Ivrig86 Skrevet Oktober 4, 2014 Share Skrevet Oktober 4, 2014 (endret) Ja folkens!!!! DA har jeg betalt bilen så da kan jeg lage en tråd her Bilen er altså en 2005 Interlagos Blue Metallic M5 solgt ny i Sverige, komplett servicehefte å alt utstyr jeg ville ha Sikkert endel mere man kan få kanskje.. Eneste jeg hvertfall vet noen andre har, som denne ikke har, er kaldluft i seter og headup. Seter med kaldluft er ikke fine syns jeg å head up er bare jævlig irriterende å kjøre med Km stand er 61690km Bilen er kjøpt hos fordonshuset ikke langt fra Stockholm. Jeg og en kompis tok flyet fra Gardermoen-arlanda, så arlanda Expressen derfra til Stockholm hvor vi ble hentet. Bilen var akkurat som selger sa! Utrolig fornøyd! Planene med denne er ikke så store som mine tidligere biler, dette Pga dette er en mye Dyrere bil i innkjøp Men det blir da noe - 35/20 H&R fjærer- Bestilt! - Megan racing eksos med Titan stusser som jeg hadde på den grå Carbon M3n- Kjøpt og mottatt, venter på montering! Tror det blir supernice til bilens farge! - Nye felger, tenker på Noen 20" men uvisst hva slags ennå - Lakke frontfanger Pga steinsprut - Bytte frontrute Pga mange små "steinsprut" Her er utstyrsliste Vehicle information VIN long WBSNB91060B561111 Type code NB91 Type M5 (EUR) Dev. series E60 (M5) Line 5 Body type LIM Steering LL Door count 4 Engine S85 Cubical capacity 5.00 Power 373 Transmision HECK Gearbox MECH Colour INTERLAGOS BLAU METALLIC (A30) Upholstery LEDER MERINO/SCHWARZ (LKSW) Prod. date 2005-06-28 Order options No. Description 1CA SELECTION COP RELEVANT VEHICLES 261 SIDE AIRBAG FOR REAR PASSENGERS 356 CLIMATE COMFORT LAMINATED GLASS 4MA M MULTIF. SEATS F. DRIVER A. PASS. 4ME F.-W. TRIM WALN. MAD. CHESTN. BROWN 4MF DYNAMIC SEAT BACK WIDTH ADJUSTMENT 403 GLAS ROOF, ELECTRIC 428 WARNING TRIANGLE 430 INT/EXT RR VW MIRROR W AUT ANTI-DAZZLE 431 INTERIOR RR VW MIRROR W AUT ANTI-D 441 SMOKERS PACKAGE 465 THROUGH-LOAD SYSTEM 496 SEAT HEATING FOR REAR SEATS 502 HEADLIGHT WASHER SYSTEM 508 PARK DISTANCE CONTROL (PDC) 524 ADAPTIVE HEADLIGHTS 601 TV FUNCTION 609 NAVIGATION SYSTEM PROFESSIONAL 644 PREP. FOR. MOB. PH. BLUET. INTERF. 672 CD CHANGER BMW FOR 6 CDS 677 HIFI SYSTEM PROFESSIONAL 698 AREA-CODE 2 754 M REAR SPOILER 8SA COUNTRY SPEC. RELEASE OF NAVIGATION 8SP COP CONTROL 850 ADD FUEL TANK FILLING FOR EXPORT 863 EUROPE/DEALER DIRECTORY 877 DELETION CROSS-OVER OPERATION 885 SWEDISH / ON-BOARD DOCUMENTATION 896 DAYTIME LIGHTS FUNCTION 9AA EXTERNAL SKIN PROTECTION 925 SHIPPING PROTECTION PACKAGE Series options No. Description 216 SERVOTRONIC 302 ALARM SYSTEM 423 FLOOR MATS, VELOUR 442 CUPHOLDER 459 SEAT ADJUSTM., ELECTR. W. MEMORY 473 ARMREST, FRONT 494 SEAT HEATING F DRIVER/FRONT PASSENGER 522 XENON LIGHT 534 AUTOMATIC AIR CONDITIONING 540 CRUISE CONTROL 548 SPEEDOMETER WITH KILOMETER READING 563 LIGHTS PACKAGE 775 INDIVIDUAL ROOF-LINING ANTHRACITE 785 WHITE DIRECTION INDICATOR LIGHTS 851 LANGUAGE VERSION GERMAN Endret September 9, 2015 av Ivrig86 Endret topic. Les forumsregel 3! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Oktober 4, 2014 Share Skrevet Oktober 4, 2014 Gratulerer med drømme bil sleng ut bilder fort som fanken! forøvrig fin utstyrsliste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Oktober 4, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2014 Litt bilder av gliset fra annonsen Å bilder av eksos og fjærer som skal på Bilen har også svarte nyrer, gjeller, 255.40.19 og 285.35.19 Michelin pilot sport Frontfangeren skal forresten også lakkes Pga steinsprut Haug og StigJ reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Oktober 4, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2014 Gratulerer med drømme bil sleng ut bilder fort som fanken! forøvrig fin utstyrsliste Takk takk forresten... Utfra chassinummeret ser det ut som Bilen er 06 Modell eller er jeg på Jordet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Oktober 4, 2014 Share Skrevet Oktober 4, 2014 Produsert 28. juni 2005, så dette er nok en 2005-modell. Gratulerer med heftig bil forresten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Oktober 4, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2014 Produsert 28. juni 2005, så dette er nok en 2005-modell. Gratulerer med heftig bil forresten. Takker! Men tenkte siden det 6 tall i chassinummeret Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Oktober 4, 2014 Share Skrevet Oktober 4, 2014 Nydelig farge dette er flott Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thbrekke Skrevet Oktober 4, 2014 Share Skrevet Oktober 4, 2014 Flott bil med nydelig farge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Oktober 4, 2014 Share Skrevet Oktober 4, 2014 Gratulerer med flott E60 med herlig motor! Takker! Men tenkte siden det 6 tall i chassinummeret Det har ingen ting med årsodellen din å gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Oktober 4, 2014 Share Skrevet Oktober 4, 2014 Gratulerer med meget lekker og grom bil E60 M5 er og blir en drømme bil, ren og skjær råskap Men jeg håper og regner med at Norske skilter er det første som står på prioritets lista Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Oktober 4, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2014 Gratulerer med meget lekker og grom bil E60 M5 er og blir en drømme bil, ren og skjær råskap Men jeg håper og regner med at Norske skilter er det første som står på prioritets lista Takk takk Ja gleder meg som en unge!! Nei gidder ikke sette skilter på den føre våren, ikke noe bruk for skilt på den i garasjen i vinter Venter bare på paypalinvoice på eksosen og fjærene så er det på vei iallefall Så skal frontfangeren lakkeres. Å blir sikkert noe mere småtteri innen våren Men tenkte lufte den til Oslo Motorshow til helga om jeg får den innen da som er 99% sikkert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Oktober 4, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2014 Gratulerer med flott E60 med herlig motor! Det har ingen ting med årsodellen din å gjøre. Takker Hmmm oki... Trodde 9 eller 10 tallet i chassi var årsmodell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Oktober 5, 2014 Share Skrevet Oktober 5, 2014 Grattis med ny grom bil. Har sikla på en sånn selv. Peneste fargen har du valgt også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Oktober 5, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2014 Grattis med ny grom bil. Har sikla på en sånn selv. Peneste fargen har du valgt også Takk takk Ville egentlig ha sølv eller grå men vanskelig å finne riktige biler med km og utstyr... Å etter p ha googlet litt bilder av Interlagos blue tror jeg den blir veldig bra!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Oktober 5, 2014 Share Skrevet Oktober 5, 2014 Nydelig farge! Og gratulerer med brutal bil! Gleder meh til å følge med videre! Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå