Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

6 minutter siden, Solberg93 skrev:

meget pen, når jeg sliter med motivasjonen til skole hender seg at jeg går på finn og ser på e46 m3. Er og forblir den beste m3en som er produsert etter e30. Har bestemt at jeg skal ha meg en sånn. Satt hele formiddagen i går og så på CSL versjonen på youtube, fy faen for en bil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 23.9.2016 at 10.07, tennbrikket skrev:

Denne kommer til å fort. http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=82995521

Overrasket at den har ligget ute så mange timer og ikke solgt allerede.

 

On 23.9.2016 at 10.39, Gabz skrev:

Hadde jeg hatt penger liggende så hadde jeg hentet den uten å nøle et sekund! 

Hva var dette? Annonsen er slettet, og blir alltid så nyskjerrig da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var en EU godkjent(til juni 2017) e30 316i kupee, med 170k km ish på telleren. Og den lå ute til 15 000kr!!!! Vurderte faktisk å hente den, den ble lagt ut i oslo så det hadde ikke vært lange turen, men er man student så må man nesten prioritere. Stod den var i 100% teknisk stand, men at den var rust rundt om. Er gulvet og kanaler inntakt så hadde vært ett meget fint prosjekt å pusle med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 23.9.2016 at 10.07, tennbrikket skrev:

 

Får ikke fjernet sitatboksen...

 

Og jeg som var i Oslo i helgen med lomma full av penger for å kjøpe bil (som det ikke ble noe av fordi selger var en snik som jugde masse)! Herregud ass, må visst laste ned finn.no appen så jeg kan følge med når jeg er ute på tur også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, sandersander skrev:

Får ikke fjernet sitatboksen...

 

Og jeg som var i Oslo i helgen med lomma full av penger for å kjøpe bil (som det ikke ble noe av fordi selger var en snik som jugde masse)! Herregud ass, må visst laste ned finn.no appen så jeg kan følge med når jeg er ute på tur også..

Trykk på pila ved sidenav B før du skriver ;)

Hva holdt du på å kjøpe? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, sandersander skrev:

Får ikke fjernet sitatboksen...

 

Og jeg som var i Oslo i helgen med lomma full av penger for å kjøpe bil (som det ikke ble noe av fordi selger var en snik som jugde masse)! Herregud ass, må visst laste ned finn.no appen så jeg kan følge med når jeg er ute på tur også..

sitter her og angrer som ett helvete jeg. Hadde nok avskiltet den og restaurert den iløpet av 3 år. Deretter sette på skiltene når den ble veteran.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Shattered skrev:

Trykk på pila ved sidenav B før du skriver ;)

Hva holdt du på å kjøpe? 

Thanku sir!

Var en Audi A3 (sorry alle på bimmers)

12 minutter siden, tennbrikket skrev:

sitter her og angrer som ett helvete jeg. Hadde nok avskiltet den og restaurert den iløpet av 3 år. Deretter sette på skiltene når den ble veteran.

Vi skulle spleiset ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, tennbrikket skrev:

meget pen, når jeg sliter med motivasjonen til skole hender seg at jeg går på finn og ser på e46 m3. Er og forblir den beste m3en som er produsert etter e30. Har bestemt at jeg skal ha meg en sånn. Satt hele formiddagen i går og så på CSL versjonen på youtube, fy faen for en bil!

Finnes ingen mere komplett bil til en grei pris enn E46 M3 i mine øyne! Løp og kjøp! Har hatt 7stk selv men ingen i den fargen dessverre! Syns den er jævla fin! Meeeen mangler smg 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=83103515

Noen som Kjenner til denne? Den ble solgt i Sandefjord for bare noen uker siden... Å nå ligger den ute igjen. Ser jævla fin ut syns jeg! Å grei pris å kontra utseende,stand og utstyr. 

Men blir litt skeptisk når den kommer tilsalgs allerede nå igjen... Skal til svigers i Fredrikstad neste helg så tenkte se på den da isåfall for morroskyld men tipper nok den er solgt innen da. Ble solgt samme dag den ble lagt ut sist til ca samme pris 

Endret av Ivrig86
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Ivrig86 skrev:

Finnes ingen mere komplett bil til en grei pris enn E46 M3 i mine øyne! Løp og kjøp! Har hatt 7stk selv men ingen i den fargen dessverre! Syns den er jævla fin! Meeeen mangler smg 😁

må nok bli ferdig med studier først, og det er 4 år til. Forhåpentligvis lønner det seg og gjør at jeg kan realisere drømmen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...