Magnus. Skrevet Oktober 16, 2014 Share Skrevet Oktober 16, 2014 (endret) Hei.Har kjøpt meg en sliten e46 m3 sedan, bygget av SSP.Lager en liten "Show-off" slik at dere kan følge bilens fremgang.Orginalt en 1998 318i -> 2002 M3.- Grått skinn.- Navi.- Regnsensor.- Polyforinger.- KW variant 3- Breddet med M3 hjulbuer bak.- Ombygget hjulbrønn for M3 eksos.- CSL støtfanger foran og orginal M3 støtfanger bak.- Sort taktrekk.Sikkert noe mer som jeg ikke kommer på i farten.Bilen er grundig vasket utvendig, og påbegynt detailing. Hele bilen trenger egentlig lakk, men starter med støtfangere siden de ikke har lakk i det hele tatt og bilen skal brukes daglig i vinter.- Magnus Endret April 29, 2015 av Mr.Vassbotn UFC og andy542 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet Oktober 16, 2014 Share Skrevet Oktober 16, 2014 Få ut bilder følger med her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus. Skrevet Oktober 16, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2014 Fikk Bilen hjem etter 2000 km bak rattet. Rett i vaske hall med den, avfetting, skumlegging og bøttevask. Inspeksjon av lakken, ser ganske trist ut. Tipper den har sett maange maskinvasker. Hadde verken roterende eller sterke slipemiddler tilgjengelig for denne jobben. Så det ble DA og diverse chemical guys produkter. Over og under listen bilde, blir iallefall bedre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Oktober 16, 2014 Share Skrevet Oktober 16, 2014 ser bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus. Skrevet Oktober 16, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2014 Takk Resultatet av et par kvelder med polermaskinen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Oktober 17, 2014 Share Skrevet Oktober 17, 2014 Ser bra ut! Den trengte virkelig litt pleie i lakken ser det ut til. Ville kanskje bytte blinklysene foran til noen som er originale eller lik originale, men tonet. Liten detaljt, men gjør mye på helhetsinntrykket. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Oktober 17, 2014 Share Skrevet Oktober 17, 2014 Masse godt arbeid her ja Men ser nå ut som du har dreisen på det. Enig med Frode. Ny blinklys fremme vil løfte inntrykket til fronten betraktelig. Jeg mener disse er de eneste pene som er til E46 Du finner de under E46 hos http://old.koed.no/ Magnus. og Shattered reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus. Skrevet Oktober 17, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2014 Takk ja den bar preg av mye maskin/børstevask. Blinklysene er demontert å blir satt fyr på i kveld, de er forferdelig å se på.Har et sett depo tinted liggende som skal på, tror de er lik de du linket til stigJ ?Blir de ikke bra blir det på med orange og litt mørk klarlakk over.Bytter og ut Splitterne på CSL fangerne i en hel leppe. Noen som har erfaring med dynamix skinnpleie ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Oktober 18, 2014 Share Skrevet Oktober 18, 2014 Ble bra etter noen kvelder med polering Enig med blinklys som nevnt over. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Oktober 18, 2014 Share Skrevet Oktober 18, 2014 Følger med her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus. Skrevet Oktober 19, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2014 Og med det legger vi blinklys diskusjonen død Kommer større update i kveld. mropedal, StigJ og Enoksen reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus. Skrevet Oktober 19, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2014 Har brukt helgen på å ordne meg et sett vinterhjul, da jeg ikke er noe særlig fan av m6 replica ( som forøvrig skal selges ) Med bilen fikk jeg et sett hvite 18x9.5 hartge classic med sommerdekk,rev av dekka og monterte 225/40 hakka R.Etter et strøk lakk ble de ikke så ille. Med hjulene av så var det forsåvidt et ganske trist syn i hjulhuset. En runde med Megs super degreaser på kaliper, demper og fjør.Litt autosol på demper og et strøk lakk på kalipere ble det litt friskere. ( for ordens skyld så er det maskeringsteip, og ikke lakk på skiven) Resultat med matt sort felg og hvit kaliper. Ble helt ok, grei strekk på vinter. må nok på med 10mm spacer foran og 30mm bak, noe som blir 9.5 et 29 / 9.5 et 9. Noe som får meg til å begynne å planlegge hjul bestilling til sommeren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Oktober 21, 2014 Share Skrevet Oktober 21, 2014 Ser ut som denne straks får et bedre liv ja selv hadde jeg nok gått for sølv eller grå på felgene, men likte de hvite bremsene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus. Skrevet Oktober 21, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2014 Er egentlig ikke fan av sorte felger, da de blir litt borte. Men skal kjøre gjennomført "all black" i vinter, og har troen på at det blir sexy med sorte hjul når jeg blir ferdig Men flott med innspill Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus. Skrevet Oktober 21, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2014 Har fått renset interiøret, noe som virkelig trengtes. Også fikk jeg pakke fra Dr.Vanos idag endelig fikk jeg bort mitt kjære motorlys, og min ekle tomgangslyd.. å M3´en ble spreeek ! Har og voldsomme klunkelyder når jeg kjører over humper, tror muligens støtdemperlagrene bak er defekte. Er det vanlig på e46 ? Tømte 4 (!) slike bøtter med dritt før det ble bedre. Lukter nytt nå Så heiv jeg meg igang med vanos bytte, etter mye mas på posten. Hele posten kan drite og dra, helt latterlig monopolbedrift.Men jeg fikk iallefall pakken tilslutt. "rattlingen" ble borte, var sykelig mye slakk i pumpa, boltene var bra. Men ble byttet når jeg først var der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå