Gå til innhold

Min Orginale BMW E36 M3 3.2.


thomaleo
 Share

Anbefalte innlegg

Vel, for min del (som bladde i mange Rieger kataloger på 90' tallet), ble felgene og leppa noe nær fiasko på en ellers clean bil. Slikt er i mine øyne blodharry og tilhører fortiden, bilen ble straks svært gammel og utdatert ut. Sorry for oppgulpet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Ron Jeremy skrev:

Vel, for min del (som bladde i mange Rieger kataloger på 90' tallet), ble felgene og leppa noe nær fiasko på en ellers clean bil. Slikt er i mine øyne blodharry og tilhører fortiden, bilen ble straks svært gammel og utdatert ut. Sorry for oppgulpet!

lov å være ærlig :) 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser lovende ut dette her :D Personlig ville jeg ikke lakka leppa, ser bra ut som den er nå. Ville heller vurdert mindre profil på dekka å fått den litt nærmere asfalten ;) Men skjønner om du vil ha litt klaring da dette er en sportslig bil med grei motor :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelige updates som vanlig! Fornøyd med manifold?

Når det kommer til leppa så er jeg enig med han Ron Jeremy.
Carbon er harry og tilhører fortiden. Spesielt på en så pen E36 M3 som dette :) Leppa står ikke i stil til listverket som er bare noen cm over heller, så den ville jeg fått lakka matt svart kjappest mulig :) Det er min mening da. Skjønner ikke hvorfor de enda produserer lepper, diffusere og griller i carbon.

Ble rett å slett skikkelig pent med sort trekk i bagasjerom og nye M matter inni ble prikken over i'en.

Endret av Nyheim
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, F.Krokrud skrev:

Ser lovende ut dette her :D Personlig ville jeg ikke lakka leppa, ser bra ut som den er nå. Ville heller vurdert mindre profil på dekka å fått den litt nærmere asfalten ;) Men skjønner om du vil ha litt klaring da dette er en sportslig bil med grei motor :) 

du er nok ikke første som har nevnt profilen på dekkene, men det er nøyaktig slik som du sier selv, er en sportslig bil med litt motor, og vil slippe subbing osv under bilen:) 

16 timer siden, Nyheim skrev:

Nydelige updates som vanlig! Fornøyd med manifold?

Når det kommer til leppa så er jeg enig med han Ron Jeremy.
Carbon er harry og tilhører fortiden. Spesielt på en så pen E36 M3 som dette :) Leppa står ikke i stil til listverket som er bare noen cm over heller, så den ville jeg fått lakka matt svart kjappest mulig :) Det er min mening da. Skjønner ikke hvorfor de enda produserer lepper, diffusere og griller i carbon.

Ble rett å slett skikkelig pent med sort trekk i bagasjerom og nye M matter inni ble prikken over i'en.

ble VELDIG fornøyd med å få bort frieksosen ja! men som nevnt i tråden så var det ett bra helvette og bytte :)
manifolden er orginal bmw som du kansje vet så ble jo ingen forskjell i lyd fra nå og når den gamle var iorden.

har muligheten til å legge på noen lag med plastidip på leppa nå så går ann og prøve det også :)

takker for en ellers positiv kommentar!8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

update!
endelig fått fyr i m3n igjen, denne gangen så var det ikke en feil som gjorde at jeg ikke kunne bruke bilen, men når man først har skrudd ifra hverandre er motivasjonen liten for å sette sammen igjen med gamle deler, men tanken slo meg noen ganger i de siste 2 ukene den har stått i deler, uansett så ble det byttet følgende på denne updaten: 
Tomgangsregulator, innsugsbelg, slange til tomgangsregulator og oljeutskiller totalpris på ca 4500

grunnen til at disse delene ble byttet, bilen begynte å gå på 1500 rpm på tomgang og den fjusket til tider på tomgang

har ikke funnet ut enda om disse delene gjorde susen, men håper da det!:roll:
første oppstart lådet godt ihvertfall

nå skal bildene få ta over:)
DSC_0022.JPG

DSC_0023.JPG

DSC_0024.JPG

slik sto den i mange mange dager

DSC_0025.JPG

ny tomgangsregulator m/tilhørende slange

DSC_0027.JPG

med oljeutskiller her

DSC_0029.JPG

gamle delene

DSC_0030.JPG

og årsaken til utbyttede deler:
DSC_0031.JPG

sprekker liker man IKKE!!!

DSC_0032.JPG

DSC_0033.JPG

så nå går den som bare juling igjen!

har også gjort noe kjempeharry med bilen framme! absolutt aller mest for å prøve, litt arti med noe nytt, men det blir mest trolig ikke værende, og til opplysning så er det bare lyktefilm! det er ikke lakkert:)

må ihvertfall ta bort klistremerket på leppa mi snart :roll:

(beklager for gravskitten bil, når været tilsier det skal den få seg en god vask)

DSC_0001.JPG

DSC_0002.JPG

DSC_0003.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får håpe delene gjorde susen. :)

Når det kommer til utseende så er nok jeg i overkant konservativ når det kommer til E36 (M3).. Synes det var finest uten lyktefilm. Det viktige er uansett at eieren er fornøyd. Så får det være akkurat det samme hva andre synes. :)

Ellers så sier jeg meg enig i at 17" felger med litt profil er veien å gå. Er tross alt en M3. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 7.4.2016 at 11.18, F.Krokrud skrev:

Ser lovende ut dette her :D Personlig ville jeg ikke lakka leppa, ser bra ut som den er nå. Ville heller vurdert mindre profil på dekka å fått den litt nærmere asfalten ;) Men skjønner om du vil ha litt klaring da dette er en sportslig bil med grei motor :) 

sitterte feil innlegg her :roll:

Endret av thomaleo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

fått plastidippet leppa til framfangeren i dag å tatt noen mer eller mindre dårlige bilder :roll:

vasket først leppa med dette vidunderstoffet:
DSC_0013.JPG

også gikk det under 1 spraboks med slik 

DSC_0012.JPG

herifra taler de fleste bildene for seg selv

DSC_0018.JPG

DSC_0019.JPG

DSC_0020.JPG

orginal

DSC_0026.JPG

ingen verdens ting, noe som såg utrolig merkelig ut:)
DSC_0027.JPG

og slik bilen står akkurat nå

DSC_0028.JPG

tok noen bilder mens bilen hadde org leppa
DSC_0023.JPG

DSC_0024.JPG

DSC_0025.JPG

Screenshot_20160430-170020.png

også ferdigbildet :) forbedringspotensiale på bildekvalitet :-P

Snapchat-4236042585961927775.jpg

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...