wicky124 Skrevet September 2, 2014 Share Skrevet September 2, 2014 Bare jeg som ikke har fått med meg hvilken motor dette er? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet September 2, 2014 Share Skrevet September 2, 2014 Bare jeg som ikke har fått med meg hvilken motor dette er? 518d.... johnja, StigJ og HPVL reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet September 2, 2014 Share Skrevet September 2, 2014 Bare jeg som ikke har fått med meg hvilken motor dette er? 535i Fredrik 90 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet September 2, 2014 Forfatter Share Skrevet September 2, 2014 flobben og Haug reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Masterchief Skrevet September 2, 2014 Share Skrevet September 2, 2014 Dette så rått ut! Frozen lakk er værst! Vurderte å sjekke pris og mulighet på frozen farve til min nyinnkkjøpte x5, men slo det fra meg da jeg så en youtube video der det virket nærmest umulig og ikke få farveforskjell ved opplakering... Om bilen ble kjøpt ny av deg, hva er prisen på denne farven? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet September 2, 2014 Forfatter Share Skrevet September 2, 2014 Jeg har kjøpt bilen ny, fikk den på fredag. Spurte ikke om pris på lakken, det var på en måte slik jeg ville ha den;)) Det er jo en individualfarge, tror det er ca25' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Capoldriahn Skrevet September 3, 2014 Share Skrevet September 3, 2014 Men herregud til instrumenter da! *Misunnelig!* Sånn vil jeg også ha i min bil! Ifølge konfiguratoren til BMW.no så koster Frozen Bronze Metallic 25500kr. Og det er vel bare 5-serie som har den fargen også om jeg ikke tar feil. Vet ikke om det er noe enklere å få den foliert den fargen om en ønsker den på noe annet enn en 5-serie mener jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 3, 2014 Share Skrevet September 3, 2014 Går en F01 i oslo med samme farge faktisk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet September 3, 2014 Share Skrevet September 3, 2014 Utrolig tøff F11 Lurer bare, er det M Performance front? Ser iallefall at de fleste F10/F11 har M-sport front med grøftelys. Den du har er mer lik den som er på M550D. Eller er det M Sport på facelift? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet September 3, 2014 Share Skrevet September 3, 2014 Velger man Webasto og M-pakke bortfaller tåkelysene, så da får man "M550d"-front. Gorg reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 3, 2014 Share Skrevet September 3, 2014 Litt teit egentlig...jeg liker tåkelys... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet September 4, 2014 Forfatter Share Skrevet September 4, 2014 Webasto vs tåkelys, klar vinner for min del. Haug reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet September 4, 2014 Share Skrevet September 4, 2014 Bytte instrument? Snasen farge på bilen. Har sett noen bilder av fargen tidligere og kan ikke si annet en at den imponerer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet September 4, 2014 Share Skrevet September 4, 2014 Webasto vs tåkelys, klar vinner for min del. Helt klart, og med angel eyes så er det vel ingen som bruker tåkelysene uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet September 4, 2014 Forfatter Share Skrevet September 4, 2014 Det som er alright er at fargen er mye penere i virkeligheten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå