Mattae Skrevet November 1, 2013 Share Skrevet November 1, 2013 Lurer på om det der flytter seg syns ikke toyota tundra med 400hk var spessielt spennende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet November 2, 2013 Share Skrevet November 2, 2013 Lurer på om det der flytter seg syns ikke toyota tundra med 400hk var spessielt spennende 39 m5 er jo artig, men den den er kanskje litt lettere sent from my microwave using tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsBimmers Skrevet November 2, 2013 Share Skrevet November 2, 2013 Lurer på om det der flytter seg syns ikke toyota tundra med 400hk var spessielt spennende Hehe, selv med egenvekt på 2,7 tonn, så har den jo 416 hk, så flytter seg nok, ja. Til neste bensinstasjon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet November 2, 2013 Share Skrevet November 2, 2013 Til neste bensinstasjon Med andre ord så er det bare å kjøpe en Hilux 2,4 diesel Jeg vil tro at en som legger 900 store i en Pickup har råd til å betale for moroa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsBimmers Skrevet November 2, 2013 Share Skrevet November 2, 2013 Jepp, hadde nok blitt en Hilux med turbo hvis jeg skulle hatt en pickup også, ja. Men nyere amerikansk pickup er vel mer for dem som har en del penger, men fortsatt vil ha en høy bil som er praktisk. Og når du skal ha luksusbil, da holder det ikke med diesel veit du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clevion Skrevet November 4, 2013 Share Skrevet November 4, 2013 http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=44997317 Når blei EU kontroller som er tatt i 2013 utvidet til 2016? Forøvrig tviler jeg på at bilen er voksenkjørt, den ser jo ut som en dass utenpå, og aldeles ikke vært 65 lapper med tanke på km, utseendet og årsmodell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet November 4, 2013 Share Skrevet November 4, 2013 http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=44997317 Når blei EU kontroller som er tatt i 2013 utvidet til 2016? Forøvrig tviler jeg på at bilen er voksenkjørt, den ser jo ut som en dass utenpå, og aldeles ikke vært 65 lapper med tanke på km, utseendet og årsmodell Vel, man kan ta Kontrollen 4 mnd før den skal inn og det ser ut som den er godkjent til januar 2016 og da skulle den hatt kontroll januar til neste år, så det er helt kurrant dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet November 4, 2013 Share Skrevet November 4, 2013 Kul 1-eiers Einser-Golf i tilsynelatende god stand og til lav pris! http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=44999507&UX_EL_c=ad_selection_car_used_result&counterId=LOG_PROFILED_ADS_RESULT_CLICK Har hatt sånn selv, får masse oppmerksomhet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet November 4, 2013 Share Skrevet November 4, 2013 Eneste grunnen til oppmerksomhet er vel fordi ingen har sett en pakistaner i en 1er golf før... (har hatt 2stk selv...vet hva jeg prater om!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet November 4, 2013 Share Skrevet November 4, 2013 Ener Golf er koselige biler, går en veldig fin hvit GTI her i byen. Eiern er en ung jente som jeg har pratet med, har vært i familien siden ny og hvert år får den en gjennomgang hos VW verksted for å holde den i teknisk stand. Har dessverre ikke bilde av bilen selv om jeg stadig ser den... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet November 4, 2013 Share Skrevet November 4, 2013 Har hatt Hilux selv, og følte meg liten i trafikken da jeg møtte en Dodge Ram Double Cab. Hvis det blir pickup igjen blir det garantert Dodge RAM, Ford F-serie eller noe slikt. Men faktisk, så liker jeg veldig godt Amarok og Tundra også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SigurdE36 Skrevet November 4, 2013 Share Skrevet November 4, 2013 "I heard you like chrome, so we put some chrome on it " http://www.finn.no/finn/car/used/viewimage?finnkode=45010221 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clevion Skrevet November 5, 2013 Share Skrevet November 5, 2013 Kul 1-eiers Einser-Golf i tilsynelatende god stand og til lav pris! http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=44999507&UX_EL_c=ad_selection_car_used_result&counterId=LOG_PROFILED_ADS_RESULT_CLICK Har hatt sånn selv, får masse oppmerksomhet! Sjekk rattet! Og folk mener E39 har bussratt, høhø! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet November 5, 2013 Share Skrevet November 5, 2013 e61 545i Sjelden kost. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet November 5, 2013 Share Skrevet November 5, 2013 e61 545i Sjelden kost. Nydelig bil Skulle til å skrive billig bil men når jeg tenker etter så er det jo egetelig ikke så billig for en 9 år gammel 5 serie med over 150 000 på tellern Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå