inflames662 Skrevet August 31, 2014 Share Skrevet August 31, 2014 http://www.nrk.no/sorlandet/--bil-tatt-i-240-km_t-1.11907067 Det første som slo meg var at dette kanskje måtte være en BMW i8, finnes det noen andre nye hybridbiler som er solgt i Norge som kan oppnå slike hastigheter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rollerboy Skrevet August 31, 2014 Share Skrevet August 31, 2014 http://www.nrk.no/sorlandet/--bil-tatt-i-240-km_t-1.11907067Det første som slo meg var at dette kanskje måtte være en BMW i8, finnes det noen andre nye hybridbiler som er solgt i Norge som kan oppnå slike hastigheter? Den nye Mclaren P1 hadde lett klart dette! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
inflames662 Skrevet August 31, 2014 Forfatter Share Skrevet August 31, 2014 Ja, men så spørs det hvor mange sånne som finnes på norske skilter veit det i hvertfall finnes en BMW i8. En i klubben som kjøpte samt at jeg så en i Asker på fredag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet August 31, 2014 Share Skrevet August 31, 2014 Sto i dagbladet: "mann prøvekjørte kameratens i8" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
inflames662 Skrevet August 31, 2014 Forfatter Share Skrevet August 31, 2014 Tenkte jeg det ikke! så vidt jeg veit finnes det bare en i8 i Norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hardtop Skrevet August 31, 2014 Share Skrevet August 31, 2014 Tenkte jeg det ikke! så vidt jeg veit finnes det bare en i8 i Norge Det var ikke Freds bil, han var på Våler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glaciersilber Skrevet August 31, 2014 Share Skrevet August 31, 2014 Sinnsyke greier. Slike sjåfører bør bak lås og slå før de tar livet av medtraffikanter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet August 31, 2014 Share Skrevet August 31, 2014 Jeg kan tenke meg mye verre greier enn å kjøre 240 på e18... Når du fikler med navien din, når dama di sminker seg, når du snur deg til ungen i baksetet, når du bare skal sjekke hvem som sendte melding, når du misforstår vikeplikt, når du ikke ser den motorsykkelen og kjører utpå fordi du tror det er klart osv... "du" er altså ikke ment deg som person, bare eksempel. Nei det er jo ikke direkte bra å kjøre sånn, men det er jo lov å revurdere litt hvor mye man skal dømme andre, over det å kjøre for fort. Bak lås og slå, og før de tar livet av medtrafikanter er ganske kraftige påstander. Azeton, Alpejohn, Fredrik 90 og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet August 31, 2014 Share Skrevet August 31, 2014 I Dagbladet så står det at hybridbilen var en BMW, så da tenker jeg nok det var en I8. Men det kan også ha vært en 535I Active Hybrid, en 335I Active Hybrid eller en 740I Active Hybrid Til mannens forsvar så skjedde dette på en firefelts motorvei med solid midtdeler og jeg kjører her selv noen ganger i uken og på noen av rettstrekkene er det ganske gode forhold til å kjøre fort så lenge det ikke er andre biler der. Men ja, det er ganske hårreisende å dra ett slikt stunt på offentlig vei... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet August 31, 2014 Share Skrevet August 31, 2014 Nei, det står at det er en i8 i dagbladet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet August 31, 2014 Share Skrevet August 31, 2014 Var det jeg tenkte ja, sto forøvrig kun at det var en BMW da jeg leste Dagbladet. Da regnet meg med at det var en I8 da en AH modell er eller mindre er en vanlig bilmodell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet September 1, 2014 Share Skrevet September 1, 2014 Ryktene sier at det er 2 stk. i8er i Stavangerdistriktet også nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet September 2, 2014 Share Skrevet September 2, 2014 Husk at vi har egen tråd for dette: http://bimmers.no/topic/544955-den-stooore-bmw-nevnt-i-media-samletr%C3%A5den/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet September 2, 2014 Share Skrevet September 2, 2014 . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå