lagunilla Skrevet Oktober 12, 2014 Share Skrevet Oktober 12, 2014 Kvaliteten ble noe dritt etter å ha opplasta videoene, men jeg syns det er helt sykt mtp at det "bare" er en telefon som kan fange felgen eik for eik under opptak. Hva syns dere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Oktober 12, 2014 Share Skrevet Oktober 12, 2014 Er jo apple da. Tøff film. En må ikke glemme at nye iphone 6 er en av verdens beste mobiler (unntak at en tåler lite) Terning kast 6 i flere medier, verdens forum og flere new times. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Oktober 12, 2014 Share Skrevet Oktober 12, 2014 Jeg tror vi avslutter dette før det begynner. Ikke begynn en "hvilken mobiltelefon er best?"-diskusjon. Folk har forskjellige ønsker og behov, og i dagens samfunn er det vel dette som folk er mest uenige om. Jeg har nå fjernet litt innlegg her inne, nettopp pga. at dette skjedde. Det samme vil skje med fremtidige tilsvarende innlegg. MariusW reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ess Skrevet Oktober 12, 2014 Share Skrevet Oktober 12, 2014 Ett ord sammensatt av to: blodharry! BMWE39turbo reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Oktober 12, 2014 Share Skrevet Oktober 12, 2014 Det der var jo en kjip burnout, blir ikke ordentlig burnout før du kan stå stille med foten på bremsen og klemme inn gassen og stå stille og røyklegge. Men det krever naturligvis litt mer motor da, hvis ikke så må man jo jokke på bremsen og vrenge motoren påturtall Men mobilkameraene kommer seg bra på bildekvalitet ja Ess reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet Oktober 12, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2014 Jepp, ville bare unngå å slite ut dekka. Kjøpte de i år så.. Sitter en S52 så det er nok til å røyklegge et helt nabolag, men sånt har jeg vokst opp fra. stig. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig. Skrevet Oktober 13, 2014 Share Skrevet Oktober 13, 2014 Jepp, ville bare unngå å slite ut dekka. Kjøpte de i år så.. Sitter en S52 så det er nok til å røyklegge et helt nabolag, men sånt har jeg vokst opp fra. Særlig du har vokst ifra sånt, å jeg veit hvor du har filma detta din snik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet Oktober 13, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2014 Hadde jeg likt å gjøre det, hadde jeg stått foran inngangen da Stig:-D Måtte bare prøve:-P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig. Skrevet Oktober 13, 2014 Share Skrevet Oktober 13, 2014 Hadde jeg likt å gjøre det, hadde jeg stått foran inngangen da Stig:-D Måtte bare prøve:-P Det er opptil flere spor ved inngangen etter MEG ,hehe særlig "måtte bare prøve" , unnskyldning heter det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet Oktober 13, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2014 hahaha:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå