Gå til innhold

Mann tatt i 240 km/t

inflames662
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg kan tenke meg mye verre greier enn å kjøre 240 på e18... Når du fikler med navien din, når dama di sminker seg, når du snur deg til ungen i baksetet, når du bare skal sjekke hvem som sendte melding, når du misforstår vikeplikt, når du ikke ser den motorsykkelen og kjører utpå fordi du tror det er klart osv...

"du" er altså ikke ment deg som person, bare eksempel. Nei det er jo ikke direkte bra å kjøre sånn, men det er jo lov å revurdere litt hvor mye man skal dømme andre, over det å kjøre for fort. Bak lås og slå, og før de tar livet av medtrafikanter er ganske kraftige påstander.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I Dagbladet så står det at hybridbilen var en BMW, så da tenker jeg nok det var en I8. Men det kan også ha vært en 535I Active Hybrid, en 335I Active Hybrid eller en 740I Active Hybrid :)

Til mannens forsvar så skjedde dette på en firefelts motorvei med solid midtdeler og jeg kjører her selv noen ganger i uken og på noen av rettstrekkene er det ganske gode forhold til å kjøre fort så lenge det ikke er andre biler der. Men ja, det er ganske hårreisende å dra ett slikt stunt på offentlig vei...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...