Thundercoil Skrevet Oktober 12, 2014 Share Skrevet Oktober 12, 2014 (endret) Som sett på bl.a. E46fanatics. Ass shot-tråden er en av mine favorittråder på nevnte forum, og det er også en av de mest leste trådene. Her kan du poste bilder av hekken Regler: 1: Dropp bilder av front og sider. Kun hekkbilder, men litt skrå vinkler er godkjent. 2: Du kan poste hekkbilder av andres biler/bilmerker dersom du har tatt bildet selv. 3: Alle stiler er godkjent, men unngå vrak, elendige bilder, skitne biler og prøv å holde det fint/tøft. 4: før/etter-bilder er både lov og ønsket. Du kan legge ut samme bil, flere ganger, så lenge det er foretatt endringer eller bildene er nye og ikke kliss lik som de andre.5: Det er lov å kommentere bilene, men unngå off-topic og "hver sin smak"-diskusjoner. Spørsmål om gjennomføring, senk, felgoppsett o.l. tar dere over PM med den det måtte gjelde. Kjør på! Kan begynne med min egen:Før:Etter: Riktignok uten Eisenmann bakpotten, men må ha ny shoot først Endret Mai 22, 2017 av Thundercoil mkj og hermanoo90 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim S Hamar Skrevet Oktober 12, 2014 Share Skrevet Oktober 12, 2014 MagnusHN reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Oktober 12, 2014 Share Skrevet Oktober 12, 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Oktober 12, 2014 Share Skrevet Oktober 12, 2014 Etter: dfsdeg-8_zps8e74c7e3.jpg askoslashy2_zpsf4df4d29.jpg Riktignok uten Eisenmann bakpotten, men må ha ny shoot først Virkelig blitt lekker den kjerra di thunder! Regner med at vi skal holde oss til asshot av nåværende biler, så får legge med et her, for å følge med i tråden kommer nytt "etter"bilde når jeg får på M5-hjulene og en bedre vask Shattered og Thundercoil reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Oktober 12, 2014 Share Skrevet Oktober 12, 2014 Haukefer, Cab3serie2009, bimmerR og 10 andre reagerte på dette 13 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robinsp Skrevet Oktober 12, 2014 Share Skrevet Oktober 12, 2014 Julian Sommer reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPVL Skrevet Oktober 12, 2014 Share Skrevet Oktober 12, 2014 Her er mitt bidrag! #DATASS BMW530D, MagnusHN, Julian Sommer og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fanqua Skrevet Oktober 13, 2014 Share Skrevet Oktober 13, 2014 Litt mer brutal enn de fleste! Sondre92, hermanoo90, Khaugen og 11 andre reagerte på dette 14 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Oktober 13, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2014 Det kan du trygt si! Hehehe. Fantastisk flott farge på bilen. Håper du får ha den noenlunde i fred Har kommet en del flotte bilder allerede. Kjekt å se! Stig: Gi meg bilen din! Du har hatt den lenge nok nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Oktober 13, 2014 Share Skrevet Oktober 13, 2014 Never! Den skal beholdes leeeeenge Thundercoil reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stawky Skrevet Oktober 13, 2014 Share Skrevet Oktober 13, 2014 Før: Etter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enes Yakici Skrevet Oktober 15, 2014 Share Skrevet Oktober 15, 2014 Før - etter bilde av min BMW E46 320CI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knoskar Skrevet Oktober 15, 2014 Share Skrevet Oktober 15, 2014 Her er bilde av min, har byttet endestuss siden! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Oktober 15, 2014 Share Skrevet Oktober 15, 2014 Slenger med rumpa på min, også, disse bildene er fra før jeg endret på den, i mai 2012. Før: Gamle 18" 350M felger, standard M-Sport eksos pluss diffusor og røde baklamper. (Original spoiler også montert.) Etter: Med 351M originale 19" hjul, blåmalte bremsecalippere, Whiteline baklykter og 535 eksos og M-Sport diffusor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Oktober 15, 2014 Share Skrevet Oktober 15, 2014 Dårlig bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå