Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=82680981

 

var nesten så jeg ringte å sa jeg skulle ha den siden den var jævla billig!!... men sjekker alltid med veivesenet før jeg ringer å her lukter det muffens!

528 i annonsen og bilen er regga som 520 solgt 16.9... Så tipper det ikke bare er avgass og senk som er mangel her! Synd, for den så jævla fin ut! Men her tipper jeg det er visningslapp men. Vet ikke... Jeg orker iallefall ikke ta sjansen på veivesenet hehe å syns hele greia virka veldig mistenkelig... selger svarte dette:

 

Hei igjen Hehe, den er registrert på meg fordi den stod på pappa. Jeg hadde den for ca tre år siden, solgte den etter et år. Angra på det slik at jeg har kjøpt den igjen i ettertid. Som skrevet er det visningslapp på senkesettet men ikke noe annet. To mangler på EU kontroll som jeg tok i går som må fikses. Senkesett og katalisator. Har overhode ingen behov for å lure noen og alt blir opplyst om før salg :) Motoren er identiske utvendig så ikke mulig å se forskjell, ble ikke sett på eller Komentert når jeg godkjente den for to år siden. Så her blir ingen lurt, er jo bare positivt da det blir billigere forsikring siden den er regga som 520. Bilen er i bra stand og motorbytte er gjort av mekaniker.
Mvh Michael

Endret av Ivrig86
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, Ivrig86 skrev:

http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=82680981

 

var nesten så jeg ringte å sa jeg skulle ha den siden den var jævla billig!!... men sjekker alltid med veivesenet før jeg ringer å her lukter det muffens!

528 i annonsen og bilen er regga som 520 solgt 16.9... Så tipper det ikke bare er avgass og senk som er mangel her! Synd, for den så jævla fin ut! Men her tipper jeg det er visningslapp men. Vet ikke... Jeg orker iallefall ikke ta sjansen på veivesenet hehe å syns hele greia virka veldig mistenkelig... selger svarte dette:

 

Hei igjen Hehe, den er registrert på meg fordi den stod på pappa. Jeg hadde den for ca tre år siden, solgte den etter et år. Angra på det slik at jeg har kjøpt den igjen i ettertid. Som skrevet er det visningslapp på senkesettet men ikke noe annet. To mangler på EU kontroll som jeg tok i går som må fikses. Senkesett og katalisator. Har overhode ingen behov for å lure noen og alt blir opplyst om før salg :) Motoren er identiske utvendig så ikke mulig å se forskjell, ble ikke sett på eller Komentert når jeg godkjente den for to år siden. Så her blir ingen lurt, er jo bare positivt da det blir billigere forsikring siden den er regga som 520. Bilen er i bra stand og motorbytte er gjort av mekaniker.
Mvh Michael

Jeg fortalte han hva jeg syntes om

framgangsmåten hans å sa han bør skrive en ærlig annonse istedenfor så han ikke lurer en stakkar osvosv. Han svarte dette: 

Nå får jeg nesten lyst til å beholde den fordi du er sånn å bevise at det ikke blir noe problem å registrere den. Jeg har en tråd på bimmers om bilen og alle har vært prositive. Veldig synd hvis du skal ødelegge ryktet mitt... Du har jo ikke noe med det, og alle som er Intr sier jeg ifra om at det er bytta motor, men jeg vil ikke ha det på finn i tilfelle en fra vegvesenet eller slikt skal se det.. Satt pris på om du fjerna det

 

Han skriver han ikke vil

veisenet skal se det? Da er det jo veldig smart å skrive at bilen er en 528 når bilen er en 520. Oppfordret han til å isåfall heller skrive at bilen er 520 å opplyse om at den er 528 senere. Han her virka ikke særlig smart i mine øyne. Kan hende ting er som han sier. Veivesenet har jo telefon man kan ringe til nå i helgene også tror jeg for å sjekke feks om det er mangellapp men det kjenner jeg at jeg ikke gidder bruke tiden på. Men om noen vil ta sjansen så er jo dette en jævla billig og grom bil!!! Men nettopp derfor syns jeg dette ikke rimer Pga den lave prisen. 

Ville bare opplyse folk, for

har vært borti sånne saker før hvor

folk har blitt lurt 

Endret av Ivrig86
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Ivrig86 skrev:

 

Han er her inne på Bimmers. Synd at det er slikt tull med bilen da.. Den så veldig pen ut.

Lurer litt på hvorfor den har PDC sensorer når det ikke er noe knapp for det inni bilen.

Utrolig dårlig utstyrt var den også, men det gjelder i grunn de fleste E39 her i Norge. Med noen unntak selvfølgelig. :P

Endret av DanielStance
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er greit nok at motorene ser "identiske ut", men for alle de som kan lese på skiltplata til motoren så står jo motorvolumet der. Blir man hanket inn i skikkelig kontroll så regner jeg med at kontrollørene der vet hvor motorkoden er stemplet inn på motoren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, DanielStance skrev:

Han er her inne på Bimmers. Synd at det er slikt tull med bilen da.. Den så veldig pen ut.

Lurer litt på hvorfor den har PDC sensorer når det ikke er noe knapp for det inni bilen.

Utrolig dårlig utstyrt var den også, men det gjelder i grunn de fleste E39 her i Norge. Med noen unntak selvfølgelig. :P

Kun knapp inne i bilen dersom det er PDC både foran og bak.

Endret av Peak
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, DanielStance skrev:

Ah, så det er "aktivert" hele tiden når du setter den i revers?

Jepp. Hadde det på min første E39. Dog på min ble det sånn at den pep konstant da, så da var den bokstavelig talt aktivert hele tiden :lol: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, E.C. skrev:

Det er greit nok at motorene ser "identiske ut", men for alle de som kan lese på skiltplata til motoren så står jo motorvolumet der. Blir man hanket inn i skikkelig kontroll så regner jeg med at kontrollørene der vet hvor motorkoden er stemplet inn på motoren.

Nettopp! Å bilen må tydeligvis på

veivesenet så. Å han er visst broren til han som driver bilfirma som står på Skiltplateholderene ;) det kan jo være både positivt med tanke på at bilen i seg selv er nok veldig bra, men på en annen måte er det da ennå rarere at bilen er uten skilt nå å selges til minst "halv pris" i mine øyne. Jævla synd for utfra annonsen ser iallefall bilen knallfin ut

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   2 medlemmer

×
×
  • Opprett ny...