 og bakhjulstrekk i stedenfor bokser motor og AWD?

 

Kjør på da vel.. ;) men syns det er litt rart at først forsvares bilen med at "ekke no Delorean" og så har vi dårlig smak men så er det plutselig blitt en spøk.. just sayin..

Jeg sa også bare min mening og syns ikke det var noe fin bil men for all del ikke la meg stoppe deg ;) Jeg holder meg uansett til BMW en god stund til før jeg skal prøve noe nytt som Impreza eller Amcar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi jeg ikke syns den ligner noe spessielt på DeLorean? Dessuten har de motor på hver sin side, og den ene har "gullwing" dører, er rimelig "treig" osv.

 

Det at dere hadde dårlig smak var det jeg spøkte med. Just sayin. :)

 

Jeg syns de er fine. :)

 

https://s3.amazonaws.com/static.carthrottle.com/workspace/uploads/posts/2015/04/z31bodykit-55421c35dce43.jpg

 

Holder meg til BMW selv, pga dårlig utvalg av andre ting, og fordi jeg liker BMW.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt vell forskjell på den fra finn og den på bilde da men.. vil du ha den fin slik den på bilde blir det enda mer $$$ som må ut først :P

 

Men akkurat det syns jeg faktisk, litt modifisert var faktisk veldig stilig, men det er uansett litt av en utgiftspost for å få en slik bil dit.

 

Jeg ønsker deg en god kveld videre og følg uansett magefølelsen og drømmen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett et par strøkne Mk3 Supra i det siste. Jeg syns de er sykt fet med rett stuk! Gamle japser er artig, glad for at ikke alle digger dem, holder prisene nogenlunde lave i disse prisoppgangstider for eldre klassikere.

 

MK3 er fine ja, synd de har 7M motoren, og ikke 1JZ. Men MK4 Supra er drømmen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...