Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

Var det bare jeg som la merke til utstyrsnivået som inneholdt f.eks "digitalt" klima, cruisekontroll osv? I tillegg er den manuell? Syns det var en knallpris jeg.

 

Noen her inne som endte opp med den? 

 

Denne ligger også til salgs nå, ikke så billig da. Sjeldent høyt utstyrt med manuell. Legg merke til elektrisk rattstamme, har kun sett det på en E34 før, og det var en B10 4.0 til salgs i Japan. http://www.finn.no/finn/car/used/viewimage?finnkode=44060691

Lenke til kommentar
Del på andre sider

530 med sekser er en sjelden bil som kommer til å holde seg bra i pris om noen år når den er veteran :) Absolutt en fin investering

ifølge "rolfi"  var det jo bare dritten ...... 

 

 

syns det var knall pris og bra motor, men det vokste nesten slike på trær i følge han og at den var blo sleten.... 

 

 

jaja :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ifølge "rolfi"  var det jo bare dritten ...... 

 

 

syns det var knall pris og bra motor, men det vokste nesten slike på trær i følge han og at den var blo sleten.... 

 

 

jaja :)

Da er jeg i såfall uenig med "Rolfi". 530I er en sjelden modell med M30 da den både prismessig og ytelsesmessig ble noe ukurrant i forhold til 525i og 535i. I Norge har jeg bare sett to pre 1990 530I og dette eksemplaret her så ut til å være Norsk solgt i tillegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ifølge "rolfi"  var det jo bare dritten ...... 

 

 

syns det var knall pris og bra motor, men det vokste nesten slike på trær i følge han og at den var blo sleten.... 

 

 

jaja :)

 

Akkurat det der kan du godt beklage deg for! Å spre løgner om hva andre har sagt, er virkelig lavmål.

 

 

 

Har den E34n noe jeg ikke ser?

10 000 for en skæbb, bulkete, rusten og ikke eu-godkjent E34 med skinninteriør, er det billig?

 

 

Overskriften starter med 530, vet ikke om du ikke så det ...............

 

 

Jo? Er det så spesielt?

Hvem vil ha 530 sekser, når 525i M50 har mer effekt og langt lavere forbruk?

Hadde det vært 530 V8, hadde saken selvfølgelig stilt seg litt annerledes. Men 530i med M30B30 er ikke akkurat stjernen i modellutvalget til E34.

 

Det er forskjell på skabbete og blodsliten, jeg har ALDRI sagt at de vokser på trær, og jeg har ALDRI sagt at det var bare dritten.

 

Ser du på bildene har den blant annet bulker rundt om, rust på bakskjerm, bakluke og noen dører, ødelagte lister her og der, ødelagt frontfanger, ripete hjulbue og krøllete panser. Den ser ut som den kan være fuktig inni, med tanke på at den dugger godt. At Kühlwasserstand lyser i instrumentpanelet, er heller ikke noe som imponerer veldig. Alt dette gjør ikke at jeg vil definere den som blodsliten, men den er shabby.

Den er ikke et kupp, men prisen er veldig grei og reflekterer standen på bilen.

 

Den kan absolutt bli verdt noe, men den vil ikke ha kunstig høy verdi fordi det er en 530i sekser. At den er produsert i lavere volum enn de andre modellene (bortsett fra 518g), vil ikke ha så mye å bety totalt sett. E23 725i er ikke ettertraktet og verdt veldig mye, selv om den er produsert i under 1000 eksemplarer. Toppmodellene er det som trekker, selv når bilen er veteran.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...