Blacksmoke Skrevet Mai 3, 2018 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2018 Kjøpt ventiltang og tatt av ventil og fjører. Renset for koks og vasket toppen Klar for sende m30 svinghjulet og toppen til sliping planing ! Amarios reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blacksmoke Skrevet Mai 3, 2018 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2018 Igang med porting (før og etterbilde) 😎👍 planing imorra og slipe svinghjul Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mai 3, 2018 Share Skrevet Mai 3, 2018 Artig å følge med! Blacksmoke reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blacksmoke Skrevet Mai 7, 2018 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2018 Eksos siden borret opp 👍 Sendt topp til planing og samt svinghjul. sveigis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Mai 8, 2018 Share Skrevet Mai 8, 2018 Du er tydeligvis glad i disse motorene du og virker som du kan jobben med de.:) For meg er disse motorene kun diesellukt og rakling :):) Neida,liker dette du holder på med og virkelig gøy å se . Blacksmoke reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blacksmoke Skrevet Mai 9, 2018 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2018 Gull i øynene mine 😄👍 morro menge seg med m5 og v8 med tds hehe. Denna bør slå e34 m5 når jeg er ferdig 😎 ahj og sveigis reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blacksmoke Skrevet Mai 16, 2018 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2018 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blacksmoke Skrevet Mai 20, 2018 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2018 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mai 20, 2018 Share Skrevet Mai 20, 2018 Arnold powaah! Blacksmoke reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Mai 20, 2018 Share Skrevet Mai 20, 2018 Dette er gøy å se . Du er flink til å få det til. Skulle ønske jeg kunne halvparten av motor kunnskapene dine Blacksmoke reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blacksmoke Skrevet Mai 22, 2018 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2018 On 20.5.2018 at 21.57, sveigis skrev: Dette er gøy å se . Du er flink til å få det til. Skulle ønske jeg kunne halvparten av motor kunnskapene dine Takk sveigis😊 prøver så godt jeg kan haha ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blacksmoke Skrevet Mai 25, 2018 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2018 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blacksmoke Skrevet Mai 26, 2018 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2018 Innaforliggene sveiset nytt stål :) hamret OG formet, Sparkel tar fine finish Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blacksmoke Skrevet Juni 14, 2018 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2018 Endelig riktig retainere montert nye forsterka fjøra fra km kams, Fått feil feler fra koed 3ganger på rad. Da begynner man bli smålei Bimmerlorris reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blacksmoke Skrevet Juli 3, 2018 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2018 Litt og litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå