Haug530D Skrevet Desember 12, 2013 Share Skrevet Desember 12, 2013 Poenget hans var nok heller at enkelte brukere poster salgsannonser av sine egne ting og at disse har en egen kategori her inne - noe jeg forsåvidt er enig i. Stemmer det ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Desember 12, 2013 Share Skrevet Desember 12, 2013 Hva med å handle seg et hus på vestlandet til å ha bilene sine i? http://www.finn.no/finn/realestate/homes/object?finnkode=44654356&folderId=613515 Du skal lete bra lenge for å finne ett hus med flere garasjeplasser, hvis ikke du er i markedet for en liten herregård eller mansion av ett eller annet slag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sturmtiger Skrevet Desember 12, 2013 Share Skrevet Desember 12, 2013 Du skal lete bra lenge for å finne ett hus med flere garasjeplasser, hvis ikke du er i markedet for en liten herregård eller mansion av ett eller annet slag Fortsatt opprinnelig en bmw tråd, flott hus og sånnt da men. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Desember 12, 2013 Share Skrevet Desember 12, 2013 Hiv ut hva som helst av kupp, spesielle biler, sjeldene biler osv. Føl dere fri til å diskutere annonsene. Eneste som ikke er lov i denne annonsen er fremming av egne annonser. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Desember 12, 2013 Share Skrevet Desember 12, 2013 Fortsatt opprinnelig en bmw tråd, flott hus og sånnt da men. Fortsatt lov å diskutere annonsene... Føl dere fri til å diskutere annonsene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Desember 12, 2013 Share Skrevet Desember 12, 2013 Tror folk blander denne tråden med "finn.no kupp tråden".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Desember 12, 2013 Share Skrevet Desember 12, 2013 Tror folk blander denne tråden med "finn.no kupp tråden".... Jeg skal ærlig innrømme at jeg finner det litt forvirrende selv, var vel derfor denne ble stengt i første omgang. Kjexx fikk forøvrig grini seg til å få den åpna igjen, trua med å kreve tilbake donasjoner til forumet, boikott og greier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Desember 12, 2013 Share Skrevet Desember 12, 2013 Tror ikke du skal dra den så langt mister... etter stor misnøye blant flere medlemmer på forumet samt diskusjoner i tulletråden med moderatorer så ble denne tråden åpnet igjen... Eneste som vanligvis griner er vel...jah... La oss ikke nevne navn Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Desember 12, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 12, 2013 Jeg skal ærlig innrømme at jeg finner det litt forvirrende selv, var vel derfor denne ble stengt i første omgang. Kjexx fikk forøvrig grini seg til å få den åpna igjen, trua med å kreve tilbake donasjoner til forumet, boikott og greier Hvorfor skriver du i denne tråden da? Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2 wicky124, Shattered og noekult reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Desember 13, 2013 Share Skrevet Desember 13, 2013 Også holder vi oss til å diskutere det tråden handler om og ikke hverandre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Desember 13, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2013 Gjør vi det? Ser ikke ut til at alle har fått med seg det.. Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Desember 13, 2013 Share Skrevet Desember 13, 2013 Så du kalle dette for finn anonnser? Kjexx fikk forøvrig grini seg til å få den åpna igjen, trua med å kreve tilbake donasjoner til forumet, boikott og greier Eneste som vanligvis griner er vel...jah... La oss ikke nevne navn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Desember 13, 2013 Share Skrevet Desember 13, 2013 Linken er fjernet i opprinnelig innlegg. Beklager støyen, var jo på ingen måte meningen at det skulle bli et par siders diskusjon av en feilpostet link. Haukefer reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LoKi Skrevet Desember 13, 2013 Share Skrevet Desember 13, 2013 Ja....so? Jeg elsker grønn bil med lyst interiør.... hm hm hm...Jeg har hatt en grønn jaguar, 7serie og en ford i grønn farge med beige skinn...and I love it <3 BRG bil med lyst ("tan") skinn er griselekkert. Må klype meg i armen - enig med Wicky?? Tror ikke du skal dra den så langt mister... etter stor misnøye blant flere medlemmer på forumet samt diskusjoner i tulletråden med moderatorer så ble denne tråden åpnet igjen... Eneste som vanligvis griner er vel...jah... La oss ikke nevne navn Ingenting er så vanskelig som å snu en pekefinger mot seg selv! Fredrik 90 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Desember 13, 2013 Share Skrevet Desember 13, 2013 www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=45705758 "når motoren er kald så sperrer den på 4200 rpm begge disse tingene har jeg spurt bilmekanikere, bmw entusiaster og på forum om, men aldri noe klokt svar. ingen av de er noe problem, bare litt rart." Løp å kjøp folkens noekult, Marionette og Thundercoil reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå