Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

Nydelig bil :) Skulle til å skrive billig bil men når jeg tenker etter så er det jo egetelig ikke så billig for en 9 år gammel 5 serie med over 150 000 på tellern ;)

Men med en brukbar motor da! Ser 530d av samme årgang koster tilnærmet like mye som denne her. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er registrert i Ørsta ifølge Statens Vegvesen sin bil og henger app + jeg har sett denne bilen i Ålesund tidligere i år så den har nok gått her :D

 

Crap, jeg som skulle være bedreviter her :P

 

 

Den annonsen der hadde skremt meg vekk alene.

Forstår ikke voksne mennesker som spyr rundt seg med caps lock og utropstegn - det holder å si at den "må sees" en gang, og gjerne uten de nevnte effekter.

 

Er ikke Dodge RAM SRT-10 råere uansett..?

Edit: SRT-10 har over 500 gamp - så ja, dette er langt fra den råeste i Norge. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan ikke sammenlignes med en ram srt-10:

http://www.youtube.com/watch?v=CMcZa4iBbLQ

 

Den filmen sier meg ikke stort, siden jeg anser slike biler som vulgære, og dermed ikke har sammenligningsgrunnlaget. Er det størrelsen på bilen du sikter til? Utstyret? Understellet?

Hele poenget mitt er at folk påberoper seg å eie "den råeste" av mye rart, og det er greit å ha litt grunnlag for slike påstander.

 

I min bok er "råeste" blant annet målt i hestekrefter, og der er ikke Raptorn i nærheten av SRT-10.

 

Hadde han skrevet "Jeg synes dette er den råeste..", så hadde han fremstilt det like subjektivt som det er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tidligere kollisjons skadet vel og merke, gikk her i Arendal :)

At noen virkelig gidder å gi de summene for m3 e30! Denne er ikke så ille, men de til over 400.000 osv, herregud...

Syntes e30 m3 er tøffe biler, og det var klart en drømmebil før i tiden. Men nesten blitt litt for vanlig syn på sommerveier syntes jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis så er tilfelle så bør det opplyses ved salg, mener jeg. Hadde blitt oppriktig sint om jeg hadde kjøpt en bil som hadde vært knust. Fant ut at en e61 jeg så på hadde vært smadret i kjedekollisjon og skulle egentlig kondemneres. Hverken forhandler eller eier fortalte det til meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...