Gå til innhold

Den store finn.no tråden.

Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

4 minutter siden, Hawkon88 skrev:

Jeg syns alcantara er fantastisk, og ser best ut og, eneste er at skinn er lettere å holde rent. Er jo kjekt at interiøret skiller seg litt ut også? At ikke alle skal ha msport interiør med svart skinn og de børsta alu-listene...

Enig! Har svart skinn selv i min, greit nok, men likte alcantara i forrige e39'en min! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Hawkon88 skrev:

snittforbruket får jeg ikke under 1,2. Hvor hardt må ikke en 330i med manuell presses for å klare det samme?

Huh...du må ha en meget agresiv kjørestil. Kommer fint under dette tallet med en bil med M73 motor. På langkjøring om ikke annet. I byen er det en helt annen historie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1,2 er oppgitt forbruk for blandet kjøring. Jeg klarer under 1,1 på langkjøring uten for mye bakker og uten forbikjøringer med cruiscontroll på 90. Forbruket er nok en direkte konsekvens av undermotorisering. Som regel er jeg aldri over 3500omdr og halv gass, så jeg vil ikke påstå at jeg har en aggressiv kjørestil (i x5en vel og merke) men den må ofte ned i 4gir (og gjerne 3hvis det er snakk om litt bratte bakker) i motbakke. Feks opp undersjøiske tuneller er forbruket nærmere 3liter/mil mener jeg å huske. Forbruksnålen er utenfor skalaen for å si det sånn.. Men dette ble en skikkelig avsporing. Poenget mitt er at m54 er en solid motor hvis vedlikeholdet blir tatt seriøst 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, magnus-e-30 skrev:

Billig 325d 11mod. Noe høy km, og er nok på tide med en service. 
Har gått som sivilbil, og tror reg.nr er PD37685

http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=83311506

Trodde politiet tok servicen selv jeg? Uansett, så selges den på auksjon, så annonsert pris er bare et lokkemiddel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   2 medlemmer

• Opprett ny...