Haug530D Skrevet Oktober 17, 2014 Forfatter Skrevet Oktober 17, 2014 Nåja, den er faktisk knukket nå. Har du noen link til dette?
steinarn Skrevet Oktober 17, 2014 Skrevet Oktober 17, 2014 Har en -06 preface E60 163hk og en F11 520D 184hk,begge med 80000km.F11 har en god del forbedret kjøreegenskaperog komfort,men E60 virker bedre sammenskrudd...mere knirk i F11.Er vel en kjent sak at de sliter litt med kvaliteten på interiørdetaljer i F11/10 iflg forumer.Eller feilfrie 80`km,tom Webastoen funker tross mye småkjøring DTE systems på Gjøvik og Hartge v/Strandveien Auto leverer tuning
SOA Skrevet Oktober 17, 2014 Skrevet Oktober 17, 2014 Så det vil si at man kan sette inn sportsratt med varme i en ikke m-sport ?
Maxmek Skrevet Oktober 18, 2014 Skrevet Oktober 18, 2014 Hei, det er mange som kan levere tuning til Fxx, men det har vært forskjellige typer tuningbokser som overnevnte og bl.a AC-Snitzer, Autopower etc. Disse boksen er av forskjellig kvalitet, og styrer etter få eller flere parameter, men ingen av dem kan måle seg med en omprogrammering da alle nødvendige og ønskelige parametere blir hensyntatt.. Det har også versert en del rykter om OBD tuning, men har til gode å ha lest om noen som virkelig har gjort det. Det jeg hittil har klart å finne ut er at det finnes tunere som påstår de kan tune ved å sende de ECU, men har heller ikke sett at noen har bekreftet å ha gjort det. Men det er gladmelding hvis det nå viser seg at krypteringen er knekt. Etter mye undersøkelser I sommer valgte jeg BMW M-Performance power kit. De bytter ECU og du får oppgraderte bremser (Nye kaliptere/klosser og større skiver), større intercooler og ca 10-15% mer HK og Nm. De orginale delene som ECU etc ble lagt I bilen. Pris I Norge ca 25.000,- og ca 19.000,- I Tyskland.
quandt1960 Skrevet Oktober 21, 2014 Skrevet Oktober 21, 2014 Nåja, den er faktisk knukket nå. En mulighet for det er at en utro tjener hos BMW har frigitt løsningskoden (tviler på dette) En annen mulighet er at ECU erstattes av en totalt annen som ikke er BMW sin og det tror jeg at tilbydere gjør. Nå er F10 M5 M performance sin kode ved et uhell blitt lekket ved lansering. Men tviler på de bruker samme kryptering der? Du får bare ikke tilgang til denne programvaren med den krypteringen på som jeg antar er en 128 bits nøkkel. Nekter å tro det. I såfall er jeg gjerne åpen for hvor du har funnet det 128 bit=2^128 kombinasjoner=tar tusenvis av år å knekke uten en superdatamaskin.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå