Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

Jepp, hadde nok blitt en Hilux med turbo hvis jeg skulle hatt en pickup også, ja. Men nyere amerikansk pickup er vel mer for dem som har en del penger, men fortsatt vil ha en høy bil som er praktisk. Og når du skal ha luksusbil, da holder det ikke med diesel veit du ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=44997317

 

Når blei EU kontroller som er tatt i 2013 utvidet til 2016? :P

Forøvrig tviler jeg på at bilen er voksenkjørt, den ser jo ut som en dass utenpå, og aldeles ikke vært 65 lapper med tanke på km, utseendet og årsmodell :P

 

Vel, man kan ta Kontrollen 4 mnd før den skal inn og det ser ut som den er godkjent til januar 2016 og da skulle den hatt kontroll januar til neste år, så det er helt kurrant dette ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ener Golf er koselige biler, går en veldig fin hvit GTI her i byen. Eiern er en ung jente som jeg har pratet med, har vært i familien siden ny og hvert år får den en gjennomgang hos VW verksted for å holde den i teknisk stand. Har dessverre ikke bilde av bilen selv om jeg stadig ser den...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt Hilux selv, og følte meg liten i trafikken da jeg møtte en Dodge Ram Double Cab. Hvis det blir pickup igjen blir det garantert Dodge RAM, Ford F-serie eller noe slikt. Men faktisk, så liker jeg veldig godt Amarok og Tundra også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kul 1-eiers Einser-Golf i tilsynelatende god stand og til lav pris! :)

 

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=44999507&UX_EL_c=ad_selection_car_used_result&counterId=LOG_PROFILED_ADS_RESULT_CLICK

 

Har hatt sånn selv, får masse oppmerksomhet!

 

Sjekk rattet! Og folk mener E39 har bussratt, høhø! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...