Frode D Skrevet November 7, 2015 Share Skrevet November 7, 2015 Blir spennende å se oppdateringen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet November 7, 2015 Share Skrevet November 7, 2015 Blir spennende å se oppdateringen. Agreed! Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet November 11, 2015 Forfatter Share Skrevet November 11, 2015 (endret) Får vel oppdatere her også da, de som følger meg på instagram er allerede et steg foran! For de som vil følge meg der er det: magnushn. Med litt kjærlighet trur jeg dette skal bli veldig bra (y) M5 interiøret ble også solgt i dag Endret November 11, 2015 av MagnusHN Thundercoil og Skulebollen reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet November 11, 2015 Share Skrevet November 11, 2015 åh ! nydelig! ta og laker de cinnamon og gi de til meg da! MagnusHN reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet November 11, 2015 Share Skrevet November 11, 2015 Har du prøvesittet enda? Spent på sammenligning Synes M5 stolene er knakande gode, men hvis E38 er bedre, må det vurderes. Hvert fall greit å sitte litt støpt, når man kjører fort eller svinger hardt. Så om komforten går på kompromiss av "sportsligheten," så tror jeg ikke at jeg vurderer det en gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet November 11, 2015 Share Skrevet November 11, 2015 Du holder tempoet oppe med m5´n ser jeg? Må få et bilde av begge touringene sammen da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet November 11, 2015 Forfatter Share Skrevet November 11, 2015 Har du prøvesittet enda? Spent på sammenligning Synes M5 stolene er knakande gode, men hvis E38 er bedre, må det vurderes. Hvert fall greit å sitte litt støpt, når man kjører fort eller svinger hardt. Så om komforten går på kompromiss av "sportsligheten," så tror jeg ikke at jeg vurderer det en gang Tok ut M5 setene før i dag og prøvesatt begge to etter hverandre. M5 setene er gode de, men synes de er alt for lave i ryggen (selv om jeg ikke er høyere enn 174) og mangler sidestøtte lenger opp og knekken i ryggen Du holder tempoet oppe med m5´n ser jeg? Må få et bilde av begge touringene sammen da? Haha, ja må ha litt å finne på i vinter Skal se om jeg har, har ikke vært noe flink til å ta bilde av den... Men den gjør jobben som bruksbil utmerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet November 11, 2015 Share Skrevet November 11, 2015 Contoursetene fra E38 er helt fantastiske, og det eneste riktige alternativet i E38/E39. Jeg er helt enig med deg i at knekken i ryggen er et must. Har du vurdert E6x nakkestøtter fra komfortsetene? Da fremstår disse setene som top notch. Når setter du i gang med fargingen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet November 11, 2015 Forfatter Share Skrevet November 11, 2015 Contoursetene fra E38 er helt fantastiske, og det eneste riktige alternativet i E38/E39. Jeg er helt enig med deg i at knekken i ryggen er et must. Har du vurdert E6x nakkestøtter fra komfortsetene? Da fremstår disse setene som top notch. Når setter du i gang med fargingen? Har tenkt på det ja Det er slike du mener? Leatherique i Danmark skal blande en fargeprøve å sende til meg, så det tar sikkert litt tid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet November 11, 2015 Share Skrevet November 11, 2015 Ja, slike! Monterte disse på komfortsetene i E39´en, og de er bolt on. Noen sier de er ørlite for brede i forhold til å komme ned i gropen på contoursetene, men man har de aldri i bunn uansett. Har sett noen har fått de helt ned, men da ser det ut som skinnsiden kommer i klem. I normal posisjon. Herregud, så lekkert: Blir fargen noe i denne sjangeren? MagnusHN reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet November 11, 2015 Forfatter Share Skrevet November 11, 2015 Ja, slike! Monterte disse på komfortsetene i E39´en, og de er bolt on. Noen sier de er ørlite for brede i forhold til å komme ned i gropen på contoursetene, men man har de aldri i bunn uansett. Har sett noen har fått de helt ned, men da ser det ut som skinnsiden kommer i klem. Blir fargen noe i denne sjangeren? Okei Skal undersøke det! Fargeprøven han skal blande er rust brown, den er litt mørkere enn caramel. Rust brown er nr 2 fra venstre og caramel er nr 3 fra høyre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet November 11, 2015 Share Skrevet November 11, 2015 Rust brown så veldig delikat ut. Følger spendt med på hvordan dette blir, da jeg har utrolig lyst til å gjøre dette selv i min bil. Hold oss oppdatert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet November 11, 2015 Share Skrevet November 11, 2015 Ja, den var sexy! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet November 12, 2015 Share Skrevet November 12, 2015 Rust brown ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet November 12, 2015 Share Skrevet November 12, 2015 Jeg hadde sportsseter i delskinn på forrige touringen, å i mine øyne var det det eneste riktige for oss som ikke har den groveste kroppsbygningen. Der var det sidestøtte helt opp, noe M5 setene mangler vesentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå