Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

Hva med å handle seg et hus på vestlandet til å ha bilene sine i? ;)

 

 

http://www.finn.no/finn/realestate/homes/object?finnkode=44654356&folderId=613515

 

Du skal lete bra lenge for å finne ett hus med flere garasjeplasser, hvis ikke du er i markedet for en liten herregård eller mansion av ett eller annet slag ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror folk blander denne tråden med "finn.no kupp tråden"....

Jeg skal ærlig innrømme at jeg finner det litt forvirrende selv, var vel derfor denne ble stengt i første omgang. Kjexx fikk forøvrig grini seg til å få den åpna igjen, trua med å kreve tilbake donasjoner til forumet, boikott og greier ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ærlig innrømme at jeg finner det litt forvirrende selv, var vel derfor denne ble stengt i første omgang. Kjexx fikk forøvrig grini seg til å få den åpna igjen, trua med å kreve tilbake donasjoner til forumet, boikott og greier ;)

Hvorfor skriver du i denne tråden da?

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du kalle dette for finn anonnser?

Kjexx fikk forøvrig grini seg til å få den åpna igjen, trua med å kreve tilbake donasjoner til forumet, boikott og greier ;)

  

Eneste som vanligvis griner er vel...jah... La oss ikke nevne navn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja....so? Jeg elsker grønn bil med lyst interiør.... hm hm hm...Jeg har hatt en grønn jaguar, 7serie og en ford i grønn farge med beige skinn...and I love it <3

 

BRG bil med lyst ("tan") skinn er griselekkert. Må klype meg i armen - enig med Wicky??

 

Tror ikke du skal dra den så langt mister... etter stor misnøye blant flere medlemmer på forumet samt diskusjoner i tulletråden med moderatorer så ble denne tråden åpnet igjen...

 

Eneste som vanligvis griner er vel...jah... La oss ikke nevne navn :)

 

Ingenting er så vanskelig som å snu en pekefinger mot seg selv! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=45705758

"når motoren er kald så sperrer den på 4200 rpm

begge disse tingene har jeg spurt bilmekanikere, bmw entusiaster og på forum om, men aldri noe klokt svar.

ingen av de er noe problem, bare litt rart."

Løp å kjøp folkens :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   1 medlem

×
×
  • Opprett ny...